طناب کشی !

  • طناب کشی جوانفکر و مشایی !
  • مشایی موفق می شود یا جوانفکر ؟
  • مشایی بر جوانفکر غلبه کرد

مطالب فوق ، سرتیتر برخی از جعلیات سایت های خبرساز در روز یکشنبه بود.

هرکس این خبرها را خوانده باشد ، به روشنی متوجه می شود که گردانندگان این سایتها به دنبال چه هدفی هستند. آنها از یک طرف به مخاطبان خود چنین القاء می کنند که بین مسوولان کشور بر سر انتصاب ها کشمکش وجود دارد و از طرف دیگر و به زعم خود می خواهند بین دو نفر از کسانی که در ارتباط و تماس با رئیس جمهور هستند ، اختلاف ایجاد کنند.

موضوعی که این سایتها مدعی شده اند بر سر آن ، جوانفکر و مشایی به طناب کشی مشغولند ، تعیین یک رئیس جدید برای سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) است.

ایرنا از سازمانهای زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و مدیرعامل  آن نیز با حکم وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب می شود ، بنابراین وزیر مربوطه در تعامل مستقیم با رئیس جمهور ، در خصوص انتصاب یک فرد شایسته برای این منظور رایزنی و تصمیم گیری می کند.

با این توضیح روشن است که موضوع مزبور ، هیچ ارتباط اداری یا سازمانی با مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور یا رئیس دفتر محترم رئیس جمهور ندارد.

ادعاهایی مانند تلاش سرسختانه جوانفکر مبنی بر متقاعد کردن رئیس جمهور به انتصاب آقای اسلامی فرد در ایرنا یا ناخشنودی جوانفکر از انتصاب آقای عبدالرضا داوری به این سمت ، تراوشات ذهنی کسانی است که از رهگذر دروغپردازی می کوشند ، به اغراض سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.

اینجانب ضمن تکذیب اینگونه گزارشهای بی اساس ، مراتب نگرانی خود را از ادامه دروغپردازی در برخی از سایت های به اصطلاح خبری اعلام می دارم.

این نکته را نیز شایسته توجه می دانم که بنده و برادر عزیزم جناب آقای رحیم مشایی هیج اختلافی نداریم و از کسانی که در صدد اختلاف افکنی یا القاء وجود اختلاف میان مسوولان هستند ، نیز بیزاری می جوییم.

۱۱۳ نظر »

  1. جمعی از همکاران اصولگرای ایرنا گفت :

    دی ۱۳م, ۱۳۸۸ در ۲۰:۰۶

    اقای دکتر
    بهترین تصمیم برای خبرگزاری جمهوری اسلامی این است که جنابعالی خود با حفظ سمت ریاست ایرنا را ب‍‍پذیرید بعد از شما هم باید کسانی نامزد باشند که تجربه کافی و شناخت لازم را از خبرگزاری و نیروهای ان داشته باشند. هر کس دیگری بیاید یعنی عقب رفت بیشتر ایرنا و اضافه شدن دهها نیروی جدید به این سازمان

  2. حمیدرضا گفت :

    دی ۱۳م, ۱۳۸۸ در ۲۱:۱۹

    من این دو نفر را خوب نمی شناسم.
    ولی از اینکه آقای جوانفکر عزیز با مشایی همفکر نیست، خوشحال شده بودم.
    که البته این مطلب خوشحالی ما را به پایان رساند
    :(

  3. امیر گفت :

    دی ۱۳م, ۱۳۸۸ در ۲۲:۳۷

    با سلام سایت حقیقت نیوز توسط حامیان اصولگرای مهندس مشایی اره اندازی شد http://www.haghighatnews.com
    ملاحظه فرمایید نظر بدهید.

  4. رضا گفت :

    دی ۱۴م, ۱۳۸۸ در ۰۰:۴۲

    از این ادبیاتی که به کار بردید نتیجه میگیرم که همانطور که گفتید شما به شدت نگران هستید و شدیدا از اقای مشایی در هراس هستید

  5. آزاد گفت :

    دی ۱۴م, ۱۳۸۸ در ۰۱:۲۰

    جناب آقای جوانفکر سلام. مرا می شناسید . البته که نمی شناسید زیرا من هم مثل بسیاری از جوانان ایرانی جرات نمی کنم نام واقعی خود رو در این نظام …. بنویسم . من یکی از شاگردان شما در دانشکده خبر بودم . هر چند شرمم می آید که نام استاد را روی شما بگذارم . از خودم تعجب می کنم که چه کودکانه به شما به عنوا ن استاد احترام می گذاشتیم . هیچ گاه یادم نمی رود که در اولین روز حضور خود در کلاس ۱۰ سوال کلیدی را از ما پرسیدید . در مورد مهمترین روزنامه ها و مهمترین خبرنگاران روز ایران . حتما آن را به آرشیو اطلاعاتیتان اضافه کردید تا به موقع از آن علیه ما بی نوایان استفاده کنید . حالا می بینم که موقعیتتان بسیار بهتر از آن موقع شده است. البته به لطف طرفداری از …. به نام احمدی نژاد. آقای جوانفکر می بینم که هر روز مطلبی را علیه ما جوانان در وبلاگ خود می نوسید. ما را محکوم به مرگ می کنید و ما را به اشد مجازات محکوم می کنید. به جرم شرکت در اعتراض به آدمکشی های ریستان . آقای جوانفکر. شما که از هر کس بهتر می دانید که ما جوانان دستانمان خالی است. هیچ چیز جز فریادمان در گلو نداریم . پس چه چیزی شما را اینقدر شب و روز از ما می ترساند. آیا این همه مدت که در دانشکده خبر تدریس می کردید یک بار در چشمان ما با عمق نگاه کردید تا از دل ما خبردار شوید که ما چه می خواستیم و شما برایمان چه کردید؟ آقای جوانفکر آیا می دانید روز عاشورا بر ما چه گذشت ؟ اگر نمی دانید با یکی از ضدفیلترهایی که احتمالا در دست و بالتان هست به سایت یوتیوپ بروید و صحنه رد شدن ماشین نیروی انتظامی از جنازه یکی از ما را چند بار عقب و جلو کنید و یکبار هنگام خواب از خدایی که هیچ وقت به آن اعتقاد نداشته اید بپرسید که ما بر این جوانها چه کرده ایم . یکبار فقط یکبار خدا را از ته دل صدا بزن …. شاید خداوند رحمی دوباره به شما و روسای …. کند. به خدا می سپارمتان . راستی یادتان نرود که آی پی مرا به سایت گرداب بدهید تا زودتر مرا شناسایی کنند .!!

  6. مظلومی کیاپی گفت :

    دی ۱۴م, ۱۳۸۸ در ۱۳:۰۳

    سلام اقای دکتر
    این گونه رسانه ها به دنبال چیزی جز سنگ اندازی در مسیر خدمت نیستند الحمدالله شما و دوستانتان به اندازه ای از جریان نرم سنگ اندازی! این رسانه ها اگاهی کامل دارید و هرگز اجازه رخنه این افراد و گروههای فرصت طلب را برای اجاد فتنه در دولت نمی دهید

  7. ابراهیم گفت :

    دی ۱۵م, ۱۳۸۸ در ۰۱:۴۰

    فتنه بعد از انتخابات دهم از کی و چطور آغاز شد ؟
    فتنه از نادیده گرفته شدن عبرتها آغاز میشوند . فتنه خیزی و فتنه سازی جامعه از آلودگیهای سیاسی . اقتصادی آغاز میشود . از رانت و مافیا . فتنه خیزی از طریق گروه و باندهای زر و زور و تزویر در جامعه ریشه میدواند .
    آلودگیهای سیاسی و اقتصادی . باند و گروه و مافیا میسازد . باند و گروه و مافیا . شخصیتهای پاک و ایثارگر را . به افرادی به تصرف شیطان در آمده تبدیل میکند . متصرفات شیطان بمرور دست از مقاومت برمیدارند . و تبدیل به فتح الفتوح و از عوامل گسترش آلودگیها و برای شیطان خود نوچه ها پرورش میدهند . و نوچه ها به آقایی و آقازادگی میرسند . و خود اسباب گسترش غده سرطان آلودگیها در تار و پود و جان جامعه میشوند . و زمانی متوجه وخامت اوضاع میشوی . که بسترها و زمینه های فتنه خیزی گسترده شده است . و جامعه بحران زده . تنها مترصد جرقه هایی از تهدید منافع باند وگروههای شیطانی است . تا فتنه ها زبانه بکشد . و افراد جامعه به نسبت پاکی و آلودگیشان در دو سوی جبهه و یا معلق در رفت و برگشت بین دو جبهه تقسیم شوند .
    فتنه حوادث بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری . ریشه در تفکرات و مدیریتهای دولتهای سازندگی دارد . ریشه در توسعه کارگزارانی . تئوریسین آلودگیهای مدیریتی و مجریان گسترش زمینه ها و عوامل فتنه خیزی جامعه امروز ایران . آقای قدرقدرت . قوی شوکت هاشمی رفسنجانی و نوکران شیطان . جمعی از کارگزاران سازندگی هستند .
    سالها گذشته همه مسئولین انحرافاتی که بصورت گسترده در برابرشان واقع میشد . به بهانه های ساده لوحانه عنوانهایی چون سردار سازندگی . استوانه نظام . مجتهد سیاسی . امیر کبیر ثانی . موقوفه انقلاب اسلامی و…. نادیده گرفته اند . و این خود فریبی آنقدر ادامه پیدا کرد . که با وجود بروز نشانه های شیطانی شدن استوانه . خود را و دیگران به توجیه وادار میکردند . و با دست خودمان فرصت قدم به قدم پیشروی و تصرف و گسترش بسترهای فتنه خیزی شیطان را مهیا میکردیم .
    تا اینکه در انتخابات ریاست جمهوری نهم . مردی خارج از قواعد مصلحت اندیشی . بی محابا پا به میدان رقابت ها و کوبیدن بر طبل رسوایی ها گذاشت . و بی هیچ ملاحظه ایی به قلمروهای شیطانی فتنه ها . از شوک زدگی جامعه و خواب آلودگی عوامل فتنه ساز . تفاوتها و تناقضات را به جامعه نشان داد . فرصت بروز غده های چرگین را مهیا کرد . بازی مقابله ها را چنان سریع و بی محابا اجرا کرد . که برای فرمانده هان و جیره خواران و نوچه های فتنه خیزی جامعه . با وجودی که برنامه هایشان برای اجرای فتنه نهایی آماده نبود . چاره ایی نماند . که با تمام قوا در انتخابات دهم فتنه سازی کنند . و موسوی و کروبی و خاتمی مهره های بدبخت این بازی بودند . و هاشمی فرمانده بازنده و سیاه بخت این جریان بود .
    فتنه سازان کم جان شده طی چهار سال گذشته . اشتباهات فاحشی را مرتکب شدند . و امام حسین ( ع ) در روز عاشورا به یاری و روشنگری جامعه وگروه فریب خورده آمد . و آن شد . که از گروه فتنه ساز قلیلی فرمانده بدبخت و جیره خواران رسوا و نوچه های وطن فروش باقی ماند .

  8. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    دی ۱۵م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۲۲

    خواهر یا برادر آزاد
    با سلام
    - من شما را نمی شناسم و با افکار و نظراتتان آشنایی ندارم. اما مانده ام که چه گفته ام و چه کرده ام که اینچنین به قضاوتی ناعادلانه نشسته اید و به ناحق حکم می رانید!
    - بنده هیچوقت خودم را استاد نخوانده ام و انتظار هم نداشته و ندارم که به عنوان استاد مورد خطاب قرار گیرم ، بنابراین شما از اینکه نام استاد بر بنده نمی گذارید، احساس شرم نکنید.
    - شما که در دانشکده خبر درس خوانده اید باید بدانید که بنده فقط یک ترم تدریس کرده ام بنابراین نظر شما مبنی بر اینکه ” این همه مدت در دانشکده خبر تدریس می کردید” درست نیست.
    - بنده در آن یک ترمی که تدریس کردم مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور بودم و الان هم همان مسوولیت را دارم بنابراین برخلاف نظر شما موقعیت بنده بسیار بهتر نشده بلکه همانی است که بوده.
    - سووالات بنده از دانشجویان مربوط به موضوع درس بوده است. ای کاش توضیح می داید که چگونه ممکن است از سووالات درسی علیه “دانشجوی بی نوایی” مانند شما استفاده کرد!
    - بنده هیچ مطلبی علیه جوانان ننوشته ام و هیچکس را هم محکوم به مرگ و اشد مجازات نکرده ام. بالاخره اگر خواستید تهمتی بزنید ، باید کمی تا قسمتی قابل باور باشد تا قدرت شبهه افکنی داشته باشد!
    - بنده از شما و دوستانتان نمی ترسم. برای شهادت در راه آرمانهایم نیز آماده ام . اما از صمیم قلب می گویم که شما و دوستانتان را دوست دارم و دلم برای شما می سوزد. از اینکه می بینم فکر و ذهنتان تا آنجا دست کاری شده است که حق را ناحق و ناحق را حق می دانید ، عمیقا متاسف می شوم و به خناثان و بدطینتانی که برخی از جوانان پاک سرشت کشور را ابزار اهداف شوم خود کردند ، لعنت می فرستم.
    - صحنه رد شدن اتومبیل از روی یک فرد را دیده ام. صحنه غم انگیزی است. هرچند نیروی انتظامی شرح دیگری بر ماجرا دارد اما فکر می کنم که این کار عمدی نبوده است. در آن شرایط که اتومبیل مزبور از همه طرف سنگباران می شد ، راننده هیجان زده هیچ کنترلی بر رفتار خود ندارد.
    -از اینکه با سینه ای پر کینه ، بنده را به بی اعتقادی به خدا متهم کرده اید ، و از افراد با صفت های توهین آمیز یاد کرده اید ، متاسفم.
    - آنقدر دچار توهم هستید که فکر می کنید بنده به دنبال شناسایی شما برخواهم آمد! لطفا منتظر نمانید اما اگر فرصت کردید ، کمی با خودتان خلوت کنید و سعی کنید به اصلاح باورهایتان و پاک کردن آلودگی ها از ذهنتان بپردازید. دل صاف و پاک جوانان سرمایه بی بدیل و غیرقابل جایگزین یک ملت است. نامردها و نامردمانی که برخی از این دلها را به لانه ای برای انباشتن کینه ، حقد و حسد تبدیل کردند، به آرمانهای بزرگ الهی خیانت کرده اند.
    موفق باشید
    -

  9. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    دی ۱۵م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۴۵

    آقا رضا
    با سلام
    ادبیات من نشان از ترس و نگرانی ندارد. حوزه کاری بنده و آقای مشایی متفاوت است اما روابطمان برپایه برادری است. بنده از تنها کسی که ترس دارم خداست و بس.
    موفق باشید

  10. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    دی ۱۵م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۴۶

    آقای حمیدرضا
    با سلام
    حرف شما درست است. بنده و آقای مشایی را نمی شناسید.
    موفق باشید

  11. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    دی ۱۵م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۵۰

    همکاران اصولگرای ایرنا
    با سلام
    - اولا که هنوز دکتر نشده ام. بنابراین محبت فرموده و این خادم کوچک را با عنوان دکتر خطاب نکنید.
    - ثانیا بنده در تلاش هستم تا همین مسوولیتی که دارم به فردی شایسته و بهتر از خودم بسپارم که یقینا کم هم نیستند.
    - ثالثا ایرنا مدیری شایسته تر از بنده را می طلبد که باید فلش ها را به سمت آنها گرفت.
    موفق باشید

  12. فرشید گفت :

    دی ۱۵م, ۱۳۸۸ در ۱۴:۵۴

    سلام
    آقای جوانفکر
    راستی تویه این بلبشو موندم که چطور جرات می کنید و مطلب می ذارید رویه خروجی وبلاگتون.آخه می دونید من هیچ دکتر و استاد و مهندسه نزدیک به رییس جمهور رو تویه هیچ دوره ای سراغ ندارم که اینجوری بی پرده و بی محابا خودشو و مطلبشو در معرض نقد بذاره اونم نقدی که بیش تر از طرف مخاطبانی پرخاشگر و عصبی صورت می گیره هر چند که خودشونم روشنفکر بعضا تلقی می کنن.واقعا دست مریزاد اقای جوانفکر.دکتری و استادی و غیره همه یک مشت کاغذ پارست اگر که ادم مدارکشو داشته باشه اما در عمل نتونه هیچ استفاده ای ازشون ببره.همون بهتر که ادم در مدرک دکتر و استاد نباشه اما در عمل باشه….

  13. دلسوز ایرنا گفت :

    دی ۱۵م, ۱۳۸۸ در ۱۹:۴۱

    جناب آقای جوانفکر سلام
    شما من را نمی شناسید ولی من داوری را خوب می شناسم وای به روزی که این فرد مدیرعامل ایرنا شود از ما گفتن و از شما هم شنیدن!

  14. امیر گفت :

    دی ۱۵م, ۱۳۸۸ در ۲۲:۵۱

    آقای جوانفکر من مدیر مسئول سایت خبری تحلیلی حقیقت نیوز هستم از شما خواستم سایت را مشاهده کنید و نظر بدهد اما احساس کردم مثل اینکه حمایت سایت از چهره خدوم و طاهر دولت یعنی مهندس مشایی برای شما جالب نیومد و در جاییکه احساس می شد شما در این حیث قلم فرسایی کنید اما دریغا علت را برای ما تبیین کنید؟
    خود را معرفی نمی کنم چرا این سعادت را دارم که برای شما آشنایی دور باشم .
    http://www.haghighatnews.com

  15. رضا گفت :

    دی ۱۶م, ۱۳۸۸ در ۱۱:۳۲

    جناب آقای جوانفکر
    با سلام و عرض ادب

    برایتان این امکان بود تا از جعلیات سایت های مختلف مبنی بر طناب کشی بین خودتان و آقای مشایی مطلب بنگارید .
    آیا کسی است که مطلبی بنگارداز طناب کشی واقعی که بین مردم نجیب ایران اسلامی از یک طرف و بروکراسی نا کارآمد دولتی از طرف دیگر مطلبی بنگارد ،طناب کشی مردم برای بقاه در حد نمردن و طناب کشی بروکراسی برای حجیم تر شدن برای لوکس کردن ،برای افزایش چند برابری هزینه ها برای خرج های آنچنانی ،
    جناب آقای جوانفکر نمی دانم شب گذشته صحنه های دلخراش گوجه هایی که در دست کشاورزان هرمزگانی باد کرده بود را دیدید همان گوجه هایی که در دور اول ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد عزیز باعث جنگ گوجه ها شده بود و قیمت آن از مرز ۲۵۰۰ تومان هم گذشته بود همان گوجه هایی که درست دو ماه بعد کشاورز با کیلویی ۳۰ تومان هم نمی توانست بفروشد ،
    جناب آقای جوانفکر مسئول جهاد کشاورزی با… اعلام کرد ما مسئول تولید هستیم سایر موارد با ارگان های دیگر است بنده با سند می گویم همان تولید را هم جهاد کشاورزنی با آن ساختار حجیمش نمی توانید ساماندهی کنید، متاسفانه کشور در بسیاری از زمینه ها از جمله کشاورزی سال هاست که به حال خود رها شده است،در شمال کشور امسال وضعیت برنج و پرتغال و چای و.. . مثل گوجه هرمزگان بوده ،دو سال پشت سر هم سیب زمینی به خاک سیاه کشانده شد،اما الان خرده فروشی آن ۶۰۰ تومان است هیچ کس نمی داند اصلا معلوم نیست کار دست کیست،
    جناب جوانفکر عزیز محل کار بنده در صنعت است ،از سال ۸۴ الی ۸۷ تقریبا ۶۰/۰ تولید ما صادراتی بود اواخر سال ۸۷ درست ۴ روز مانده به عید ۶۰ نفر پرسنل پیمانی را خیلی راحت اخراج کردن ،گارگر پیمانی و قرادادی دیگر چه صیغیه ای است خدا می داند و سهامداران ظالم شرکت ها ،آب از آب تکان نخورد در طول این ده ماه با نصف ظرفیت هم نمی توانیم تولید کنیم دریافتی های ما نسبت به سال گذشته نصف شده ،در واقع تلاش ما برای نمردن است ،آنطرف سکه بسیاری از شرکت های مصرف کننده داخلی کالاهایی را که ما قادر به تولیدش هستیم البته با کیفیت صادراتی براحتی از خارج وارد می کنند ،جالب آنکه اکثرا دولتی و یا شبه دولتی هستند ،بجای سر پاه نگه داشتند تولید داخل ،با خرید خارجی اقتصاد آنها را تقویت می کنند وتولید ما را با این حرکت خود دارندزیر دست و پاه له می کنند .درست در این شرایط حساس سیستم بانکی کشور مثلا به خزانه قفل زده و الی بخش های دیگر این بروکراسی بجای روان کردن کار برای تولید کننده واقعی صرفا به دوشیدن آنها چشم دوختن ،سازمان تامین اجتمایی و محیط زیست و اداره کارو .. هرکدام ساز نا همگون خود را بر سر تولید کننده وارد می کنند .
    جناب آقای جوانفکر درد و مشکلات مردم در بخش های مختلف تمام نشدنی است ،با این حال بروکراسی دولت در حال و هوای دیگر است البته منظور بنده خروجی این ساختار عظیم است وگرنه دکتر احمدی نژاد عزیز صد ها برابر توان یک انسان فوق العاده دارد تلاش می کند،اما چه کنیم که این بروکراسی خفته باید خودش را تکان دهد ،آقای جوانفکراین موضوعات را در کنار هم دیدم و دارم شبانه روز لمس می کنم روی این حساب تاکید می کنم برای برون رفت از همه اینگونه مشکلات و ناهنجاری ها تنها راه اجرای طرح بالف است ،اصرار دارم تاکید کنم همه مشکلات ساختار فعلی بسرعت بر طرف خواهد شد.

    با احترام رضا

  16. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    دی ۱۶م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۰۴

    امیر آقا
    با سلام
    ضمن عذرخواهی ، سایت شما را دیدم . سایت خوبی است انشاء الله به یکی از سایت های موفق برای ارتباط سازنده و موثر با مردم تبدیل شود.
    موفق باشید

  17. مظلومی کیاپی گفت :

    دی ۱۶م, ۱۳۸۸ در ۱۵:۳۲

    ایران روح الله است و شجاعت!

    امروز و امشب در زمان حال !

    در تنهایی و سکوت مرموز!

    در میان بهت غرور!

    همه دیوانگی من !

    ایران سرزمین من سرزمین حادثه ایست که لحظه های پرحادثه تاریک تارخ را بارها و بارها شکسته است.

    زخمی و بغض کرده.

    در این بغض به خود می لرزد.

    به دست مغولان سوخت واشک ریخت .

    اما همچنان مثل سروی سربه فلک کشیده ایستاده و مقاوم است.

    استقامت و درد رنج های فراوان، رنج های از جنس عشق !عشقی که هدیه خداست برزمین!، و ایران مملو از عشق است و درد و رنج، فرزند عشق است و درودو رنج!

    پدر استقامت است ایثار!

    در دوئل های زشت و زیبا تلخ و شیرین تاریخ در این برهوت سرنوشت!، در اوج طوفانهای سهمگین گردبادی ، در غرش های ناجوان مردانه زمین ! در بارشهای سیل آسای اسمان، ایران من همچنان پایدار است و استوار چون مردمش باغیرتند و اهل ایستادگی .

    وطن عشق بی پایان،ایران یعنی خاک سرخ،ایران رنگ عشقش سبزاست و سفید و قرمز

    ایران من از گزند این شوم های تلخ این حوادث های زشت در امان است چون خدا دارد

    نه شمشیرحافظش است و نه قلم بلکه فرزندانی از جنس ادم از جنس حسین بن علی حافظ ایران منند

    ایران روح الله است و شجاعت.

    ایران جهان آراست و استقامت.

    ایران همت است و معرفت.

    ایران باکری است وغیرت.

    ایران باقری است اهل دفاع.

    ایران چمران است صداقت.

    ایران شیرودی است اهل پرواز .

    ایران میرزا کوچک خان است اهل قیام .

    ایران رئیسعلی است اهل شرافت .

    ایران من ! به فرزندانت نگاه کن چون کوهی هستند از جنس عشق و غیرت از جنس صبر و شجاعت از جنس قیام و آزادگی ! تو بر این آشوب های خیابانی گریه نکن ایران من مغرورباش چون علی فرزندی داری چون فهمیده ها جانثاری داری .

    این آشوب ها و دردو رنجها را بارها و بارها دیده ای ! طعم تلخ ترور و خشونت رابار ها بارها فرزندان پست ابلیس بر تو چشانده اند!

    تو تیمور چنگیزو صدام را از خود رانده ای

    برتو ظلم شده میدانم رنگ سبزت به غارت رفته میدانم ،فرزندان تیمور و چنگیزو صدام بر تو ظلم کرده اند اما بدان فرزندان روح الله، جهان اراو همت و باکری و باقری چمران فرزندان شوم آشوب را از تو میرانند ای ایران من بخند که تو مظهر آزادی و آزادگی هستی ،بخند که حق هرگز نمی میرد !

  18. حمیدرضا گفت :

    دی ۱۶م, ۱۳۸۸ در ۱۶:۵۵

    سلام
    منظورم آقایان اسلامی فرد و داوری بود
    :)
    وگرنه شما و حضرت آقای مشایی که شناخته شده هستید

  19. همکاران شما در ایرنا گفت :

    دی ۱۶م, ۱۳۸۸ در ۱۸:۵۰

    اقای جوانفکر

    شما که چند سال از طرف ایرنا خارج از کشور رفته اید باید امروز که ایرنا به شما نیاز دارد آستین بالا بزنید و به میدان کار بیاید زمان بسیار حساس است اعوان و انصار اقای صفار هرندی به اقای حسینی فشار زیادی می اورند که بتوانند ایرنا را در اختیار خود داشته باشند وظیفه شما این است که به افراطیون اجازه تصرف ایرنا راندهید. شما با حفظ سمت مشاور رییس جمهوری عزیز مدیریت عالی خبرگزاری را بپذیرید و از میدان بدر نروید از دور نشستن و شاهد نابودی ایرنا بودن کار خوبی نیست اقای جوانفکر عزیز

  20. رحیم گفت :

    دی ۱۷م, ۱۳۸۸ در ۰۲:۵۱

    با سلام
    در صندوق های رای صدا وسیما ۷۰ وخوردی درصد از ان موسوی بوده . دلیل تبعیت و ذوقزدگی سریع صدا و سیما از ساخت مستند را به در خواست سردار بی بصیرت را میتوان درک کرد .خصوصی میباشد.

  21. رضا گفت :

    دی ۱۷م, ۱۳۸۸ در ۱۱:۳۴

    جناب آقای جوانفکر عزیز
    با سلام

    نمی دانم شب گذشته گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما را داشتید یا نه ،برای اولین بار عموم شاهد بودن که تقریبا شفاف روی سازمان تامین اجتمایی زوم شد،متاسفانه جزءدر انتهای پایانی بحث آقای ذبیحی نتوانستند مناظره خوبی با آقای جعفرزاده از نمایندگان مجلس داشته باشند.
    جناب جوانفکر بنده یکی از میایون ها کارگری ام که قبل از آنکه حقوقش را بگیرد سهم سازمان را می پردازد م به امید آنکه در زمینه درمان و بازنشتگی متقابلا سازمان به وظایفش عمل کند .
    بنده بار ها و بارها در مورد ناکارآمدی بروکراسی کشور مطلب نوشتم از جمله سازمان تامین اجتمایی ،بقولی شتر کجایش راست است که لبش کج است ،متاسفانه بدلایل زیاد و سو مدیریت هابیشتر پول عرق جبین کارگر صرف امورات جاری خود پرسنل سازمان تامین اجتمایی و لوکس بازی هایشان در امورات غیر مرتبط میشود،بروکراسی های دیگر نیر وضع بدتر است ،همانطور که در طرح بالف بدان بار ها اشاره کردم نه تنها پول نفت و سایر محصولات ملی باید در این بروکراسی دفن بشود بلکه عرق جبین بخش خصوصی نیز باید صرف امورات جاریه بشود،چرا و تا کی باید این روند ادامه یابد،تا کجا ظرفیت ادامه اینکار وجود دارد آینده ای نه چندان دور معلوم خواهد کرد،هر حبابی بالاخره خواهد ترکید.
    در طرح بالف ادعا کردم تمام سیستم بانکی و بیمه ای بخش دولتی و خصوصی را جمع می شود در عوض بدون اتکا به پول نفت عالی ترین شکل خدمات به ملت داده می شود ،من مانده ام چرا باید پول کارگر صرف کاغذ بازی عده ای کارمند شود که حد واسط بین کارگر و بخش درمان و بازنشستگی کشور هستند ،چرا وقتی می شود این ساختار را به کل برداشت عده ای با عنوان صنعت بیمه اصرارمی کنند این وسط باشند و با سلام و صلوات آقایی کنند،لقمه حلال آن است که با دست رنج حاصل آید نه آنکه با دلالی وواسطه گری من در آوردی باشد.
    باز هم تاکید می کنم مثل اینکه بنده نتوانستم طرح بالف را آنطور که محاسن دارد تشریع کنم.چرا که مثل روز بریم روشن است که تمام ایرادات وارده بر بروکراسی های مختلف با طرح بالف بسرعت برچیده خواهد شد.
    با احترام رضا

  22. v گفت :

    دی ۱۸م, ۱۳۸۸ در ۰۰:۲۴

    یاداشتی در باره حق التدریس ها
    بیچاره حق التدریس ها

  23. مهدی یار گفت :

    دی ۱۸م, ۱۳۸۸ در ۰۹:۰۸

    سلام آقای جوانفکر عزیز خسته نباشید
    سلام ما رو به دکتر احمدی نژاد برسونید .
    خدای بزرگ نگهدارتون باشه
    التماس دعا
    اللهم عجل لولیک الفرج

  24. عماد آبشناس گفت :

    دی ۱۹م, ۱۳۸۸ در ۱۱:۴۴

    برادر عزیز جناب آقای جوانفکر
    با سلام
    در مورد انتصاب رئیس سازمان خبرگزاری باید بگویم افرادی مثل بنده و شما که نان خبرگزاری را خورده ایم و از درون آن خبر داریم می دانیم که انتصاب فردی مثل آقای اسلامی فرد و یا آقای داوری برای این سازمان چقدر فرق می کند. در چند سال اخیر این سازمان جایگاه خود را به عنوان خبرگزاری مستند و قابل اطمینان ایران از دست داده و قطعا انتصاب پیاپی افراد ناشایست و نالایق برسر این سازمان قطعا دلیل اصلی تنزل جایگاه این سازمان و دلسردی پرسنل آن بوده و خواهد بود. من فکر می کنم اگر آقای اسلامی فرد سکان هدایت این سازمان را به عهده می گرفت خیلی بهتر از دیگران می توانست این سازمان را جمع و جور کند و از این آشفتگی بیرون بیاورد.

  25. sanayenews گفت :

    دی ۲۰م, ۱۳۸۸ در ۰۰:۲۲

    http://www.sanayenews.com/content/view/19931/1/

  26. صادق هاشمیان گفت :

    دی ۲۰م, ۱۳۸۸ در ۰۲:۱۶

    سلام و عرض خسته نباشید
    به عنوان یک جوان از نظر ۵ با نام آزاد که خودش را یک جوان و دانشجو معرفی کرده متأسفم و این چند سطررا درپاسخ به آن شخص مینویسم…
    ۱- جوان جرأت دارد و هیچگاه از ناحیه ترس و ذلت سخن نمیگوید.جوان دانشجو در برابر هر گونه زیر پا گذاشتن ارزشها مقابله میکند.
    ۲- یک جوان دانشجو (به تعبیر خود شاگرد) هیچ گاه به خود اجازه توهین به بزرگتر، آن هم در مقام استاد را نمی دهد.این عمل نوعی بی ادبی است. مگر در مواردی بسیار نادر.
    ۳- آقای جوانفکر کجا درباره ی جوان بد سخن گفته و تو هین کرده اند؟چرا بی پایه و اساس حرف میزنید؟
    ضمنا دست شما را نمی دانم.اما دست جوان دانشجو خالی نیست.ما قلم داریم.نظر و حرف داریم. خداوند خود در قرآن به قلم قسم خورده است.تمام آینده این کشور ما جوانان می سازیم.بر عکس نظر شما، تمامی مسؤلین باید توجهشان به ما باشد.
    ۴- روز عاشورا دلمان خون شد.ظهر عاشورایی که مولایمان اباعبدالله است ، عده ای نامرد کف وصوت میزنند.آخر آنها با خود چه فکر میکنند؟مگر پیروزی این انقلاب به خاطر اهل بیت نبود؟
    یزیدین نیز پس از بریدن سر مولایمان هلهله کردند.به خیمه ها حمله کردند.همه جا را به آتش کشیدند.بر دل فرزندان حسین رعب و وحشت انداختند.و عاشورای امروز نیز خون به دل عاشقان ابا عبدالله کردند…
    ۵- حرف آخرم…
    نسنجیده و بر حسب هیجان حرف نزنید.
    به گفته مقام معظم رهبری، به مسایل و اتفاقات روز اشراف داشته باشید.حق را از باطل، شر را از خیر تشخیص دهید.و در یک جمله بصیرت داشنه باشید…
    با آرزوی تو فیق روز افزون
    یا حق

  27. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    دی ۲۰م, ۱۳۸۸ در ۰۹:۳۶

    آقا صادق
    با سلام
    از ابراز لطف شما سپاسگزارم.
    موفق باشید

  28. رضا گفت :

    دی ۲۰م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۱۲

    جناب آقای جوانفکر
    با سلام
    دائم این سوال برایم مهم بود که اگر فارسی را پاس بداریم امری حقیقی است در درجه اول کدام ساختار باید به معنی اکمل آن را رعایت کند ،دغدغه ذهنم بود که چرا اداره پست در هنگام نصب صندوق های منازل از کلمه انگلیسی استفاده می کند ،آیا بهتر نیست از کلمه فارسی استفاده کنیم،و اینکه چرا باید در این عصر و زمانه فناوری های مدرن ارتباطی همچنان باید از صندوق پستی استفاده کرد،این کار را هزینه ای اضافی می دانستم.
    دیروز وقتی از سرکار به خانه آمدم ،با قبضی از اداره پست مواجه شدم که در ازای در یافت ۴۰۰۰ هزار تومان بیعانه داده بودن مبنی بر اینکه می خواهند با ۱۳۰۰۰ هزار تومان صندوق خانگی روی درب نصب کنند،روی قبض نوشته است در صورت انصراف پول بیعانه بدلیل کار کارشناسی! و هزینه بازاریابی برگشت داده نمی شود ،خانم را شماتت کردم و قبض را پاره کردم ،گفتم این پول مثل هزاران ولخرجی های دیگر فدای سر این بروکراسی حجیم ،تراکم این حجم عظیم کار شناس چه عرض کنم کاسه شنا سان عبارت بهتریست باید شبانه روز دنبال روزنه ای باشند جهت خرج تراشی از کیسه ملت،تازه متوجه شدم که چگونه ملت را سر کیسه می کنند و از پول ملت فارس کلمات انگلیسی بر سر درب منازلشان می چسبانند،آنچه را که بد داشتم دو دستی بر گردنم انداختن،امان از این بروکراسی کار آفرین!

    مورد دیگر آنکه عنوان نمودم طرح بالف ریشه هر نوع هزینه ای را بعنوان تبلیغات خشک خواهد کرد ،به این نمونه توجه کنید بانک تاسیس نشده تات در تبلیغات خود آنهم از رسانه ملی عنوان می کرد تات یعنی اعتماد و تجربه و تعهد !! جناب آقای جوانفکر چگونه بانکی که هنوز تاسیس نشده می تواند صحبت از تجربه بانکی بکند ،شاید هم منظورشان این بوده که آقایان موسس بانک تات قبلا در بانک های دیگر تجربه وسیعی در سر کیسه کردن ملت دارند و….
    مورد دیگر آنکه در طرح بالف عنوان نمودم الزاما باید هر هموطن قابل به کار صرفا در یک شغل درگیر باشد و از محاسن این ایده گفتم ،همکار بنده علاوه برکار شرکتی پیش ما کار های زیر را نیز بیرون شرکت انجام می دهد و قالبا در طول کار شاهدم که دائما با تلفن در حال ردیف کردن کار های بیرون است در واقع جسم بی روح ایشان پیش ماست و با کم ترین بهره وری کار می کند ،آقای جوانفکر کار های بیرون او شامل بدون آنکه مغازه ای داشته باشد سماور آپلون خرید و فروش می کند علاوه بر آن نوعی دستمال کاغذی هم خرید و فروش می کند ،علاوه بر آن می بینم هر ماه چند ماشین دارد جستجو کردم دیدم در واقع معاملات ماشین سواری نیز انجام می دهد ،وقت داشته باشد ماهی چند بار با سواری های رنگاوارنگ خود مسافر تهران نیز جابجا می کند ،از دوستان شنیدم واحد های مسکونی نیز خرید و فروش می کند جالب آنکه برای خانه مسکونی خود چند سال است که گیر یک بساز و بفروشی افتاده که هنوز نتوانسته برای خانه اش سند بگیرد.
    جناب آقای جوانفکر این بروکراسی جز تزریق هزاران نوع ناهنجاری های ریز و درشت در جامعه دستاوردی نصیب حکومت اسلامی نخواهد کرد ،درد دل من تمامی ندارد از این درد خانمانسوز احساس می کنم هر آنچه جنبه های منفی داریم از این ساختار داریم و بس اگر این بروکراسی اصلاح شود بقیه امور لجام خو.اهند خورد
    با احترام رضا

  29. همکاران ایرنا گفت :

    دی ۲۱م, ۱۳۸۸ در ۱۷:۴۴

    اقای جوانفکر همانگونه که مشاور سینمایی رییس جمهوری سکان سینمای کشور را در دست گرفت مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری نیز لایق ترین فردی است که باید سکان ایرنا را به دست بگیرد ایرنا در دو سه سال اخیر برای دولت نقش غضنفر را بازی کرد ایرنا را از اعتبار انداخته اند تا اقای … بود با انتخاب افرادی معلوم الحال خود و ایرنا را در سراشیبی انداخت … هم امد ایرنا را سریعا به …. تبدیل کرد و در نتیجه سر دولت نهم و دهم بی کلاه ماند . اقای احمدی نژاد عزیز اگر از وضع ایرنا خبر ندارید که وامصیبتا واگر خبر دارید و بی تفاوتید نیز وامصیبتا چرا به مشاور خود دستور نمی دهید لباس خدمت در ایرنا را به تن کند و پ‍س از سالها تجربه در داخل و خارج کشور از طریق ایرنا برای نجات ایرنا به میدان نیاید این برای دولت اقای احمدی نژاد خوب نیست که نمی تواند مدیر عاملی حرفه ای و توانمند و با تجربه را در راس ایرنا بگمارد این مطلب را به اقای رییس جمهور و اقای مشایی برسانید ‍

  30. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    دی ۲۲م, ۱۳۸۸ در ۱۳:۱۳

    همکاران محترم ایرنا
    با سلام
    بنده از ابراز لطف شما متشکرم اما به هیچوجه راضی نیستم وجهه دیگر افراد بویژه کسانی که در گذشته مسوولیتی را برعهده داشته اند، تخریب شود.
    انشاء الله با تصمیم وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیر شایسته و لایقی برای ایرنا منصوب خواهد شد.
    موفق باشید.

  31. همکاران شما در ایرنا گفت :

    دی ۲۲م, ۱۳۸۸ در ۱۹:۱۸

    اقای جوانفکر عزیز

    وزیر ارشاد در سخنان معرفی خود نشان داد با تند روی و افراطگری که شاخصه ایرنای کنونی است مخالف است و طبیعی است که اگر به عهده خود او باشد از مدیران فعلی ایرنا استفاده نخواهد کرد و مدیریت ایرنا را به نیروهای خودی و با تجربه که در مقاطع مختلف امتحان داده اند خواهد س‍پرد. شما برادر عزیز نباید بی تقاوت باشید اگر اقای احمدی نژا د در مورد ایرنا که شما عمر خود را در ان گذرانده اید به شما اعتماد ندارد که خیلی بد است اگر اعتماد دارد که حتما دارد باید هر چه زودتر اداره ایرنا را با هدف احیای ان به شما بسپارد. افرادی مثل مدیران کنونی ایرنا تتمه اعتبار ان را بر باد خواهند داد و مدیریت دکتر حسینی در ارشاد را با یک مشل اساسی روبرو خواهند ساخت باقی بقایتان

  32. رضا گفت :

    دی ۲۲م, ۱۳۸۸ در ۲۱:۵۷

    جناب آقای جوانفکر
    با سلام
    کار به جایی رسیده که در روز روشن دانشمند هسته ای ما را ترور می کنند در حالی که نظام بهترین محافظان را برای خواص نادان و نمک نشناس و بی بصیرتی خرج کند که بعد از انتخابات هزینه هایی سنگینی برای حکومت اسلامی ببار آوردند،متاسفانه علی رغم اینکه مردم ۹ دی ماه به بهترین نحو به تکلیف خویش عمل کردن همچنان نهاد های امنیتی در خواب زمستانی هستند ،چرا باید دانشمند هسته ای آنگونه در عربستان نا پیدا شود و این یکی در روز روشن ترور،چرا باید شهید شوشتری آنگونه از جمع ما غریبانه رخت بر بند ،حتما بهتر از بنده فیلم جنازه های بر زمین مانده در کمین اشرار را دیدی شنیدم بعد از شهادت شهید شوشتری بوده ،جناب آقای جوانفکر این همه دم و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و سپاه و نیرو های انتظامی بدرد چه روز گاری باید بخورند ،نیروی انتظامی که حتی بعد از چند ماه آزمون خطا نتوانست آشوب های روز عاشورا را مهار کند .البته علتش برای بنده مثل روز روشن است دیگر آن اخلاص و معنویتی که در نیرو های اطلاعاتی بود را نمی شود حتی با دقیق ترین میکروسکوب ها پیدا کرد دیگر برادران سپاه آن مردان از جان گذشته دوران جنگ نسیتند ،وقتی بسیاری از این عزیزان مثل خیلی های دیگر آلوده قدرت و ثروت شدن دیگر بر آورده شدن انتظارات دلسوزان حکومت اسلامی امری تقریبا محال شده ،به عقیده بنده می شود ورق را بر گرداند به شرطی که بتوان حداقل شفافیت را به کل جامعه بر گرداند تا وزن هر کسی معلوم شود تا سره از ناسره معلوم شود ،می شود با طرح بالف همه اینگونه ناهنجاری هایی را که سر سوزنی زیبنده حکومت اسلامی نیست بسرعت بر طرف کرد ،در این شرتیط اگر دکتر احمدی نژاد نتواند فکر می کنم هرگز در هیچ زمانه دیگری نتوانیم و این آرزو را به گور ببریم.
    با درد و اندوه فراوان رضا

  33. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    دی ۲۳م, ۱۳۸۸ در ۱۱:۱۵

    آقا رضا
    با سلام
    شهید علی محمدی دانشمند هسته ای نبود. او استاد برجسته فیزیک نظری بود. انشاء الله با پیگیریهایی که دستگاههای مسوول انجام می دهند ، عوامل این جنایت شناسایی خواهند شد. آنها از چنگ عدالت راه فرار ندارند.
    موفق باشید

  34. بهنام گفت :

    دی ۲۳م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۲۶

    به این سایت رفته و بهترین رهبر سیاسی جهان (مقام معظم رهبری) را انتخاب کنین .
    http://www.whopopular.com/
    اگه فیلتر بود از این لینک استفاده کنید :
    https://www.gbypass.info/browse.php?u=Oi8vd3d3Lndob3BvcHVsYXIuY29tLw%3D%3D&b=13
    عاشقان ولایت سریع اطلاع رسانی کنند که دشمن کمی پیش افتاده .
    یا علی .

  35. م می گویم گفت :

    دی ۲۴م, ۱۳۸۸ در ۰۱:۳۶

    با توجه به جمله زیر که در یادداشت آمده به نظر می رسد کلا مشایی را دوست دارید:
    ین نکته را نیز شایسته توجه می دانم که بنده و برادر عزیزم جناب آقای رحیم مشایی هیج اختلافی نداریم و از کسانی که در صدد اختلاف افکنی یا القاء وجود اختلاف میان مسوولان هستند ، نیز بیزاری می جوییم.
    پس متظر “نواب” باشید

  36. رحیمی گفت :

    دی ۲۴م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۲۶

    به نام خدا وبا سلام بنده از طرفداران سرسخت آقای احمدی نژاد هستم وصد البته تا زمانی که ایشان در خط ولایت واسلام ناب محمدی(ص)باشند که انشاء الله همینگونه خواهد بود اما ظواهر نشان می دهد افراد نفوذی همانند رحیم مشائی که هر چند گاه با حرفها واستدلال های نسنجیده خود دل اصولگرایان راستین را به درد وهزار البته مایه خوشحالی طرفداران جریان آشوب وسران فتنه می گردد ودر این بین نه تنهاعکس العملی از رئیس جمهورومشاورران دلسوز شان نظیر جنابعالی مشاهده نمی شود دارند تمام سرمایه اصولگرایان را که در شخصیت آقای احمدی نژاد متبلور شده است را به یغما می برند

  37. sanayenews گفت :

    دی ۲۵م, ۱۳۸۸ در ۰۱:۳۴

    http://www.sanayenews.com/content/view/19952/1/

  38. sanayenews گفت :

    دی ۲۵م, ۱۳۸۸ در ۱۳:۱۱

    http://mihanpress.com/content/view/747/65/

  39. sanayenews گفت :

    دی ۲۵م, ۱۳۸۸ در ۱۳:۱۵

    http://mihanpress.com/content/view/749/65/

  40. علیرضا جاوید عربشاهی گفت :

    دی ۲۵م, ۱۳۸۸ در ۱۵:۵۰

    در برنامه رو به فردا ۵شنبه شب اطاعت نماینده مجلس ششم و از امضا کنندگان نامه معروف ۱۲۷ نفر مطالب نخ نمای سران ورشکسته خود را دوباره تکرار کرد وی به جای اینکه به خواست مردم مبنی بر محاکمه سران ورشکسته تن دهد با فرار به جلو مردم را به عنوان معترضین شرایط موجود جلوه داد و در گوشه ای از افاضات خود با اشاره به آزادی بیان و توقیف نشریات قصد احساسی کردن فضای بحث را داشت که با هوشیاری زاکانی و تاکید وی مبنی بر تکیه بر عقل مواجه شد.

    وی هنگامی که مجری برنامه از وی پرسید ۹ دی در میان مردم بودید یا نه ؟ گفت بنده تهران نبودم و در جواب زاکانی که گفت هرجای ایران که بودید حتما میان مردم بوده اید گفت : نه نبوده ام.

    وی به جای پاسخگویی به سوالات با پرداختن به مسایل حاشیه ای قصد منحرف کردن مسیر برنامه را داشت که بارها با اعتراض زاکانی مواجه گردید.

    وی درحالی که اطلاع چندانی از برنامه اقتصادی مجلس ششم نداشت برنامه مجلس ۷ و ۸ را نقد می کرد که زاکانی به وی پیشنهاد کرد حداقل یکبار متن برنامه ها را بخواند.

    مطالبی که وی در این برنامه بیان کرد نه تنها حاوی مبحث جدیدی نبود بلکه تکرار شعارهای بی پایه و اساسی بود که آقایان مدت ها قبل بیان کرده بودند و نکته جدیدی نداشت
    علیرضا جاوید عرشاهی
    http://www.arabshahi.blogfa.com

  41. فرشید گفت :

    دی ۲۶م, ۱۳۸۸ در ۰۰:۵۷

    سلام
    پس از چند مناظره دیگر و آماده شدن افکار عمومی، پیشنهاد می کنم جناب آقای موسوی نیز به مناظره هایی که اخیرا از رسانه ملی پخش می شود دعوت شود، بنا به دلیل زیر:
    هم اکنون یا حق با جریان اصولگراست یا با جریان اصلاح طلب، اگر حق با اصولگراهاست می بایست توان اثبات خود و اقناع مردم را در هر جا و مکانی داشته باشند چه در میتینگ ها چه در جلوی دوربین ها و به طور زنده. اگر هم حق با اصلاح طلبان است که آنها توان اثبات خود و اقناع مردم را خواهند داشت. در این میان اما آن چه حایز اهمیت است این است که هر دو حالت مذکور سرانجام برای مردم _ منظور از مردم همه مردم است اعم از چپ و راست و فقیر و غنی … – روشن خواهد شد و تاریخ نیز نشان داده است هیچ گاه ماه روشنگر پشت ابر فتنه پنهان نخواهد ماند لذا چه نیکوست برای کنار زدن ماه از پشت ابر خود مسوولان مربوط پیشقدم شوند نه باد و باران هایی طوفان زا که با هزینه ها و خرابی های بسیار ماه از پشت ابر بیرون می آورند.
    توضیح: از آن جا که اگر افکار عمومی در ارتباط با هر موضوع و مساله حساسی اقناع شود هیچ جریان و هیچ گروهی نخواهد توانست سوار بر امواج ملتهب دست به تشنج آفرینی بزند چنانچه بتوان با برگزاری برنامه هایی چون مناظره های اخیر دست به اقناع افکارعمومی زد دیگر هیچ موج ملتهبی توسط هیچ گروه و جریانی در سطح جامعه توان برخاستن نخواهد داشت.

  42. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    دی ۲۶م, ۱۳۸۸ در ۱۰:۲۷

    آقای رحیمی
    با سلام
    بنده در صدد دفاع از آقای مشایی و اظهارات ایشان نیستم و دغدغه و نگرانی شما را نیز درک می کنم اما فکر می کنم نسبت به جریانی که مشایی را مورد هجمه همه جانبه خود قرار داده است باید تامل و دقت نظر ویژه ای داشته باشید. مشایی در سخنانش هرگز از پیامبران الهی انتقاد نکرد و آنان را مورد سووال قرار نداد اما دیدیم که این جریان در هجوم به مشایی مدعی انتقاد وی از مدیریت پیامبران و مورد سووال قرار دادن آنها شد تا به این ترتیب علما و حوزه های علمیه و طرفداران دولت نهم را تحریک و تهییج کند و به نظر می رسد در این زمینه نیز موفق شده باشد.
    سالم و تندرست باشید

  43. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    دی ۲۶م, ۱۳۸۸ در ۱۰:۲۹

    آقای امین پور
    با سلام
    من همه بندگان خدا را دوست دارم. شما را هم دوست دارم هرچند تهدید به مرگ می کنید.
    موفق باشید

  44. ابراهیم گفت :

    دی ۲۶م, ۱۳۸۸ در ۱۳:۰۳

    • عوامل تعالی و انحطاط جامعه ایران :
    ایران : بعنوان سرمایه های کشور ایران . تمام فرصت ها و منابع داخلی و خارجی که در چارچوب کشور ایران تعریف میشوند .
    ملت ایران : بعنوان عوامل بهره بردار و فعال کننده همه فرصتها و سرمایه های مادی و معنوی جامعه ایران.
    مدیریت ایران : بعنوان برنامه ریز . قانوگذار و هماهنگ و ارتباط دهنده و مدیر مابین سرمایه ها و ملت ایران .
    برنامه و نرم افزار : محصول عملکرد دولت . بعنوان ارتباط و سازمان دهنده مابین کشور . ملت و مدیریت ایران با یکدیگر است .
    در بین عوامل فوق یکی از عوامل نقش آغازگر تعالی و یا انحطاط جامعه ایران را بعهده دارد . و آن مدیریت ایران است .
    در صورت وجود مدیریت پاک و سالم و آرمانخواه . دولت میتواند . با طراحی برنامه و نرمافزار جامع و موثر . بسترها و سازوکار فعالیت سالم و کامل ملت و بهره برداری و بهره وری از فرصت ها و سرمایه های ملی را ایجاد نماید .
    چرا که کشور و ملت ایران . همیشه در مرحله آغاز تحول وتعالی همه جانبه قرار دارند . و آنچه باعث و مانع تعالی جامعه ایران میشود . اشکال در دولت است . که در ناکارآمدی برنامه ها و نرم افزار مدیریت جامعه نمود پیدا میکند .
    دولتهای ناموفق معمولا در یک بخش ( پاک . سالم . آرمانخواه ) دچار مشکل هستند .
    دولتهای سازندگی و اصلاحات در سه بخش: پاک . سالم و آرمانخواه دچار مشکلات اساسی بودند . چرا که در سه بخش دچار نقص و آلودگی بودند . نتایج . انحراف و عقب گردهایی که در جامعه بوجود آمد . نشاندهنده این نقص ها بود .
    دولتهای نهم و دهم هر چند تلاش میکند . گرفتار ناپاکی نشود . و مانع تضعیف و فراموشی آرمانخواهی شود . اما بعلت گرفتار بودن در سیستم ناسالم اداری و مدیریتی . بعلت ناتوانی در طراحی برنامه و نرم افزار جامع و موثر . پاکی و آرمانخواهی دولت در طول گذشت زمان بعلت نداشتن نتایج قابل توجه و نهادینه شده . در معرض تهدید و ناکامی قرار دارد .
    دولت دهم برای نجات هویت و آرمان هایش و گرفتن کارنامه قبولی ممتاز از ملت باید بدنبال طراحی برنامه و نرم افزار جامع و موثری باشد . که ضمن حفظ خصوصیت پاکی و آرمانخواهی دولت . امکان سالم سازی سیستم مدیریت جامعه و مشارکت و نظارت موثر ۷۰ میلیونی بوجود آید . والا در کسب قبولی با درجه ممتاز ناموفق خواهد بود . و ممکن است پاکی و آرمانخواهی اش دچار خدشه و طرد ملت قرار بگیرد . و مخالفین و دشمنان شکست خورده از این نقطه ضعف برای فریب ملت و بازگشت به قدرت سوءاستفاده کنند .

  45. رحیم گفت :

    دی ۲۶م, ۱۳۸۸ در ۱۷:۱۶

    به اقا فرشید سلام
    برادر خوبم حق مطلق خداست ذَلِکَ بِأَنَّ اللَّهَ هُوَ الْحَقُّ وَأَنَّ مَا یدْعُونَ مِنْ دُونِهِ هُوَ الْبَاطِلُ وَأَنَّ اللَّهَ هُوَ الْعَلِی الْکَبِیرُ« حج ۶۲»
    این بخاطر آن است که خداوند حق است؛ و آنچه را غیر از او می‌خوانند باطل است؛ و خداوند بلندمقام و بزرگ است!
    ( با استفاده از نوشته های اقای سید ابراهیم سید علوی و وبلاگ حو تی )
    در کتاب لغت،(لسان العرب) امده
    «الحق
    نقیض الباطل‏»به بیان باطل هم که‏مى‏رسد اولین مطلبش این است:«الباطل نقیض الحق‏»باطل به
    چیزى مى‏گوئیم که‏نقیض حق است،حق چیست؟حق چیزى است که نقیض باطل است،پس‏حق
    چیست و باطل کدام است؟باز از لغت استمداد مى‏جوئیم،در معنى لغوى وریشه‏اى حق مى‏گوید:«حق
    یحق حقا اذا ثبت‏»حق به چیز ثابت مى‏گویند به چیزپایدار،به چیز استوار،محکم و متناقض آن مى‏شود
    باطل،باطل یک چیز و شى‏ء ناپایدار،پوچ،و امر ضایع‏«بطل بطلانا اذا ضاع‏»وقتى باطل مى‏گویند که
    ضایع‏است،تباه است،پوچ است،هیچ است،پس از دیدگاه لغت،حق به طور کلى به‏امر و چیز ثابت و
    پایدار گفته مى‏شود،باطل در مقابل آن به چیز غیر ثابت،ناپایدارو غیر دائمى،موقت،گذرا و هر تعبیر
    دیگرى که مناسب باشد،گفته مى‏شود.
    وبنا بر فرموده حضرت امام علی ع در خطبه ۲۰۱ مى‏فرماید که:«ان فى ایدى الناس حقا و باطلا»دردست مردم حقى است و
    باطلى،امیر المؤمنین بیان مى‏کند که اگر وقتى انسان‏دچار اشتباه مطلق گرایى شود دچار انحراف
    خواهد شد،باید بداند که آنچه دردست مردم است همیشه خوب یا بد،حق یا باطل آمیخته است
    پس باید حق را شناخت تا اهلش رابشناسی
    اگر قبول کردیم حق مطلق فقط با الله است بناچار با دیدگاه قران کلید شناخت اهلش را مییابیم
    أَفَحُکْمَ الْجَاهِلِیةِ یبْغُونَ وَمَنْ أَحْسَنُ مِنَ اللَّهِ حُکْمًا لِقَوْمٍ یوقِنُونَ«۵۰»
    آیا آنها حکم جاهلیت را (از تو) می‌خواهند؟! و چه کسی بهتر از خدا، برای قومی که اهل یقین هستند، حکم می‌کند؟!

    یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْیهُودَ وَالنَّصَارَى أَوْلِیاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِیاءُ بَعْضٍ وَمَنْ یتَوَلَّهُمْ مِنْکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لَا یهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ«۵۱»
    ای کسانی که ایمان آورده‌اید! یهود و نصاری را ولی (و دوست و تکیه‌گاه خود،) انتخاب نکنید! آنها اولیای یکدیگرند؛ و کسانی که از شما با آنان دوستی کنند، از آنها هستند؛ خداوند، جمعیت ستمکار را هدایت نمی‌کند

    فَتَرَى الَّذِینَ فِی قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ یسَارِعُونَ فِیهِمْ یقُولُونَ نَخْشَى أَنْ تُصِیبَنَا دَائِرَةٌ فَعَسَى اللَّهُ أَنْ یأْتِی بِالْفَتْحِ أَوْ أَمْرٍ مِنْ عِنْدِهِ فَیصْبِحُوا عَلَى مَا أَسَرُّوا فِی أَنْفُسِهِمْ نَادِمِینَ«۵۲»
    (ولی) کسانی را که در دلهایشان بیماری است می‌بینی که در (دوستی با آنان)، بر یکدیگر پیشی می‌گیرند، و می‌گویند: «می‌ترسیم حادثه‌ای برای ما اتفاق بیفتد (و نیاز به کمک آنها داشته باشیم!)» شاید خداوند پیروزی یا حادثه دیگری از سوی خود (به نفع مسلمانان) پیش بیاورد؛ و این دسته، از آنچه در دل پنهان داشتند، پشیمان گردند!

    وَیقُولُ الَّذِینَ آمَنُوا أَهَؤُلَاءِ الَّذِینَ أَقْسَمُوا بِاللَّهِ جَهْدَ أَیمَانِهِمْ إِنَّهُمْ لَمَعَکُمْ حَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فَأَصْبَحُوا خَاسِرِینَ«۵۳»
    آنها که ایمان آورده‌اند می‌گویند: «آیا این (منافقان) همانها هستند که با نهایت تأکید سوگند یاد کردند که با شما هستند؟! (چرا کارشان به اینجا رسید؟!)» (آری،) اعمالشان نابود گشت، و زیانکار شدند.

    یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا مَنْ یرْتَدَّ مِنْکُمْ عَنْ دِینِهِ فَسَوْفَ یأْتِی اللَّهُ بِقَوْمٍ یحِبُّهُمْ وَیحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْکَافِرِینَ یجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَلَا یخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ ذَلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یؤْتِیهِ مَنْ یشَاءُ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ«۵۴»
    ای کسانی که ایمان آورده‌اید! هر کس از شما، از آیین خود بازگردد، (به خدا زیانی نمی‌رساند؛ خداوند جمعیتی را می‌آورد که آنها را دوست دارد و آنان (نیز) او را دوست دارند، در برابر مؤمنان متواضع، و در برابر کافران سرسخت و نیرومندند؛ آنها در راه خدا جهاد می‌کنند، و از سرزنش هیچ ملامتگری هراسی ندارند. این، فضل خداست که به هر کس بخواهد (و شایسته ببیند) می‌دهد؛ و (فضل) خدا وسیع، و خداوند داناست.

    إِنَّمَا وَلِیکُمُ اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِینَ آمَنُوا الَّذِینَ یقِیمُونَ الصَّلَاةَ وَیؤْتُونَ الزَّکَاةَ وَهُمْ رَاکِعُونَ«۵۵»
    سرپرست و ولی شما، تنها خداست و پیامبر او و آنها که ایمان آورده‌اند؛ همانها که نماز را برپا می‌دارند، و در حال رکوع، زکات می‌دهند.

    وَمَنْ یتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِینَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ«۵۶»
    و کسانی که ولایت خدا و پیامبر او و افراد باایمان را بپذیرند، پیروزند؛ (زیرا) حزب و جمعیت خدا پیروز است.
    خوب مواضع سیاسی را ببین و همچنین استقبال شیاطین از نامزد ها را روی حرف خدا و کلید های ان که بحثی نیست و ثابت تا قیامت میباشد .ولی اگه فکر میکنی تمامی مردم به اقناع میرسند اشتباه میکنی . ۱-دیدند دست رسول الله ص دست علی ع را بالا گرفت و ایه کامل شدن دین را قرائت فرمود
    ۲- در کمک خواهی شبانه حضرت زهرا ع ۴ نفر میامد و زبیر هم بود ولی بعد در جنگ جمل حاضر شد
    پس تاریخ ثابت کرده که امکان اقناع همه وجود ندارد .

    در نهج البلاغه مواردى وجود دارد که امیر المؤمنین براى اشیاء حق
    معین‏مى‏کند،مى‏فرماید:که این شمشیرها حقى دارند،و در سیره رسول الله صلوات‏علیه هست که در
    یکى از جنگ‏ها پیامبر شمشیر را به دست گرفت و فرمود:

    کیست که حق این شمشیر را ادا کند؟پرسیدند یا رسول ا…حق این شمشیرچیست؟فرمود:حق این
    شمشیر این است که آنقدر با آن جنگ کنند و بر سردشمن بکوبند تا شکسته شود،افرادى بلند شدند و
    گفتند:ما مى‏توانیم حق این‏شمشیر را ادا کنیم،پیغمبر فرمود:بنشینید تا اینکه ابو دجانه بلند شد و
    پیغمبر هم‏شمشیر را به دست او داد و او با تبختر در میان سپاه و در حضور رسول ا…راه رفت‏و
    شمشیربازى کرد،پیغمبر فرمود:«تلک مشیة یبغضها ا…الا فى هذا الموطن‏»این‏یک نوع راه رفتن
    متبخترانه است،یک نوع راه رفتنى است که خدا آن رادوست ندارد جز در میدان جنگ.
    اگر شمشیری حق دارد نظامی که حاصل خون بیش از سیصدهزار شهید گلگون کفن میباشد حق ندارد .
    مگر قانون اساسی تمامی راهکار ها را مشخص نکرده چرا نظام را با تهمتهایی در انزار جهان بد نام کردند .
    در هیچ جایی به خائن پاداش نمیدهند و دادن زمانی به ان خائن کشور خیانت به نظام است

  46. شیدا جاوید گفت :

    دی ۲۶م, ۱۳۸۸ در ۱۷:۳۰

    سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای جوانفکر عزیز
    بله. به تازگی مشایی سرتیتر اول رسانه های اصولگرا و اصلاح طلب زیادی شده و مشخص است که از این جریان به جز افراد دلسوز کشور همه به دنبال بستن طرفی برای خود هستند.
    آقای جوانفکر
    نمی دانم از مسائل و حواشی همایش ستادهای مردمی دکتر احمدی نژاد که دیروز در تالار وزارت کشور برگزار شد چقدر اطلاع دارید. یکسری مسائلی پیش آمد که فقط و فقط دست های پنهان و مرموزی را در پشت این قضیه نشان می داد که فکر می کنم پیگیری آن حداقل برای بهینه برگزار شدن جلسات آتی این همایش بد نباشد که معتقدم ضروری است.
    من مشاهدات خود و بخشی از مشاهدات دیگران را که احساس کردم لازم است منعکس کنم نوشتم.
    باقی تلاش و پیگیری مسئولین ذی ربط است که انشالا دریغ نکنند

  47. رضا گفت :

    دی ۲۶م, ۱۳۸۸ در ۲۰:۵۹

    با سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای جوانفکر :
    رضا هستم از تربت جام:
    در خبر ها شنیدم که جمعی از نمایندگان نامه ای را به رئیس قوه قضاییه نوشته اند و خواستار رسیدگی به تخلفات آقای مرتضوی در رابطه با گزارش کمیته ویژه شده اند که در میان آنان آقای زاکانی اصرار و پا فشاری عجیبی بر این موضوع دارند اولآ میخواستم بپرسم که این خبر صحت دارد و دوباره بلایی که سر مرحوم کردان آمد در انتظار مرد پیرو ولایت و قانون مرتضوی خواهد بود ؟ و آیا اگر نمایندگان مجلس اینقدر که در موضوع مرحوم کردان و امثال این قبیل مسائل پیگیر هستند دنبال این بودند که زودتر به جنایات سران فتنه در وقایع اخیر رسیدگی شود دل رهبرمان بیشتر شاد نمیشد. ممنون میشوم اگر جوابم را صریح و روشن بدهید
    با تشکر از وقتی که در اختیارمان قرار می دهید

  48. حکمت سرا گفت :

    دی ۲۷م, ۱۳۸۸ در ۱۳:۳۳

    نقد و بررسی سخنان آقای مشایی در مورد مدیریت انبیاء(علیهم السلام)
    http://www.hekmatsara.ir/cms/categories.php?cat_id=19

  49. علی گفت :

    دی ۲۷م, ۱۳۸۸ در ۱۷:۱۲

    سلام
    این امید می رود که اقای جوانفکر قلبا نیز یار و یاور دکتر احمدی نژاد باشید

  50. علی گفت :

    دی ۲۷م, ۱۳۸۸ در ۱۷:۱۹

    آقای جوانفکر ایرنا تنها به شما نیاز دارد نه افرادی نظیر …. اینها نمی توانند ایرنا را اداره کنند چرا خود شما آستین بالا نمی زنید و ایرنا را از این وضعیت اسفناک نجات نمی دهید؟

  51. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    دی ۲۸م, ۱۳۸۸ در ۱۰:۲۹

    علی آقا
    با سلام
    از اظهار لطف شما متشکرم . ایرنا مرکز دنیا نیست و همه دنیا نیز در ایرنا نیست. ایرنا مهم است و البته افراد شایسته برای اداره آن نیز وجود دارند. از اینکه وضعیت ایرنا را اسفناک توصیف کرده اید ، ناراحتم و انشائ الله به زودی آنچه به نفع ایرناست اتفاق خواهد افتاد.
    موفق باشید

  52. رضا گفت :

    دی ۲۸م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۵۲

    جناب آقای جوانفکر
    با سلام و عرض ادب
    شکر خدا با آن همه چکش کاری های غیر کارشناسانه و از دست دادن فرصت ها در پیچ خم های ساختار دیوان سالارانه کشور طرح تحول جهت اجراء قانونی شد،با همه این روند ها همانطور که قبلا تاکید کردم طرح تحول ایرادات اساسی اش بر طرف نشده ،الخصوص مبحث مهم شنا سایی دهک های مختلف اگر این ایراد اساسی نیز بر طرف شود باز هم در اجراء ناچاریم از بروکراسی نا کار آمد فعلی که در آزمون های مختلف بار ها و بار ها مردود شده استفاده کنیم و در نهایت شرایط بعد از انتخابات که اصلا قابل قیاس با شرایط سال گذشته نیست ،بیم آن دارم که شرایط شوروی برای حکومت اسلامی رقم بخورد و حکومت اسلامی به دست پاک ترین فرزندش دفن شود،
    هر چه فکر می کنم نمی توانم بپذیرم که طرح تحول علی رغم جامع بودنش آن جراحی بزرگ باشد و اینکه تا شفافیت سیستم بانگی بالف حاکم نشود محال است بتوانیم یکبار و برای همیشه ریشه همه ناهنجاری های سیستم فعلی را خشک کنیم،برای نمونه جناب آقای جوانفکر پایانه های باربری همین الان برای صدور یک بارنامه ۲۲۰ هزار تومانی ۱۰۰ هزار تومان از راننده پول نقد می گیرند همین راننده در مسیر تردد خلاف های مشهود خودش را با رشوه به ماموران به راحتی حل می کند ،فکر می کنید چقدر برایش می ماند راننده ای که چند ده میلیون قیمت ماشینش است و خودش نیز باید این همه خطرات و خستگی ها را در جاده تحمل کند،آقای جوانفکر حق العمل قانونی پایانه نهایتا ۲۵هزار می باشد.
    امروز رفتم بانگ مسکن تا ضامن وام یک میلیونی دوستی شوم علاوه بر گواهی کسر حقوق و گپی خود و همه اجدام گفتند الزاما باید در این شعبه حساب قرض الحسنه باز کنم و حساب عابر بانگ گفتم سه تا کارت عابر بانگ دارم و دو تا دسته چک و چند تا حساب بانگی دیگر ،چرا باید چنین باشد ،۷۰ میلیون ایرانی چرا باید بالای صد میلیون کارت عابر بانگ و دفتر چه بیمه و … باشد .و وجود ۱۰ میلیون ایرانی که هیچگونه دفتر چه بیمه ای نداشته باشند
    آقای جوانفکر هنوز معتقدم با قانونی شدن طرح تحول می شود در اجراء برای یکبار و همیشه خیال ملت و حکومت را از همه ناهنجاری های فعلی راحت کرد و با اجرای سیستم بالف بسرعت کشور را با کم ترین ریسک شکوفا کرد.
    آقای جوانفکر کافی است با توجیه پرداخت نقدی یارانه ها یکصد هزار شعبه طرح بالف را در همه کشور به نسبت جمعیت هر ۱۰۰۰ مشترک ظرف حداکثر سه ماه ساخت و حداکثر ظرف یکسال کل طرح را عملیاتی کرد . طرح ارسالی بالف را جناب دکتر احمدی نژاد به آقای حسینی وزیر محترم اقتصاد ارجاع دادن ،در حالی که راهکار بالف بسیار آسان و قابل فهم برای همه است ،باز هم عرض می کنم اگر امکان دارد یک فرصتی از جناب دکتر احمدی نژاد بگیرد تا مستقیما ظرف چند دقیقه طرح بالف را تشریع کنم ،فکر می کنم این طرح انقلابی عظیم فقط از دکتر احمدی نژاد عزیز بر می آید و بس،پس چه بهتر که این افتخار عظیم نیز به نام مبارک او ثبت شود،اثبات خواهم کرد همه مشکلات سیاسی و اجتمایی و اقتصادی و… بسرعت با زیر ساخت بالف حل خواهد شد.
    با احترام رضا

  53. ندا گفت :

    دی ۲۹م, ۱۳۸۸ در ۱۵:۵۶

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت برادر گرامی.
    چقدر متین فرمودید که این سایت های به اصطلاح خبری چه حرفهائی را که به اسم خبر تحویل مردم می دهند و چیزی جز اختلاف افکنی بین مسوولان نظام و به خصوص اعضا و خدمتگزاران خدوم دولت مردمی مدنظرشان نمی باشد.
    تا جائی که حضور ذهن دارم در این دو سال اخیر که سعادت خواندن مطالبتان را در اینجا داشته ام همواره نگرانی ها و دغدغه های خود و بخش عظیمی از هم فکران و دوستان خود را درباره رسانه های ناسالم اعم از روزنامه ها و سایت های اینترنتی اعلام نمودم و شما هم که همیشه لطف داشتید و در بیشتر مواقع هم مراتب نگرانی من را به معاونت محترم مطبوعاتی وزارت ارشاد اعلام فرمودید.
    خوشبختانه بعد از انتصاب جناب آقای رامین که خود ایشان نیز در سالهای گذشته در قامت یک خدمتگزار مطبوعاتی ارزشی قرار داشتند و با چاپ مجله امامت باعث خرسندی بخش عظیمی از مردم ولایتمدار و دوستدار نظام و انقلاب می شدند قدری وضعیت رسانه ها با تذکرات و تعطیلی های صحیح بهتر شد اما هنوز کامل نیست.
    هیچوقت معتقد به تک صدائی شدن جامعه نبوده ام اما مگر در کشورمان صدائی جز ابراز ارادت به مولایمان و اماممان نیز وجود دارد؟ که بخواهیم نگران حذف عده ای از رسانه هائی باشیم که دقیقا همان مطالب رادیوهای بیگانه و بی بی سی و صدای آمریکا را به گوش مردم می رسانند!
    برادر گرامی باور بفرمائید که تا وقتی نشریات ساختار شکن زیر :
    روزنا مه های :اعتماد-آفتاب یزد-آرمان روابط عمومی-بهار-اسرار-کارون-ابتکار-مردم سالاری-همبستگی-روزان-ابرار
    هفته نامه ها: امید جوان-ستاره صبح-ایران دخت-مثلث-چلچراغهمشهری جوان-پنجره
    ماهنامه ها: آئین-گزارش-چشم انداز ایران-همشهری ماه-توسعه و صنعت-نسیم برادری
    سایت های خبری: عصر ایران-تابناک-فردا-الف-جهان-فرارو-پارسینه-مجمع روحانیون مبارز-کلمه -نوروز-امروز-آتی نیوز-سلام-سحام نیوز-آینده-البرز و….
    وجود داشته باشند هرچقدر هم که بخواهیم با سیاست تساهل و تسامح با آنها رفتار کنیم دست از شیطنت های ژورنالیستیشان برنخواهند داشت.
    اگر مایل باشید میتوانم آنقدر جزئیاتی از اخبار تحلیل ها و مقالات ناموزون این رسانه ها را در طول دوران حیاتشان که منتشر نمودند در اختیارتان بگذارم تا ببینید که پر بیراهه نگفته ام هرچند که مطمئن هستم جنابعالی به تمامی این مسائل اشراف کامل دارید.
    در پایان برای حضرتعالی و تمامی خدمتگزاران صدیق مردم در هر سنگری که هستند آرزوی طول عمر پربرکت و خدمت صادقانه می نمایم.

  54. ابراهیم گفت :

    دی ۳۰م, ۱۳۸۸ در ۰۰:۳۴

    اشکالات هدفمند نمودن یارانه ها
    ۱- نسبت به سازماندهی هدفمند بخشها و اقشار مختلف جامعه بی توجهی شده است . و عوامل سازنده و مخرب برنامه رها شده هستند( عوامل موثر و سازنده به خدمت گرفته نشده اند . و عوامل مخرب و بحران زا مهار نشده اند ) .
    ۲- همه مسائل بصورت شک و تردید طراحی شده است . و بسیار پیچیده . سخت و بغرنج گشته است .
    ۳- گروهها . بخشها و همه اقشار جامعه از جایگاه و نقش و مسئولیتهای خود بی خبرند . ( ۷۰ میلیون تماشاچی سرگردان )
    ۴- عدم سازماندهی جامعه و برنامه ها . باعث میشود تحول اقتصادی مرحله ایی برای رقابت های منفی و بی رحمانه و غیر مسئولانه اقتصادی بین بخشها و اقشار مختلف جامعه تبدیل شود . کشمکش برای منافع خودخواهانه . و شکست بیشتر ارزشهای اخلاقی و فرهنگی .

  55. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    دی ۳۰م, ۱۳۸۸ در ۱۴:۳۲

    خواهر محترم سرکار خانم ندا
    سلام برشما
    از ابراز لطف شما و دقت نظر ویژه ای که به رسانه ها و کارکرد آنها دارید ، به سهم خودم سپاسگزارم.
    سلامتی و موفقیت شما را از خداوند منان مسالت می کنم.

  56. ندا گفت :

    دی ۳۰م, ۱۳۸۸ در ۱۵:۵۳

    با سلام
    ضمن عرض خسته نباشید به استحضارتان می رسانم که متاسفانه مجله فرهنگ و آهنگ در شماره ۲۸-دی ماه مربوط به یادنامه پرویز مشکاتیان جدا از آنکه در کل مطالب مجله به بهانه یادبود یک نوازنده به سراغ بازخوانی اتفاقات و رسو و رسوم های غلط زمان پهلوی رفته است و دائما درصدد تلقین این نکته است که نوازندگی و موسیقی در حال حاضر مهجور مانده است و هرآنچه که امروز باقی مانده است یادگار آن دوران است!! در صفحه ۱۹ ضمن چاپ عکسی از همان دوران صحنه آوازخوانی آن خانم معلوم الحال-فاطمه واعظی(پریسا)-را بدون حجاب و در کنار چندین مرد مطرب نشان می دهد که این عکس و توضیحات آن مصداق بارز تخلف مطبوعاتی است امیدوارم هیات محترم نظارت بر مطبوعات تنها به نشریات سیاسی توجه خودش را معطوف نسازد و در کنار آن دقت نظرهای صحیح برعملکرد این نشریات به اصطلاح فرهنگی هم نظارت جامع خودش را گسترش دهد با تشکر.

  57. فرشید گفت :

    دی ۳۰م, ۱۳۸۸ در ۲۰:۴۲

    سلام
    آقای جوانفکر می خواستم بگم که من اصلا با این طرز تفکر ندا موافق نیستم ایشون در کامنتی که گذاشتن تقریبا دور همه رسانه های اثر گذار رو خط کشیدن.واقعا تعجب می کنم که ایشون چطور به خودشون اجازه دادن این همه رسانه فعال و قابل احترام رو (به جز روزنامه های اعتماد و افتاب یزد و یکی دو رسانه دیگه که نه قابل اعتمادن و نه روشنگر) بد و ناموزون تلقی کنن.امیدوارم امثال ندا در طرز تفکر انحصار گرای خودشون تجدید نظر کنن چرا که اگر بخوایم با این دیدگاه پیش بریم در آینده نزدیک در کشور سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.ما باید یاد بگیریم که باید تحمل سعه صدرمونو بالا ببریم.به جای این که به راحتی یک عده زیادی رو بد و ناموزون خطاب کنیم.

  58. ندا گفت :

    بهمن ۱م, ۱۳۸۸ در ۱۷:۲۱

    با عرض اجازه از جناب آقای جوانفکر برادر گرامی
    جناب آقای فرشید فقط خدمتتان این را عرض می نمایم کامنتی که این حقیر در تاریخ ۲۹ دی در اینجا گذاشتم از سر دلسوزی نسبت به سالم نمودن و پاکسازی فضای رسانه ای کشور می باشد جالب آن است که به فاصله یک روز بعد از نظر بنده باز هم به حمدالله معاونت محترم ارزشی وزارت ارشاد و هیات نظارت بر مطبوعات در یک اقدام صحیح به ۱۵ نشریه ساختارشکن تذکر دادند پس حتما می فرمائید که آن عزیزان نیز سعه صدر ندارند!!!
    باور فرمائید رسانه هائی که نام بردم به هیچ وجه عملکردشان قابل دفاع نیست و اعتقاد دارم علاج درد را باید پیش از واقعه شناخت و آن را درمان کرد.
    اگر امروز میبینم که نشریات ارزشی ایران-کیهان-جوان-وطن امروز-سیاست روز-اعتدال-جام جم و… حتی یک تذکر هم از هیات نظارت بر مطبوعات دریافت نمی کنند به دلیل توجه به اصول نظام مقدسمان و زنده نگاه داشتن ارزشها و پاسداری ازحریم ولایت می باشد هرچند نشریات ذکر شده نیز در بعضی از اوقات اشتباهاتی را در نقل اخبار انجام می دهند که آنها نیز مشخص هستند اما در مقابل رسانه هایی که ذکر کردم اشتباهاتشان مانند قطره ای است در برابر دریا.
    شما ببینید که وقتی دونشریه مجهول نسبت به دامنزدنبه اختلاف افکنی بین مسوولان نظامحرکت می کنند هیات محترمنظارت سریعا برخورد می کندکه برخوردش درست است باور بفرمائید که دیگر مردم از خواندن مطالبی که دائما درصدد ایجاد تنش در جامعه است خسته شدند و نیاز به آرامش دارند شما ببینید که این نشریات تا به حال شده از یک اقدام درست دولت دفاع کنند؟ پاسخ خیر است چرا باید همیشه انتقاد مقرضانه داشته باشند.
    در پایان و عرض پوزش از جناب آقای جوانفکر که صفحه نظرات خوانندگانشان را اشغال کردم باید بگویم به لیست ارائه شده قبلی هم چند مورد را که از قلم افتاده بود اضافه می نمایم.
    روزنامه ها: کار و کارگر-جهموری اسلامی-اطلاعات-همشهری-آفرینش-تهران امروز-فرهیختگان
    شاد بگویید جمهوری اسلامی!!! شما عملکرد این روزنامه ارزشی سابق را فقط در همین ۹ ماه اخیر ببینید یا روزنامه اطلاعات که در روز درگذشت آقای منتظری با چاپ عکسی به قصد القا یک سری از مطالب غیر واقعی آن هم با تیتری درشت بر روی جلد روزنامه افکار عمومی را فریب دادو….
    سایت های خبری: ایلنا-نو اندیش-خبر آنلاین-هم میهن-ایسناو…
    مجله های به اصطلاح فرهنگی: رویش-نسیم هراز-نسل امروز-بانوی شرقی-زندگی ایده آل-فرهنگ و آهنگ-نقش آفرینان-دنیای تصویر و …
    امیدوارم جنابعالی که با سایت خبری ایران پترودر اینعرصه مشغول فعالیت هستید همیشه موفق باشید و در انعکاس حقایق پیشگام و پیشروباشید و اگر انتقادی هم به دولت در زمینه مسائل اقتصادی داشتید با رعایت انصاف و دید سازنده مطرح فرمائید.

  59. جواد گفت :

    بهمن ۲م, ۱۳۸۸ در ۱۸:۰۵

    سلام
    آقای جوانفکر
    بین نیروهای حزب اللهیی وخالص دکتر احمدی نژاد که بی دریغ از دکتر حمایت کردند وهمه چیزشان را پای دکتر گذاشتند سر قضیه آقای مشایی دلسردی هایی به وجود آمده که به نظر من خطرناک است
    آیا آقای مشایی اینقدر برای دکتر ارزش داره که همه وهمه حتی بهترین حامی های خودش رو فداش میکنه
    کاری به اینکه مشایی خوب است یا بد ندارم اثلا بگوییم بهترین آدم دنیا
    ولی آیا ………………………………………….

  60. فرشید گفت :

    بهمن ۲م, ۱۳۸۸ در ۱۸:۴۴

    سلام
    پیشاپیش تبریک می گم پست جدیدتونو اما اگه کسی از من بپرس نظر م در این باره چیه می گم اگه در این پست مجال بیش تری برای کمک به آقای دکتر باشه معلومه که خوشحالم…مبارکش، لباس مدیرعاملی ایرنا برازندشه بهش می یاد فیت فیتشه….:http://www.irpetro.com/newsdetail-7910-fa.html

  61. یک همکار گفت :

    بهمن ۲م, ۱۳۸۸ در ۱۹:۰۹

    آقای جوانفکر، ایرنا تیتر زده که شما رییس جدید این خبرگزاری خواهید بود. انشالا اگر به ایرنا رفتین یک عنایتی کنید این خروجی خبرگزاری رسمی دولت را در حد یک خبرگزاری رسمی ارتقا دهید. در حال حاضر بسیاری از اخبار سایت ایرنا شبیه به مطالب وبلاگ هاست و خیلی زرد و خاله زنکی شده. در شان یک خبرگزاری دولتی نیست که این قدر دون و بی مایه باشد.

  62. عزیز گفت :

    بهمن ۲م, ۱۳۸۸ در ۲۰:۰۸

    جناب اقای جوانفکر انتصاب شایسته شما را تبریک گفته برای جنابعالی وبچه های ایرنا آرزوی توفیق موفقیت دارم
    تا مجددا ایرنا را با همکاری هم به اوج قله افتخار برسانید

  63. سارا گفت :

    بهمن ۳م, ۱۳۸۸ در ۰۱:۵۷

    سلام آقای جوانفکر
    نمی دونم…!!
    بعضی وقتا فکر می کنم حتما دکتر احمدی نژاد برای بعضی کاراش که برای ما عجیبه دلیل خاص و محکم و قابل قبولی داره که اون دلیل به سرخوردگی و ناراحتی بسیاری از حامیان سرسختش می چربه!
    ولی ما دکتر رو هنوزم دوست داریم و دست ازش بر نمی داریم چون هنوز داره برای آرمان های ما تلاش می کنه و هدفش هنوزم مقدسه… هر چند که اون ما رو تنها گذاشت..!
    سلام ما رو به دکتر عزیزمون برسونید بگید مراقب خودش باشه!
    یا علی

  64. کریم اهل بیت گفت :

    بهمن ۳م, ۱۳۸۸ در ۱۰:۵۲

    سلام از این که دوستاران نظام به جان هم بیفتند کسی جز دشمنان سود نمی برند لذا ما باید با بصیرتر و هوشیار تر در مقابل فتنه انگیزی دشمنان حرکت کنیم در ضمن ما مطلب مشکل کجاست مشایی یا… بروزممنون میشوم ارائه طریق بفرمایید

  65. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۳م, ۱۳۸۸ در ۱۱:۳۱

    خواهر محترم سرکار خانم سارا
    با سلام
    نگران نباشید. رهبری عزیز هوشیار و آگاه بر همه امور نظارت دارند و رئیس جمهور احمدی نژاد هم جز اعتلای ایران عزیز ، پیشرفت همه جانبه کشور ، کاستن از مشکلات عمومی و سر و سامان دادن به مسائل بغرنج و پیچیده فراروی کشور ، دغدغه دیگری ندارد.
    از اینکه دو جمله از مطالب شما را حذف کردم ، پیشاپیش پوزش می خواهم
    موفق باشید

  66. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۳م, ۱۳۸۸ در ۱۱:۳۴

    آقای موسوی
    با سلام
    از ابراز لطف شما متشکرم و امیدوارم با همت و تلاش کارکنان عزیز ایرنا ، شاهد رشد و پیشرفت سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی که به آرزوی شما تبدیل شده است ، باشیم.
    موفق باشید

  67. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۳م, ۱۳۸۸ در ۱۱:۳۵

    آقا فرشید
    با سلام
    از ابراز لطف شما متشکرم. برای شما آرزوی سلامتی وبهروزی دارم.
    موفق باشید

  68. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۳م, ۱۳۸۸ در ۱۱:۵۱

    آقا جواد
    با سلام
    اگر آقای احمدی نژاد را قبول دارید ، نظر او را محترم بشمارید. فرض را بر این بگذارید که در انتخاب مسیر دچار اشتباه نمی شود و حمایت های او از آقای مشایی نیز بدون منطق و بی دلیل نیست. ضمنا مراقب باشید که یک جریان خاص سیاسی و رسانه ای برای مساله دار کردن اذهان عمومی ، عامدانه و هدفمند می کوشد تا مشایی را ترور شخصیت کند و اظهارات او را با وارونه سازی و قلب واقعیت در نظر مردم مشوه نشان دهد.
    موفق باشید

  69. هادی خباززاده گفت :

    بهمن ۳م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۱۵

    سلام جناب آقای جوانفکر
    تبریک مرا بخاطر حسن انتصاب شما در مدیر عاملی ایرنا پذیرا باشید
    امیدوارم همچون گذشته تاکنون در این میدان خاص هم موفق و سربلند باشید.

    از دیدارتان دوسالی می گذرد و پس از آن توفیق مجدد حاصل نشده.
    امید که توفیق دیدار مجدد شما حاصل شود.

    از خداوند برای شما بهترین ها را مسئلت دارم.

  70. رضا گفت :

    بهمن ۳م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۵۸

    جناب آقای جوانفکر
    با سلام و عرض ادب
    بنده نیز به سهم خود برای شما در مسئولیت جدید آرزوی توفیق می کنم امید آنکه در همه حال ملاک برای همه دلسوزان حکومت اسلامی ادای تکلیف باشد.
    امیدوارم مسئولیت جدید مانعی بر سر راه وبلاکتان نباشد.
    با احترام رضا

  71. رضایی گفت :

    بهمن ۳م, ۱۳۸۸ در ۱۵:۲۲

    (- بسمه تعالی -)

    با عرض ادب و سلام
    وتبریک و تهنیت بمناسبت پذیرش مسئولیت سنگین و پر هیاهوی مدیریت عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ( ایرنا )
    امید است انشاا.. در این جایگاه و منظر دید شهدا، بالاخص شهیدان خبرنگار بتوانید ادا دین کرده و این ره توشه آخرت را به کمال احسن و افتخار باخویش همراه سازید اشاا..
    جناب آقای جوانفکر بر خود واجب می بینم که چند نکته پیشنهادی که از دیدگاه این حقیر بسیار مهم و برای سازمان ایرنا حیاتی است بازگویی نمایم .
    حتماً مطلع هستید که سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران درطی این چند سال گذشته افت شدیدی در ساختارمدیریتی و سازماندهی پیدا کرده تا جاییکه هویت بطنی و واقعی خود را درمنزلت تنها جایگاه خبرگزاری رسمی دولت از دست داده و برخلاف بخشنامه های دولت ، که هیچ نهاد وسازمان رسانه ای بنام خبرگزاری حق ایجادی ندارد مگر تحت پوشش ایرنا ، بنامهای مختلفی مطرح و تاسیس شده است .
    این ضعف نشات گرفته از ناتوانی موجود در دو بخش اساسی است اول در ناکارآمدی مدیران بخش آجرایی که سازمان را جولانگاه نظرات شخصی و منفعت طلبانه خویش می بینند و مسئولیت را با جاه ومقام و قدرت طلبی اشتباه گرفته اندچنانچه در برخورد با کارکنان به حکم ارباب و رعیتی عمل می کنند و از رفتار و سکنات اخلاق اسلامی خود را مبرا و با تکیه بر یک سو نگری از قانون خدمات مدیریت کشوری نکاتی را عمل می کنند که به نفع شان تمام شود مثال پاداشهای مدیریتی ماهانه و …
    دوماً در صحنه تغییرات سیاسی اقتصادی برنامه های پنجساله ، سازمان خبرگزاری رسمی دولتی از جایگاه شرکتهای مادر تخصصی حذف شد که جا بسی تعجب و تألم دارد و در کنار آن چوب حراج به امور و اموال آن زدند همچو امکانات رفاهی کارکنان(دستگاهها و تجهیزات دندانپزشکی که مجاناٌ به آموزش وپرورش داده شد) تا حذف تدریجی دفاتر نمایندگی در خارج از کشور و ادامه این مسیر به جایی می رسد که سازمانی به این عریضی وطویلی با مسئولیتهای فرهنگی ورسانه ای عظیم تبدیل به دفتری کوچک همانند دفتر خبرگزاری پاکستان (A.P.P) بشود چرا؟!
    جناب آقای جوانفکر دید و نظر شما که روزی در دفتر مادریدمسئول بودید کاملاَ باز و روشن است که آیا حذف همچو دفتری در دل اروپا ویا دفاتر مشابه آن کاستن حیطه فعالیت و توانمندی سازمان نیست.
    آیا این بمنزله اتلاف منابع ملی و سرمایه های مصرف شده در طی چندین سال گذشته نیست یا بقول ما بچه مسلمانان اسراف نیست ؟! آیا بجا حل مسئله پاک کردن صورت مسئله (ایرنا) راهکار است آیا واقعاَ واگذاری سازمان فرهنگی ایرنا به بخش خصوصی راه نجات اوست ؟!
    برای موضوعات مطروحه فوق پیشنهاد اینست که:
    ۱- در بخش پشتیبانی و اجرایی سازمان کار گروه توانمندی و آشنا به قوامین بویژه در قسمت اداری و مالی بخدمت گرفته شود تا اولاٌ حمایت کارکنان سازمان در جهت رشد وتوسعه نیروی انسانی را بخود جلب نمایید ثانیاَ به وضعیت بودجه سازمان که چندین سال روند تقریباَ ثابتی را طی میکند ترمیم و احیاو سر و سامانی داده و باعث احیا و افزایش رقمی آن گردد برای رسیدن به این منظورمی توان با تکیه بر اجرای شدن بخشنامه دولت در جلوگیری از احداث سایر خبرگزاریها که از بودجه دولتی استفاده میکنند مسیر تصویب منابع مالی آنانرا هر چند با درصد پایین تر بسمت ایرنا سوق داده و حتی با اعمال مقررات این مصوبه هیات دولت مستوجب محدودیت عملکردی سایر خبرگزاریهای غیر رسمی دولتی شده و باعث افزایش بازدهی تولید و فروش خبر از ایرنا را شود .
    ۲- سرکشی به وضعیت صورتهای مالی بدون توجه به گزارشات سازمان حسابرسی برای این منظور می توانید حسابرس مستقل داخلی که قانوناَ ایجاد آن در حیطه قدرت مدیریت عامل هست را استخدام وبا کسب اطلاع از وضعیت واقعی اموال و حسابهای مالی سازمان بدوراز دخل و تصرف دیگران از سر در گمی چندین ساله مدیریت از حسابهای واقعی خارج شوید ( در این مورد به دیده یک حسابرس شکاک به حسابها نگاه کنید . )
    ۳- در قسمت بازرگانی بایستی تحول عمیق تر باشد چراکه بازخوراند تمامی فعالیتهای عملیاتی و غیر عملیاتی شما ، از درست عمل کردن این قسمت بوجود می آید برای این منظور واحد بازاریابی ، در نگرش خود برای جذب مخاطبین و مصرف کنندگان تغییرات اساسی باید بدهد .
    ۴- دردفتر طرح و برنامه ، در مرحله اول دید شما باید در ترمیم و اصلاح ارقام بودجه جایگزین سایر امور مطروحه قبلی گردد برای این منظور یکی از کارمند حاذق و ساعی در این واحد را که با یاری شما ارتباط تنگاتنگی با نمایندگان مجلس و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری پیدا میکند مامور مینمایید تا با این ارتباطات که متاسفانه بزرگترین عامل چانه زنی است بتوانید ارقام بودجه ای سازمان را افزایش دهید
    دربخش آموزش متاسفانه انگیزه یادگیری کارکنان منفعلانه و بی محتوا شده و صرفاَ برای کسب امتیاز و درج در پرونده انجام میشود که لازمست این حس طی برنامه ریزی بلند مدت از ذهنیت کارمندان خارج و حس یادگیری بدلیل پذیرش ارتباط کاری با آموزش در او احیا شود.
    ۵- در بخش عملیاتی سازمان( معاونت خبر)بازدهی کار بسیار پایین آمده برای حل این معضل یک کارگرو ه متخصص آسیب شناس که به سنجش و ارزیابی تمامی نکات مهم در ارتباط با عوامل کاهنده در کارایی و راندمان خبری از جزئیات تا کلیات مجموعه خبری (از معیشت و زندگی خبرنگاران تا برنامه های خبری و سازماندهی موجود در مجموعه خبر) تشکیل گردد تا با دیدی عمیق در کلیه زمینه ها از جمله مسایل مالی ، خانوادگی ،اداری ،خبری و حتی همکاران وسایر عوامل را بررسی و نتیجه حاصله می تواند راهکاری برای افزایش بازخوراند کل سازمان باشد .سازمانی که مظلومانه سربرافراشته و بدنبال منجی هست که او را از این مظلومیت تحمیلی خارج وبه سطح واقعی و در خور شان و منزلتش برساند .
    ودر سرانجام نامه ضمن تشکر از تحمل و صبر و شکیبایی شما برای مطالعه این نگارش و پوزش از تسدی اوقات جنابعالی که البته گفتن این مطالب نزد شما زیره به کرمان بردن بودوبس
    در نهایت از خداوند منان برای شما ونیات خیرتان امید و آرزوی موفقیت و پیروزی را دارم

  72. علی گفت :

    بهمن ۳م, ۱۳۸۸ در ۱۵:۲۸

    با سلام سایت حقیقت نیوز منتسب به مشایی را دیده اید چرا اینگونه بر علیه شما صف آرایی کرده است آیا دلیل خاصی دارد لطفا در این رابطه توضیح دهید؟
    http://www.haghighatnews.com

  73. امیر گفت :

    بهمن ۳م, ۱۳۸۸ در ۱۶:۰۶

    باسلام عرض تبریک بخاطر انتخاب شما
    آقای جوانفکر یک تشکر صمیمانه از شمادارم بخاطر مشکلی که درهمین سایت با شما مطرح کزدم و بزرگواری نمودید وآنرا حل نمودید
    همین جا به همه دوستان میگویم بخدا قسم لطفی که آقای جوانفکر در حق بنده نمودن شاید هیچ کسی در حق دیگری انجام نمیدهد با وجود اینکه بنده را نه دیده اند ونه میشناسند
    آقای جوانفکر عزیز باز هم ممنون و مدیریت ایرنا هم برای انسان بزرگواری مانند شما بسیار کمه
    ان شالله ما وشما عاقبت بخیر بشیم
    ممنون

  74. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۳م, ۱۳۸۸ در ۱۸:۴۱

    امیر آقا
    با سلام
    بنده هیچ کاری نکردم . این تعریف هایی که شما کرده اید، اگر باور کنم اول مصیبت است. اگر کاری انجام شده حسب وظیفه بوده و منتی بر شما نیست.
    موفق باشید

  75. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۳م, ۱۳۸۸ در ۱۸:۴۲

    علی آقا
    با سلام
    فرصت دیدن اینگونه سایتها را ندارم اما چون شما فرمودید آن را دیدم . اشکالی ندارد. این توهین ها و بی انصافی ها ، برای اهل بصیرت نعمت است.
    موفق باشید

  76. ندا گفت :

    بهمن ۳م, ۱۳۸۸ در ۱۸:۵۰

    با عرض سلام خدمت بزرگوار
    امیدوارم در سمت جدیدتان همانند گذشته بتوانید از ارزشها و آمال واقعی ملت ایران به خصوص در صحنه خبررسانی بین المللی کوشا و موفق باشید.
    برایتان از درگاه خداوند باریتعالی آرزوی توفیق هرچه بیشتر می نمایم.

  77. sanayenews گفت :

    بهمن ۳م, ۱۳۸۸ در ۲۱:۴۱

    سلام
    انتصاب جنابعالی راتبریک عرض مینمایم

  78. صادق هاشمیان گفت :

    بهمن ۴م, ۱۳۸۸ در ۰۰:۳۵

    سلام آقای جوانفکر
    ضمن عرض خسته نباشید فقط خواستم انتخاب شایسته شما را در سمت مدی عامل ایرنا تبریک عرض کنم.
    با شناختی که از شما دارمو توفیق حضرت حق مطمیِنم مو فقیتهای بسیاری در انتظار خبر گزاری ایرناست
    با آرزوی پیروزی مستمر برای شما و رییس جمهور عزیز
    یا حق

  79. سارا گفت :

    بهمن ۴م, ۱۳۸۸ در ۰۰:۳۶

    سلام و عرض ادب
    از اینکه مدیر عامل ایرنا شدید خوشحالم، و تبریک میگم بهتون.

  80. رضا گفت :

    بهمن ۴م, ۱۳۸۸ در ۰۰:۴۰

    با سلام خدمت جناب آقای جوانفکر:

    رضا هستم از تربت جام ضمن عرض خسته نباشید خدمت شما و همکارانتان پست جدید مدیر عاملی ایرنا که به حق برازنده شماست را به شما تبریک میگم امیدوارم مثل همیشه و همه جا یار و یاور دولت مظلوم و خدمتگزار آقای احمدی نژاد باشید به امید موفقیت

  81. فرشید گفت :

    بهمن ۴م, ۱۳۸۸ در ۰۱:۰۴

    آقای جوانفکر
    مدیرعامل محترم خبرگزاری وزین ایرنا، سلام و سرکار خانم ندا بر شما نیز درود.
    اگر با نظری که بر کامنت شما ابراز کرده ام موجبات تکدر خاطرتان را فراهم نموده ام بدین وسیله عذرخواهی خود را اعلام می دارم.

  82. رضا گفت :

    بهمن ۴م, ۱۳۸۸ در ۱۰:۱۵

    جناب آقای جوانفکر
    با سلام و عرض ادب
    نمی دانم تا کی باید تحقیر این ملت نجیب به توسط این بروکراسی ادامه داشته باشد،بنده نیز مانند همه کسانی که فرم خانوار پر کردم همان دیروز انتظار داشتم خوشه ای که بروکراسی برایم با آن همه دبدبه معلوم کرده بدانم ،ساعت ۲۳ شب پیامک زدم۳۰۰۰۰۰ساعت دو شب با صدای موبایل بیدار شدم جواب آمده که بنده در خوشه ۳ جزو گروه هایی قرار دارم که از فرط سیری دارن پاره می شوند،در حالی که اگر ارفاق کنم در خوشه یک و یا حداکثر اوایل خوشه دو باید باشم البته اگر وضعیت در آمدی فعلی خودم را که نسبت به آن زمان با ۵۰/۰ کاهش همراه شده مقایسه کنم باید جزء گرو ه های قرار دهم که دهکش مثلا دو باشد ،خدا می داند که با حداقل هزینه ها صورت خود و آبروی خویش را داریم حفظ می کنم .
    جناب آقای جوانفکر بار ها و بار ها بابت طرح بالف مزاحم شما شدم معلوم بود که این بروکراسی و کارشنا سانش معیار درستی برای شنا سایی واقعی دهک های جامعه ندارند ،شب گذشته برنامه نگاه یک را نگاه می کردم خیلی از سوالات اعتراض بود به خوشه بندی صورت گرفته ،کو تازه اول راه است ،از دوستان دیگر که سوال کردم آنها نیز خود را در خوشه ۳ عنوان کردند و بشدت اعتراض داشتن .
    جناب آقای جوانفکر باز هم عرض می کنم راهکار بالف در عین ساده بودنش در تئوری و اجراء هیچگونه ایرادات طرح تحول را ندارد و به راحتی تمام دهک های جامعه را بصورت واقعی اش شنا سایی خواهد کرد ،بعد از این مرحله هدفمند کردن یارانه ها و افزایش دفعی قیمت همه کالا ها و خدمات و الی سایر موضوعات براحتی و بدون کوچک ترین تنش و تحقیر اجتمایی امکان پذیر خواهد شد .
    با احترام رضا

  83. جمعی از رابطین خبر ایرنا گفت :

    بهمن ۴م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۱۲

    با آرزوی موفقیت برای شما جناب آقای جوانفکر. شاید این پیام جایش اینجا نباشد اما واقعیت این است که در طول این سالها در حق رابطین ایرنا اجحاف بزرگی شده است . باور کنید رابطین ایرنا کم از نیروهای رسمی خبرگزاری ندارند و بسیاری از امور خبری مراکز از قبل همکاری های مستمر و دلسوزانه ما می گذرد .بسیار خوشحال می شویم در سمت جدیدتان ترتیبی برای ایرنا لحاظ فرمایید تا ما نیز به سر و سامانی در حرفه مورد علاقه خود برسیم .برخی از رابطینی که بدلیل نیاز مراکز جذب شده اند هنوز قرار دادی با آنان منعقد نشده و بلا تکلیفند.زمزمه هایی در مورد شرکتی کردن رابطین شنیده ایم و قولهایی داده اند که امیدواریم با اجرایی شدن آن ما نیز امید به زندگی بیشتری داشته باشیم.موفق باشید.

  84. رحیمی گفت :

    بهمن ۴م, ۱۳۸۸ در ۱۷:۰۵

    به نام خدا و با سلام از اینکه جنابعالی به سمت مدیر عاملی خبرگزاری ایرنا منصوب شدید بسیار خوشحالم وضمن عرض تبریک برایتان از پیشگاه خداوند منان آرزوی موفقیت می نمایم وامیدوارم این مسئولیت باعث نشود ارائه مطالب جدید توسط وروشنگرانه توسظ شما در این وبلاگ عقب مانده ویاخدای ناکرده منجر به تعطیلی آن گردد در ضمن اگر مطالب خصوصی را بخواهم با شما در میان بگذارم لطفا راهنمائی بفرمایئد چگونه اقدام کنم.با نشکر فراوان

  85. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۴م, ۱۳۸۸ در ۱۸:۰۸

    جناب آقای رحیمی
    با سلام
    ضمن تشکر از ابراز لطف شما ، از خداوند متعال مسالت می کنم که توفیق همفکری و هم اندیشی با دوستان خوب را از بنده سلب نکند.
    عزیز و سربلند باشید

  86. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۴م, ۱۳۸۸ در ۱۸:۱۳

    آقا رضا
    با سلام
    از ابراز محبت شما متشکرم. امیدوارم درپایان کار ، کارنامه عملکردی ام در ایرنا قابل دفاع باشد و در آن روز به خاطر تبریکات امروز شما ، احساس شرمندگی نداشته باشم.
    موفق باشید

  87. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۴م, ۱۳۸۸ در ۱۸:۱۴

    سرکار خانم سارا
    باسلام
    از ابراز محبت شما متشکرم.
    موفق باشید

  88. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۴م, ۱۳۸۸ در ۱۸:۱۵

    آقا صادق
    باسلام
    از ابراز لطف شما متشکرم. دعای خیر شما خوبان اصلی ترین پشتوانه برای موفقیت است. امیدوارم شایسته برخورداری از آن باشم.
    موفق باشید

  89. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۴م, ۱۳۸۸ در ۱۸:۱۶

    با سلام
    از ابراز لطف شما متشکرم
    موفق باشید

  90. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۴م, ۱۳۸۸ در ۱۸:۲۴

    سرکار خانم ندا
    با سلام
    از ابراز محبت شما متشکرم. سلامتی و موفقیت شما را از خداوند متعال مسالت می کنم و برای انجام وظیفه در مسوولیت جدید محتاج دعای خیر خیرخواهانی مانند شما هستم.
    موفق باشید

  91. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۴م, ۱۳۸۸ در ۱۸:۲۶

    آقا رضا
    با سلام
    از ابراز لطف شما متشکرم. امیدوارم فرصت همفکری با دوستانم از طریق وبلاگ را از دست ندهم
    موفق باشید

  92. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۴م, ۱۳۸۸ در ۱۸:۲۸

    آقای خباززاده
    با سلام
    از ابراز لطف شما متشکرم
    امیدوارم در پایان کار و به ثمر رسیدن نتیجه اقدامات در ایرنا ، از به کار گرفتن مفهوم “حسن انتصاب” ، احساس رضایت داشته باشید.
    موفق باشید

  93. فرشید گفت :

    بهمن ۵م, ۱۳۸۸ در ۰۰:۵۱

    با سلام و با تبریک مجدد

    جناب جوانفکر

    با خواندن نظرهایی که کاربرهای آخرین مطلب وبلاگ شما داده اند دو پرسش مهم ایجاد می شود که یکی ادامه به روز رسانی “شاهد” است و دیگری ماندن یا نماندن شما در پست مشاور مطبوعاتی ریاست جمهوری است.

  94. هادی خباززاده گفت :

    بهمن ۶م, ۱۳۸۸ در ۱۶:۴۶

    با سلام و ادب خدمت شما دوست بزرگوار

    این پست وبلاگم را به شما اختصاص داده و تقدیم به شما

    http://yaadbod.blogfa.com/post-78.aspx

  95. علیرضا جاوید عربشاهی گفت :

    بهمن ۶م, ۱۳۸۸ در ۲۲:۰۶

    به نام آرام دل ها

    با آرزوی موفقیت و سربلندی برای شما در جایگاه جدیدی که برای خدمت برگزیده اید و با امید به اعتلای هر چه بیشتر ایران اسلامی

    علیرضا جاوید عربشاهی
    گناباد – زمستان ۸۸

  96. حسنخانی/رضا گفت :

    بهمن ۷م, ۱۳۸۸ در ۰۱:۴۸

    به نام خدا وبا سلام/
    جناب آقای جوانفکر
    انتصاب بجا وشایسته شما به مدیریت ایرنا را تبریک میگویم.بی شک شما مدیری لایق و شایسته خواهید بود ودر سمت جدید خود خدمات ارزشمندی و نوینی را برای جامعه خبری به ارمغان خواهید آورد وتوجه و نظر نسل جوان و نواندیش را نیز جلب خواهید نمود و از این بابت بسیار مسرور و شادمان هستیم.
    “امیدوارم مثل همیشه موفق,موید , سربلند و سرفراز باشید”

  97. مسعود گفت :

    بهمن ۸م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۳۷

    با سلام آقای جوانفکر امید است موید و پیروز در عرصه مدیریت عالی خبر باشید
    آیا پس از این مدیریت و کمبود وقت این وبگاه تعطیل می شود
    در اخبار خبر گزاری ایرنا قبلاً از همه جا خبر بیشتر داشت ولی طی این ۳ سال گذشته
    دامنه پوشش اخبار آن کمتر شده نسبت به بقیه خبرگزاری ها
    مصاحبه ها و گزارشات اختصاصی و دنباله دار می تواند خبرگزاری ایرانا را کمی متعادل به سمت بالا کند
    ببخشید زیاد تو کار مدیریت شما دخالت کردم و پیشنهاد دادم
    راستی یک دامنه راهکارهای راهبردی برا ی ایرنا راه اندازی کنید ..
    یک خبرنگار آزاد

  98. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۸م, ۱۳۸۸ در ۱۶:۵۳

    آقا رضا
    با سلام
    ضمن تشکر از ابراز محبت شما ، امیدوارم نتیجه کار به گونه ای باشد که از بابت تبریک امروزتان ، احساس شادمانی کنید.
    موفق باشید

  99. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۸م, ۱۳۸۸ در ۱۶:۵۴

    آقای عربشاهی
    با سلام
    از ابراز محبت شما برادر عزیز صمیمانه تشکر می کنمپ
    موفق باشید

  100. آیدین گفت :

    بهمن ۱۱م, ۱۳۸۸ در ۰۲:۲۱

    با سلام و خسته نباشید،

    جناب آقای جوانفکر،

    انتصاب جناب عالی به مدیرت ایرنا را تبریک می گوییم و از درگاه خداوند برایتان آروزی توفیق روزافزون دارم.

    دو انتقاد کوچک هم در مورد وب سایت ایرنا دارم و اگر اجازه دهید حالا که شما مدیر ایرنا هستید با شما مطرح می کنم.

    اولا جایگاه تبلیغات بازرگانی در فضا بندی سایت ایراد دارد، از دیدگاه بنده این بخش زیادی است و جای زیادی را در ستون چپ صفحۀ اول سایت گرفته است بخصوص که در یک فضای خالی چهار تبلیغ کوچک و زشت به صورت پراکنده دیده می شود. فضا بندی صفحۀ اول وب سایتی مثل ایرنا که روزانه می تواند هزاران بیننده داشته باشد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
    در کل فضا بندی کل وب سایت نیاز به بازنگری دقیق دارد، و باید معرف استراتژی خبررسانی این خبرگزاری باشد.

    ثانیا طراحی Logo یا مارک ایرنا از دیدگاه بنده خیلی خیلی ناشیانه و پیش پا افتاده یا به گفتۀ عامیانه بی ریخت است و حال آن که در ایران طراحان بسیار هنرمندی هستند، جسارتا بنده هم خوشحال می شوم یک Logo طراحی و پیشنهاد کنم.

    آقای جوانفکری می بخشید که پیام تبریکم را با انتقاد دنبال کردم، البته این انتقاد متوجه مدیریت پیش است. این مسئله خیلی وقت بود روی دلم مانده بود و اتفاقا خیلی خوشحال شدم که این امکان را دارم که می توانم انتقادم را این بار با مدیریت محترم ایرنا مطرح کنم …

    سلامت و پیروز باشید.

  101. داود طاهری گفت :

    بهمن ۱۲م, ۱۳۸۸ در ۱۱:۳۶

    باسمه تعالی
    سلام علیکم
    جناب آقای جوانفکر
    انتصاب بجا وشایسته جنابعالی را بعنوان مدیر عامل ایرناتبریک عرض می نمایم.
    داود طاهری
    همکار ایرنا_ استان آذربایجانشرقی(تبریز)

  102. رضا گفت :

    بهمن ۱۳م, ۱۳۸۸ در ۲۲:۳۲

    جناب آقای جوانفکر
    با سلام و عرض ادب
    از آنجایی که خود تجربه کردم و نتیجه مطلوبش را لمس کردم بار ها به دوستانی که در محیط شغلی جدید واقع می شدم سفارش می کردم ،در محیط کاری جدید حداقل سه تا شش ماه ماهیت واقعی خود را بروز ندهند بلکه در طول این مدت تا توان دارند به شنا سایی افراد و نوع رفتار های آنها دقیق شوند و تیپ شخصیتی آنها را بر انداز کنند،معتقدم هر محیط کاری حتی با محیط کاری مشابه اش فرق هایی خاص خودش را دارد تا چه رسد به محیط هایی که اساسا با همدیگر تشابه ای ندارند.
    جناب آقای جوانفکر حمل بر جسارت نباشد ،سایتی تیتر کرده بود سو نامی تغییرات آقای جوانفکر در ایرنا و بعد یک لیست بلند بالا آورده بود ،شاید واقعیت نداشته باشد اما اگر درست باشد ،برای بنده جای تعجب است چگونه ممکن است ظرف چند روز اینگونه تغییرات صورت پذیرد ،البته با شناخت نسبی که بنده از مطالعه مطالبتان پیدا کردم بعید می دانم بی گدار به آب بزنید و یا خدای نا کرده در عزل و نصب ها عجله کنید و حق انسانی را نا خواسته ضایع کنید .
    بنده بزرگ ترین آفت حکومت اسلامی را این بروکراسی حجیم و ناکار آمد عنوان کرده بودم و بزرگ ترین آفت خود بروکراسی را انتصاب مدیران ضعیف و …. امید وارم نهایت رضایت الهی را در عزل و نصب ها رعایت فرمایید و در همه حال رضایت حضرت دوست ملاک عمل تان باشد.
    ارادتمند شما رضا

  103. محمد نادی قراء گفت :

    بهمن ۱۵م, ۱۳۸۸ در ۱۴:۵۱

    باسلام
    جناب آقای دکتر جوانفکر خوشبختانه امروز مردم ما بیدارند و جوانان ما همانند جوانان لشگر امام حسین ع در کربلا اماده و جان برکف در راه آزادی , و سربلندی این کشور می باشند و هرگز اجازه نخواهند داد زیاده خواهان بیشتر از این پیشروی کنند من به عنوان یک جوان ایرانی اگر نتوانستم دوران حیات حضرت امام را به خوبی درک کنم امروز خوشحالم که دوران دولت عدالت احمدی نژاد را درک کرده ام و برخود می بالم که چنین دولت خدمتگذاری داریم موفق و پیروز باشید

  104. احمد اردشیری لاجیمی گفت :

    بهمن ۱۵م, ۱۳۸۸ در ۱۴:۵۴

    جناب آقای جوانفکر انتصاب بجا و شایسته شمارا به عنوان مدیر عاملی ایرنا تبریک عرض می نمایم

  105. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۱۵م, ۱۳۸۸ در ۱۶:۳۸

    آقای اردشیری
    با سلام
    از ابراز لطف شما متشکرم . امیدوارم نتیجه کار به گونه ای باشد که تبریکات محبت آمیز شما مایه شرمندگی بنده نشود.
    موفق باشید

  106. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۱۵م, ۱۳۸۸ در ۱۶:۴۰

    محمد آقا
    با سلام
    شما همه جوانان ایران را که دل در گرو این آب و خاک پاک دارند ، مانند خودتان بدانید . سلامتی و عزت و موفقیت شما را از خداوند منان مسالت می کنم.
    همیشه سربلند باشید

  107. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۱۵م, ۱۳۸۸ در ۱۶:۴۳

    آقا رضا
    با سلام
    تا به حال حتی یک حکم نیز صادر نشده است و فعلا در حال شناسایی ظرفیت های انسانی و امکانات این سازمان و نقاط قوت و ضعف آن هستم. عدم مراجعه به سایت های دروغگو موجب آرامش می شود.
    موفق باشید

  108. هادی دریس گفت :

    بهمن ۱۶م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۳۹

    با سلام وعرض ادب محضر جنابعالی وتقدیر وتشکر فراوان بابت مساعدت شما در توزیع کتاب اینجانب فکاهی صهیونیست در روز قدس.
    پیشنهاد مهمی به خاطر رسید که به شما عرض می شود:
    در سفرهای استانی شاهدیم که انواع وافراد مختلفی از رسانه ها ی گوناگون از رییس جمهور محترم ودولت طرح سوال و پرسش می نماید.
    و بهترین فرصت پیش روی خویش می دانند.
    لذا بهره مندی از ظرفیت خبرنگرانی که اطلاع دقیق از استان خویش دارند ومی توانند با شجاعت مطرح کنند می تواند ظرفیت خوبی باشد.
    لذا خواهشمندست به محضر ریاست عزیز جمهوری پیشنهاد فرمایید تا در سفرهای استانی جلسه ایی با خبرنگاران استانی برگزار کنند و از مشکلات و ظرفیتهای واقعی استان مطلع شوند.ودر واقع آقای رییس جمهور از خبرنگاران بپرسند.
    والبته این جلسه غیر از کنفرانس مطبوعاتی پایان سفر باشد.
    چرا که معمولا مسولین هر چقدر هم صادق باشند اشراف کاملی شاید نسبت به اطلاعات محلی نداشته باشند.
    ارادتمند شما هادی دریس (از خبرنگاران شهر مقدس قم)
    ۰۹۱۲۲۵۲۷۴۲۶

  109. رضا گفت :

    بهمن ۱۶م, ۱۳۸۸ در ۱۳:۰۱

    جناب آقای جوانفکر
    با سلام و عرض ادب
    در ایام فرخنده دهه فجر قرار داریم،آنچه این روز ها برای بنده جای تاسف است صرف هزینه های هنگف تحت عنوان گرامی داشت این ایام است ،مسئولین حکومتی را می بینیم آنکارد شده بر سر قبر حضرت امام حاضر می شوند،در حالی که این عزیزان باید منویات آن پیر سفرکرده و نایب بر حقش را شبانه روز در محل کار خود عملیاتی کنند و آرزو های آن امام بر حق را محقق کنندوالی….
    برادران موتور سوار نیروی انتظامی آنگونه در شهر از کجا تا کجا مانور دادن در حالی که بعد از شش ماه تجربه باید حوادث روز عاشورا را به نحو مطلوب تری مهار می کردند،نه آنکه در روز های عافیت آنگونه مانور ها داشته باشند.
    به عقیده بنده جشن های حکومت اسلامی روزی است که در آن روز حداقل های انقلابیون ۵۷ بر آورده شده باشد ،چرا در حالی که آن حداقل ها بر آورده نشده مثل سایر دول با هزینه های سر به فلک کشیده می خواهیم خودمان را مثلا شاد و مسور نشان دهیم ،آیا نباید جشن های پیروزی انقلاب ما مثلا با سبک جشن های دولت آمریکا و فرانسه و دولت چین فرق داشته باشد سعی می کنیم همان اعمال آنها را در مناسبت های خود مان انجام دهیم .تا کی باید پیرو باشیم
    جناب آقای جوانفکر آیا وقت آن نرسیده تا تجدید نظری در بسیاری از اعمالمان داشته باشیم و بر گردیم به اصل خویش،مگر نه آنکه در آموزه های یمان داریم که هر روزی که در آن گناه نباشد همان روز عید است
    امید آنکه تا فرصت بیشتر از این دیر نشده مسئولین همه توان خود را برای آبادانی خرابی های کشور مصروف دارند بعد از تحقق حداقل ها اگر نمردیم وقت برای شادی و سرو بسیار است.
    با احترام و ارادت رضا

  110. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۱۶م, ۱۳۸۸ در ۱۷:۵۹

    آقا رضا
    باسلام
    با شما موافقم که وقت تجدید نظر در برخی از اعمال و رفتارهایی که سنخیت چندانی با باورها و اعتقاداتمان ندارد، فرارسیده و باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشیم اما تا آنجا که من اطلاع دارم به مناسبت سالگرد انقلاب هزینه های محدودی انجام می شود و آنقدر نیست که موجب نگرانی باشد.
    موفق باشید

  111. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۱۶م, ۱۳۸۸ در ۱۸:۰۱

    آقای دریس
    با سلام
    نظر شما را مطرح می کنم.
    موفق باشید

  112. سام گفت :

    بهمن ۲۵م, ۱۳۸۸ در ۱۳:۲۰

    اقای جوانفکر شما که تو رسانه ها کار می کنید در اینترنت هم واردید مشاور رئیس جمهور هستید
    جدیداَ توی عکسهای احمدی نژاد از علامتهای شیظان پرستی که کابالیستها و مرتاضها و بوش و کلینتون برای ابراز احساسات به مردم از این علامتها و رمز ها استفاده می کنند ؟ استفاده کرده ؟
    آیا این کار از روی نادانی است ؟
    تقلید کورکورانه از استفاده از این علامتها است ؟
    یا واقعاً احمدی ما از مشاء و فلسفه آنها منحرف شده چون وی خیلی بر روی رئیس جمهور تسلط دارد و در مسابقه طناب کشی شما باید رئیس جمهور را از این حرکتها برحذر بدارید وگرنه طناب کشی را باختید ؟
    وجواب مسابقه انحراف و باخت شما است ؟
    لطفاً حتماً در این وبگاه جواب من را بدهید که خیلی تو شکم ؟
    وگر نه اتفاقات بدی در راه است … این مسئله باید به بیت آقا هم گزارش داده شود
    چون ممکن است کسانی بدین طریق نفوذی در کشور سرمایه ها ملت ایران اسلامی را به نفع فراماسونها خراج کنند و این برنامه ها بازی برای انحراف افکار باشد .
    خواهشمند است توجه کنید آقای جوانفکر …. این تفرقه نیست چون بنا بقول رسول مکرم
    ورود شرک به وجود انسان همانند حرکت مورچه سیاه در شب سیاه بر روی سنگ سیاه است ؟

  113. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۳۰م, ۱۳۸۸ در ۲۰:۰۰

    آقای سام
    با سلام
    این علامتی که مد نظر شماست ، مربوط به ابراز همبستگی باهموطنان ترک زبان است و متاسفانه جریان فاسد فتنه از آن برای اهداف کثیف خود علیه آقای احمدی نژاد سوء استفاده کرده است.
    نگرانی شما بی مورد است.
    موفق باشید

RSS نظرات این نوشته · آدرس دنبالک

ارسال نظر