زیاده روی !

شش ماه پیش آقای حسین شریعتمداری مدیرمسوول محترم روزنامه کیهان در یادداشتی دون شان و منزلت مدیر مسوول یک رسانه ارتباط جمعی با سابقه ، اصول اخلاق حرفه ای را نادیده گرفت و از موضع مدعی دفاع از مقام شامخ ولایت ، آقای اسفندیار رحیم مشایی ، معاون رئیس جمهور را به مهره کودتای مخملی ، یک عامل وابسته به خارج و تلاش برای عبور از ارزشهای اسلامی و انقلابی و زیرپا نهادن قوانین مسلم جمهوری اسلامی ایران متهم کرد. 

آقای شریعتمداری در آن یادداشت به طور حیرت انگیزی رئیس جمهور محترم را به دلیل انتصاب آقای رحیم مشایی به سمت معاون اول خود مورد عتاب و سرزنش قرار داد و ضمن متهم کردن منتخب ملت به “کم دانی ، فقدان هوشمندی و ضعف بینش اسلامی” ، مدعی شد که رئیس جمهور از ابتدا این انتصاب را “بدون کمترین توجیه منطقی و دلیل عقلانی” انجام داده است.

رهبر معزز انقلاب ، پس از کناره گیری آقای رحیم مشایی از معاون اولی رئیس جمهور ، طی سخنانی فرمودند: در این موضوع نباید به کسی بیهوده تهمت زد و او را به خاطر یک امر ، از همه آنچیزهایی که صلاحیت او محسوب می شود ، نفی کرد.

این سخنان به روشنی از اختلاف دیدگاه رهبر روشن ضمیر انقلاب با یک جریان مدعی که آقای حسین شریعتمداری مدیر مسوول محترم کیهان از چهره های شاخص آن محسوب می شود ، حکایت می کند.

تفاوت فاحش میان این دو دیدگاه  ، به اندازه نگاه تایید کننده صلاحیت های رحیم مشایی برای تصدی سایر مسوولیت ها و نگرش دیگری که او را عامل بیگانه ، حامی اسرائیل و مهره کودتای مخملی معرفی می کند ، قابل درک و رویت است.

تعارض و تناقض این جبهه گیری عجیب آقای شریعتمداری با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب که پس از کناره گیری آقای رحیم مشایی از سمت معاون اولی رئیس جمهور صورت گرفت ، مدیر مسوول محترم روزنامه کیهان را ناگزیر از آن ساخت تا در یک یادداشت دیگر بر موضع غیرقابل توجیه خود سرپوش بگذارد و از این رهگذر مانع از دیده شدن اختلاف نگرش او به مسائل و تحولات سیاسی با دیدگاه رهبر فرزانه انقلاب شود.

آقای حسین شریعتمداری در کیهان نوشت : وظیفه خود می دانم که با نوشتن این وجیزه، آنچه دیروز نوشته بودم را تصحیح کرده و اذعان کنم در اعتراض و انتقاد به کسانی که نامشان در آن نوشته به میان آمده ، زیاده روی شده بود.»

مدیر مسوول کیهان در این یادداشت برای جبران موضعگیری شتابزده و غیراصولی خود علیه رئیس جمهور ، همچنین بر این نکته تاکید کرد که آقای احمدی نژاد را دور از خط امام و رهبری نمیداند.

وی در ادامه این یاداشت ولایت پذیری خود را اینگونه تشریح کرد: بالاخره از ژرفای دل بر این باوریم که پیروی از ولی امر مسلمین تنها راه نجات است و آنجا که در برداشت خود با نظر مبارک ایشان فاصله می بینیم بر این تصور باطل نیستیم که باید ضمن حفظ برداشت خود از او اطاعت کنیم، بلکه کمترین تردیدی نداریم که «هرچه آن خسرو کند، شیرین بود».

 از روزنامه کیهان و مدیر مسوول با تجربه آن انتظار می رفت که با درس گرفتن از این موضوع ، از آن پس در قبال رئیس جمهور محترم و آقای رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور با درایت و تامل بیشتری اظهار نظر کند و نشان دهد که به اندازه ادعاهایی که مطرح می کند ، در عمل پی جوی منویات و خواست رهبر عزیز انقلاب است. 

دهم بهمن ماه یعنی کمی بیش از شش ماه پس از این یادداشت ، روزنامه کیهان بار دیگر مخاطبان خود را حیرت زده کرد و آنها را از یک سو نسبت به تعهد و پایبندی این روزنامه در داعیه هایی که برآن پای می فشرد ، مردد ساخت و از سوی دیگر این سووال را در برابر مخاطبان قرار داد که آیا دوستان کیهانی ، برای درس گرفتن از حوادث و رویدادها ، از هوشمندی و درک کافی برخوردارند؟ 

شتابزدگی آشکار روزنامه کیهان در موضعگیری غیرمنطقی در برابر رئیس جمهور را می توان، از استناد این روزنامه به یک مصاحبه بی اساس و تکذیب شده با آقای احمدی نژاد ، درک کرد.

چگونه است که آقای شریعتمداری حق انتقاد و اعتراض به رئیس جمهور را برای خود قائل است اما در همان حال حاضر به تحمل نگرش انتقادی یک کارگردان سینما به یکی از دستگاههای اجرایی کشور ، هرچند آن دستگاه ، وزارت اطلاعات به عنوان یکی از دستگاههای مهم و حساس کشور باشد ، نیست؟ به راستی باید پرسید که این دیدگاه کیهان ، از چه منطقی تبعیت می کند؟ بر پایه کدام “دلیل عقلابی”

انتقاد و اعتراض به رئیس جمهور امری مباح ، لازم و واجب شمرده می شود اما رویکرد انتقادی در فیلمی که در جشنواره فیلم دهه فجر جایزه برتر را به دست آورده است ، به مثابه مخدوش کردن همه ارزشهای انقلابی نهفته در سیستم اطلاعاتی کشور معرفی می گردد؟ چرا سطح این ارزشها را تا این حد تنزل می دهید که با جهت گیری یک فیلم ، آن را ازدست رفته می پندارید یا وانمود می سازید؟

نگاه انتقادی کیهان به رئیس جمهور محل اشکال نیست بویژه آنکه آقای احمدی نژاد طی سالهای گذشته ، با شجاعتی ستودنی بارها به استقبال از نقد و انتقاد رفته و از دیگران خواسته است تا او را بیرحمانه مورد انتقاد قرار دهند اما از دوستان کیهانی باید پرسید که چرا به برطرف کردن دوگانگی در دیدگاههای خویش و اصلاح برخی از نگرشها و رفتارهای غیرهمسو با نظر رهبری معزز نمی پردازید و همچنان بر همان مشی و منشی اصرار می ورزید که پیشتر به واسطه آن ، در معرض ملامت رهبری عزیز قرار گرفتید؟!

هشدار به دیگران در باره ابتلا به “التقاط فرهنگی” محل اشکال نیست چرا که این هشدارها اگر برآمده از نیک اندیشی و خیرخواهی باشد ، امری پسندیده است اما طرف هشدار دهنده باید مراقبت کند که با تکرار “زیاده رویها” ، خود به این بیماری صعب العلاج مبتلا نشود.

 

۱۰۹ نظر »

  1. محمود گفت :

    بهمن ۱۶م, ۱۳۸۸ در ۱۸:۵۱

    سلام .لما تقولون مالاتفعلون.قرآن کریم میفرماید چرا به آنچه که خود میگویید عمل نمی کنید.خداوند انشاالله به همه ما بصیرت بدهد تابتوانیم درست قضاوت کنیم ودیگران را بدلیل ناکامیها وندانم کاریهای خودمان مورد اتهام قرار ندهیم. متاسفانه به این نکته که میزان حال افراد است کمتر توجه میکنیم.بخصوص در این شرایط حساس که امیدوارم دراین امتحان همه دوستاران انقلاب و رهبری قبول شوند.الحمدلله حضور حضرتعالی در ایرنامغتنم و کمک به شناخت بیشتر همه ماخواهد بود.ضمن تبریک آرزوی توفیق دارم.

  2. داود طاهری گفت :

    بهمن ۱۶م, ۱۳۸۸ در ۱۹:۴۷

    حرف درست جوابی نداره
    اینجانب ضمن اینکه به جناب آقای حسین شریعتمداری احترام قائلم
    ولی بنظر می رسد شایسته است در بعضی از اظهار نظرات شان تجدید نظر کنند
    و روزنامه کیهان را ابزار ی به طرح مسایل افراطی و تخریبی وشاید شخصی خودشان قرار ندهند
    با درایت و آگاهی کامل مسائل روز را تحلیل و تفسیر کنند آن هم عامه پسند باشد نه التهاب آور
    با سپاس
    داود طاهری _ همکار ایرنا_ تبریز

  3. س د گفت :

    بهمن ۱۶م, ۱۳۸۸ در ۲۳:۲۹

    سخن بجا ولازمی بود که برای بنده نیز از همان زمان مطرح بود که شما طرح کردید ان شائ الله آقای شریعتمداری با تصحیح موضع خود حق مظلومانه آقای رئیس جمهور را احیا کنند .

  4. مرتضی برگستان گفت :

    بهمن ۱۷م, ۱۳۸۸ در ۰۰:۲۹

    آقای جوانفکر سلام
    آقای شریعتمداری بعد از عتاب رهبری در همان روزنامه عذر خواهی کردند بهتر است بروید و آرشیو روزنامه کیهان را ببینید . بعدش شما در مقابل این دستنوشته علیه برادر حسین که به جد خار چشم دشمنان انقلاب است از چه کسی حمایت می کنید . واقعا آقای مشایی ارزش این را دارد که در مقابل دفاع از ایشان به آقای شریعتمداری می تازید بهتر است با دقت بیشتری نسبت به مسائل قلم فرسایی بفرمایید. البته این را بگویم این دلیل نمی شود ما آقای شریعتمداری را و حرفهایش را وحی منزل بدانیم مانند نگاه شما و آقای رئیس جمهور به مشائی.
    سوء تفاهم نشود من یکی از دوست داران و فداییان رئیس جمهورم و تا به حال برای هیچ کس فعالیت تبلیغاتی انتخاباتی نکردم حتی برای استاد اخلاقم ولی برای ایشان سه روز فقط آب خوردم و در ستادش مشغول بودم. این را هم گفتم که شما فکر نکنید از جنس دیگری هستم. به هر حال همه اشکال دارند ولی باید در نقد عیار افراد را سنجید بعد نسبت به یکدیگر سنجید

  5. حامد گفت :

    بهمن ۱۷م, ۱۳۸۸ در ۰۱:۱۴

    سلام
    من با کیهان کاری ندارم، اما آقای جوانفکر عزیز! من در دینداریتان شکی ندارم و به همین دلیل از شما خواهش میکنم:
    یک بار دیگه مشایی و رفتارش را مورد ارزیابی قرار دهید

    با توجه به اینکه تیپ حزب الهی و بسیجی از مشایی دل خوشی ندارد (و مشایی نیز بر این امر کاملا آگاه است)، چرا خودتان را اینقدر در معرض تهمت قرار میدهید؟
    آیا اینجا یکی از مواردی نیست که شما باید به این تذکر آقا دقت کنید: “اتقو من مواضع التهم” ؟؟

  6. sanayenews گفت :

    بهمن ۱۷م, ۱۳۸۸ در ۰۱:۲۶

    http://mihanpress.com/content/view/813/37/

  7. سید مهران علوی شالکوهی گفت :

    بهمن ۱۷م, ۱۳۸۸ در ۰۲:۰۵

    سلام آقای جوانفکر من هم کاملا با شما موافقم.متاسفانه آقای شریعتمداری خیلی وقتها یا بهتره بگم همیشه مخصوصا این روزها در نقد زیاده روی میکنند و اسمش رودیگه باید گذاشت تخریب.حتی در نقد اصلاح طلبان هم به نظر من اونقدر که ایشان بی رحمانه به همه شان می تازند درست نیست باعث مظلومیتشان میشودو….(زیاد وقتتان رو نمیگیرم. خداحافظ)

  8. رضا گفت :

    بهمن ۱۷م, ۱۳۸۸ در ۱۳:۵۸

    جناب آقای جوانفکر
    با سلام
    در بین جناح های مختلف کشور روزنامه کیهان بعنوان طرفدار دولت شناخته می شود،از اینکه در همه امور طوری مطلب بنگارد که دقیقا منطبق بر رفتار های دولت باشد امریست محال در واقع طرفدار طرفی بودن امریست نسبی،مورد دیگر آنکه بعضی وقت ها کسی قصد دفاع از کسی دارد ولی با دفاع بد خودش در واقع دوستی خاله خرسه را رقم زده .
    یادم است وقتی سردار رویانیان از طرح همیار پلیس پرده برداشت ،همین شریعتمداری عزیز با نقدی تند واکنش نشان داد،هر واکنشی ظاهری و باطنی دارد،بنده بعدا ندیدم دنبال آن واکنش را در روزنامه کیهان بگیرد شاید متوجه شد که آن واکنش احساسی بوده و طرح همیار پلیس آنگونه که او می پنداشته طرح بدی نبود ،به عقیده همانگونه که شما بیان داشتید ،خوب است که وقتی کسی متوجه اشتباه خودش شده مردانه بدان اعتراف کند و از طرف مورد نظر عذر خواهی کند.

    بنده شناختی حتی نسبی از آقای رحیم مشایی ندارم ولی در طول این چند سال شناخت خوبی از رفتار های دکتر احمدی نژاد پیدا کردم البته نمی گویم ایشان عقل کل است ولی پر واضح است تیز هوش تر از ایشان در جایگاه ریاست جمهوری در حال حاضر کسی لااقل بنده سراغ ندارم ،در امورات بسیاری هر ریئس جمهوری بخواهد چند کلمه صحبت کند باید چندین مشاوره خبره هزاران کاغذ را زشت و زیبا کنند ولی معلومه که دکتر احمدی نژاد عزیز در بسیاری از زمینه صد ها کام از مشاورانش جلوتر است در بسیاری از زمینه ها صاحب نظر است ،آوقت چطور ممکن است بی گدار از آقای مشایی حمایت کند،به نظر بنده دوستانی که به دکتر احمدی نژاد اعتماد کردند باید در اینگونه موضوعات نیز اطاعت امر کنند و جلوتر از ایشان قدم نگیرند،اگر هم انتقادی بود لزومی ندارد رسانه ای شود بلکه راه های بهتری وجود دارد تا امور به نحو مطلوب تری اصلاح شود.
    با احترام و ارادت رضا

  9. محمود رییسی گفت :

    بهمن ۱۷م, ۱۳۸۸ در ۱۴:۰۰

    با سلام و تبریک
    جناب اقای جوانفکر
    مهم این است که مردم زجرکشیده و محروم روستاها و شهرها
    هرگز خدمات ارزنده دکتر محمود احمدی نژاد و هیات دولت مظلوم او را از یاد نخواهند برد و
    برگی از تاریخ سرافزاری این ملت را آنان برای نسل های آینده خود بازخوانی خواهند کرد

  10. سعید گفت :

    بهمن ۱۷م, ۱۳۸۸ در ۱۴:۱۸

    جناب آقای جوانفکر با سلام و تشکر از مقاله جالب شما. هرچند که بنده کیهانی هستم اما همین انتقاد را داشتم که البته جا دارد آقای شریعتمداری پاسخگو باشند.اما به عنوان یک جوان مانند خیلی از جوانهای دیگر این کشورکه مدت زیادی را صرف این کردندکه برای آقای احمدی نژاد عزیز تبلیغ کنند زیرا ایشان را نماد خواسته های خود می دانستند این سوال را مطرح میکنم و-می کنیم- که چرا کسی نباید جوابگوی ما در مورد آقای مشایی باشد؟؟؟ چرا ما باید در مباحثتمان در برابر دیگران نتوانیم برای این نقطا ضعف پاسخی بیاندیشیم؟؟؟ چرا کسی در مورد رفتارهای آقای مشایی و خبرهای ایشان-چه راست و چه دوروغ- ذهن ما را روشن نمی کند؟وآنجا که دیگران چنین مطالبی به او نسبت می دهیم قابل باور برای ما می شود که آقای داوود احمدی نژاد-والبته دیگران نزدیکان آقای رئیس جمهور که ازگفتن نامشان در اینجامعذور هستم- انتقادات تندی نسبت به ایشان می کند وبازهم کسی پاسخگو وروشن گر نیست و اینجاست که همان پیش بینی حضرت آقا رخ می دهد که : ((طرفداران شما سرخورده می شوند))
    اما در آخر هم میگویم که آقای مشایی نقطه ضعفی از دولت است که توسط مخالفین بزرگ جلوه داده می شود که البته شاید به دلیل مسولیت های بزرگ ایشان است و می گویم که ما از انتخاب خود پشیمان نیستیم و باز هم به ((احمدی نژاد رای میدهیم اما منهای مشایی))
    در آخر کلامی هم با شما و آن اینکه چون بنده بارها این وبلاگ را مطالعه کردم و دیدم که شما پاسخگو بودید برای شما این مطلب را نوشتم و منتظر جواب هستم.با تشکر فراوان از شما

  11. فرشید گفت :

    بهمن ۱۷م, ۱۳۸۸ در ۱۶:۰۶

    سلام
    دیگه داشتیم فکر می کردیم که صاحب این وبلاگ دیگه نوشتن تو این وبلاگو به دست فراموشی سپرده دیگه که یک دفعه قلمی نقدگون از آستین برآورد او، عتاب آلود، خطاب به نویسنده ای مطبوعاتی اما افراط آلود…!

  12. عماد آبشناس گفت :

    بهمن ۱۷م, ۱۳۸۸ در ۱۷:۳۳

    یک ضرب المثل عربی است که می گوید :”برخی خود را مسلمان تر از محمد(ص) و شیعه تر از علی(ع)” می دانند.
    تکلیف این عزیزان نیز در برخی موارد مشخص نیست که واقعا از روی دلسوزی کاری را انجام می دهند و یا اینکه از روی ناراحتی.
    وقتی فردی به سمت ریاست جمهوری مملکتی انتخاب می شوند بدیهی است که جزو کمترین اختیارات وی انتخاب معاونین و مشاورین خود می باشد. معاوننی که باید وفق دیدگاه ها و برنامه های وی عمل کنند. اگر اینها را از او بگیرند عملا وی را خلع سلاح کرده اند. یک رئیس جمهور هرچه قدر قدرتمند باشد به تنهایی نخواهد توانست یک مملکت را اداره کند. حمله به اطرافیان آقای احمدی نژاد هیچ فرقی با حمله به او ندارد و اگر هم هر کدام از اطرافیان وی رفتار و یا سخنی را از خود نشان دهند که او قبول ندارد باید به او (آقای احمدی نژاد) فرصت داد در این مورد تصمیم بگیرد. در برخی شرایط سیاست لزوم دارد که رئیس جمهوری بحثی را مطرح کند و معاون و یا مشاور وی بحث دیگری را مطرح کند یا به قول معروف “یکی سفت بگیرد و دیگری شل کند” اگر پای ریز ترین کارها هم که شده بخواهیم مته به خشخاش بزنیم که رئیس جمهوری نمی تواند کار خود را انجام دهد.

  13. مهدی گفت :

    بهمن ۱۸م, ۱۳۸۸ در ۲۱:۳۲

    سلام
    تا مبارزه هست! ما هستیم(۳۰ انقلاب به روایت تصویر)
    به روزم
    معرفی وبلاگ نفاق سبز امید
    Vebnewesht.blogfa.com

  14. رضا گفت :

    بهمن ۱۹م, ۱۳۸۸ در ۱۰:۳۷

    جناب آقای جوانفکر
    با سلام
    برای بنده جای این سوال بزرگ است که چرا مسئولین بجای اینکه به وظیفه و تکلیف خود عمل کنند دوست دارند ملت همه اش از کیسه خود خرج کند ،این روز ها اکثر مسئولین ارشد نظام بسیج شدن که ملت با شکوه بیشتری در ۲۲ بهمن شرکت کند ،طوری که تمام تخم مرغ ها را در سبد ۲۲ بهمن خرج کردن،به نظر بنده هرگز ۲۲ بهمن امسال از هیس جمعیت با روز ۹ دی برابری نخواهد کرد ،چرا که اولا شرایط قبل از ۹ دی ماه شرایط خاصی داشت علی الخصوص حوادث روز عاشور ا بدجوری دل ملت را بدرد آورده بود،مورد دیگر آنکه ۲۲ بهمن امسال در روز پنجشنبه است و روز شنبه نیز تعطیل لذا اکثر شهرستانی ها از تهران به ولایت خود خواهند رفت،مورد دیگر آنکه ملت بیکار نیست که هر از چند وقتی کم کاری مسئولین را با خرج کردن از کیسه خود بر طرف کند .
    با این حال امید وارم ۲۲ بهمن حداقل طوری شود که فیلم و عکس هوایی آن را با افتخار از رسانه ملی چون ۹ دی ماه پخش کنیم هر چند با دلایل فوق بعید می دانم حماسه ۹ دی ماه تکرار شود.
    با احترام و ارادت رضا

  15. رضا گفت :

    بهمن ۲۰م, ۱۳۸۸ در ۲۰:۴۵

    جناب آقای جوانفکر
    با سلام
    مطلبی نوشتم مبنی بر اینکه مسئولین ارشد نظام همه تخم مرغ های نظام را برای روز ۲۲ بهمن هزینه نکنند،علی رغم اینکه قائم به استدلال های خود هستم با این حال چونکه مقام معظم رهبری بر شرکت پر شکوه روز ۲۲ بهمن صحه گذاشتن با جان و دل همچون ۹ دی شرکت خواهم کرد امید آنکه همه دلسوختگان حکومت اسلامی زیر لوای مقام معظم رهبری حضوری پر شور بهم رسانند.
    با احترام رضا

  16. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۲۱م, ۱۳۸۸ در ۰۸:۲۴

    آقا مرتضی
    با سلام
    از اظهار نظر شما متشکرم.
    بنده از آقای شریعتمداری با احترام یاد کرده ام.
    ارزشهای ایشان به عنوان یکی از نیروهای ارزشمدار انقلاب کاملا محفوظ است و ایشان برای بنده بسیار محترم هستند اما بپذیریم که همه ما ممکن است در رویکردهایمان دچار اشتباه شویم .باید ظرفیت پذیرش انتقاد را در خودمان بوجود آوریم. آقای شریعتمداری مسیر درستی را در مواجهه با دولت طی نمی کند و تذکر بنده هم خیرخواهانه بوده است. هرچند که بنده هم خود را از تذکرات دیگران بی نیاز نمی دانم.
    موفق باشید

  17. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۲۱م, ۱۳۸۸ در ۰۸:۲۸

    آقا حامد
    با سلام
    با ارزیابی مجدد آقای مشایی مخالف نیستم اما وقتی رهبری عزیز می فرمایند که ما حق نداریم یک نفر را به خاطر همه آنچه که در زمره صلاحیت های او محسوب می شود محروم کنیم آیا بازهم باید چوب کفر و ارتداد را بالای سر آقای مشایی نگه داریم؟!
    البته از ابراز لطف شما نسبت به دینداری بنده متشکرم اما همه ما متوجه باشیم که دینداری ما به یک مویی وصل است و ممکن است خدای ناکرده با یک عملمان مردودمان بر روی همه گذشته های روشن خود خط بطلان بکشیم.
    موفق باشید

  18. علی بمانی گفت :

    بهمن ۲۱م, ۱۳۸۸ در ۱۴:۵۸

    جناب اقای جوانفکر با سلام متاسفانه مسیر خوبی را برای دفاع از رئیس جمهور محترم انتخاب نکرده اید؛ فکر می کنید هر کس هر حرف مخافی میزند شما وظیفه دارید بر علیه او مطلبی بنویسید ؛ موفق باشید .

  19. یک حامی تشکیل دولت اسلامی گفت :

    بهمن ۲۲م, ۱۳۸۸ در ۲۳:۵۰

    جناب آقای جوانفکر سلام

    چند دقیقه وقت از شما!

    مطلبی را در خصوص “حلقه بسته مدیریتی در خبرگزاری های ارزشی و چالش ارتباط با مخاطب ” نگاشته ایم.

    مخاطب این نامه مدیران خبرگزاری های ارزشی بودند. از فارس و رجا نیوز جوابی نه چندان قانع کننده دریافت کرده ایم. خواهشمند است این مطلب را مطالعه فرمایید.

    ما گروهی هستیم که انشاالله این مطالبه را به صورت جدی مطرح خواهیم کرد. می خواهیم نظر ابتدایی شما را در این خصوص بدانیم.

    لینک مطلب:
    http://dolateslami.blogfa.com/post-521.aspx

  20. فرشید گفت :

    بهمن ۲۳م, ۱۳۸۸ در ۱۷:۴۲

    سلام جناب جوانفکر
    می خواستم حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن رو که در صحنه بین الملل عزت و سربلندی ایران و ایرنی رو به دنبال داشت به شما و کاربران وبلاگتون تبریک بگم.

  21. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۲۳م, ۱۳۸۸ در ۲۳:۳۳

    اقای بمانی
    با سلام
    از اظهار نظر شما متشکرم . اما فکر میکنم که در این زمینه قضاوت شما منصفانه نیست.
    به هر حال از شما متشکرم.
    موفق باشید

  22. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۲۳م, ۱۳۸۸ در ۲۳:۳۷

    حامی محترم
    با سلام
    بنده از نظرات شما بی اطلاعم و نمی توانم قضاوتی داشته باشم.
    موفق باشید

  23. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۲۳م, ۱۳۸۸ در ۲۳:۳۹

    آقا فرشید
    با سلام
    از ابراز لطف شما متشکرم. مردم بارها اراده و تصمیم قاطع خود را در دفاع از انقلاب و آرمانها و ارزشهای اسلامی به نمایش گذاشته اند و این برای اولین بار نبود.
    موفق باشید

  24. آرمان گفت :

    بهمن ۲۶م, ۱۳۸۸ در ۱۳:۴۱

    برادر دینی عزیز درود
    در ابتدا ذکر میکنم که بنده شخصا با اکثر نظریات آقای شریعتمداری ازجمله همین نوشته ایشان مخالفم و این آ قا را یکی از بزرگترین ضربه زنندگان به ایمان مردم میدانم.
    اما جانا………….
    برادر آگاه و دست به قلم من………….
    آیا شما با ابراز نظرهای گاه جالب گاه خنده دار و گاه حیرت آور آقای مشایی موافقین؟
    آیا منکر سایه سنگین ایشان بر آرای نفر اول اجرایی کشور هستید؟
    علت اصرار و ابرام آقای احمدی نژاد به بازی گرفتن ایشان با این همه حساسیت در مورد ایشان چیست؟
    انصافا ، اگر چنین شخصی در این رده در دولت های دیگر بود ، شما چه اقدامی میکردین؟
    ………………
    آقای جوانفکر من سعادت آن را نداشته ام که موافق با جبهه سیاسی شما باشم،اما برادرانه عرض میکنم مگر در این مملکت قطع الرجال آمده؟حالا من و هم فکران من که ای چند ساله فقط دارای شناسنامه ایرانی هستیم و مزد از آمریکا و انگلیس میگریم و شایسته همکاری با دولت کریمه نیستیم ،در میان یاران نزدیک دولت افراد بسیار کاردانی هستند که در صورت بازی گرفتن از ایشان ،هم دولت متحمل این همه هزینه اضافی نمیشود و هم حساسیت های جامعه کمتر میشود.
    یا علی

  25. یک حامی تشکیل دولت اسلامی گفت :

    بهمن ۲۷م, ۱۳۸۸ در ۲۲:۲۷

    جناب آقای جوانفکر
    با سلام
    مثل اینکه مطلب را اصلا نخوانده اید!

    لینکش را برایتان گذاشته بودم.
    http://dolateslami.blogfa.com/post-521.aspx

    در این مطلب مطرح شده است:
    چرا ایرنا هیچ راه تعاملی با مخاطب ندارد؟
    چرا طراحی بصری ایرنا ضعیف است؟
    و…

  26. راهی گفت :

    بهمن ۲۷م, ۱۳۸۸ در ۲۲:۵۱

    سلام آقای جوانفکر با اجازه لینکتون کردم
    افتخار بدین به وبلاگ ما هم سری بزنید خوشحال می شیم
    یا علی

  27. وقتی احمدی نژاد پروانه "غرور" را در آسمان "عزت" به پرواز در می آورد گفت :

    بهمن ۲۸م, ۱۳۸۸ در ۰۱:۰۲

    ایران پترو – از آمریکا تقاضا می کنیم تحریم بنزین را در مورد ایران اجرا کند: این هم آب پاکی دیگری که محمود احمدی نژاد عصر امروز در دومین نشست خبری اش در دولت دهم روی دست اوبامای تغییرناپذیر ریخت.اوبامای تغییر ناپذیری که پس از شکست های پی در پی تحریمهای مختلف کشورش طی ۳۱ سال گذشته از یک سو و راهپیمایی میلیونی مردم حماسه آفرین ایران در ۲۲ بهمن ۸۸ از دیگر سو، حالا دیگر آخرین حربه و تنهاترین راه برای زمین گیر کردن ایران و ایرانی را تحریم فروش بنزین به کشورمان می داند. جدا از بحث بنزین اما، رییس جمهوری اسلامی ایران امروز در جریان نشست خبری خود در جمع حدود ۲۰۰خبرنگار داخلی و خارجی با اهرم نفت نیز به زیبایی آمریکا و همه کسانی که آمریکایی می اندیشند را سر جای خود نشاند، درست همانطور که وقتی به موضوع هسته ای رسید از حقوق هسته ای مان مقتدرانه دفاع کرد و از رعایت قوانین آژانس سخن راند؛ درست همانطور که وقتی با طرح پرسشی درباره زندانیان آمریکایی مواجه شد، عدالت محورانه لزوم تبادل سه زندانی آمریکایی با ایرانی های در بند آمریکا را یادآور شد و مطالب خود آن گونه که باید دیکته کرد و قرص و محکم از شیرینی عدل گفت و از تلخی حقیقت خواند: آنها فکر می کنند توان جلوگیری از صادرات نفت ما را دارند.آنها به هیچ وجه قدرت انجام چنین کاری را ندارند. آری! احمدی نژاد که همواره چون کوهی استوار در برابر نظام سلطه می ایستد و جبهه می گیرد، یک بار دیگر و در یک نشست خبری دیگر نیز مثل همیشه این خصوصیت غرورانگیز را از خود بروز داد تا هم پوزه مستکبران عالم را به خاک مالیده باشد هم دل از آنها که در جستجوی عدالت اند، به دنبال حقوق بشر و دموکراسی اند و در پی جهانی پر از صلح و آرامش اند، ربوده باشد.

  28. محمود گفت :

    بهمن ۲۸م, ۱۳۸۸ در ۲۰:۲۳

    آقای جوانفکر در اینکه روزنامه کیهان منبع سرشاری از دروغ پردازیست شکی نیست. این به مستندات وزارت ارشاد هم قابل رویت است.ولی خود حضرتعالی و جناب مشائی هم با دو خصوصیت متفاوت و البته افراطی جایگاه چندان مطلوبی در افکار عامه ندارید. مرا به خاطر سخن صریحم ببخشید ولی بنده به عنوان یکی از اصحاب رسانه با رویکردهای غیر منطقی و افراطی شما در برابر خواسته های اعتراضی مردم شدیداً احساس ناراحتی میکنم.
    امیدوارم منطق بر افکار شما حکم فرما شود هرچند بعید میدانم.

  29. رحیم گفت :

    بهمن ۲۹م, ۱۳۸۸ در ۰۰:۲۳

    سلام
    در حین جواب ریا ست جمهوری به سوال خانم خبرنگار ( تعطیلی و بازداشت خبر نگاران ) خانم خبر نگار چشمکی با چشم راست به سمت کسانی زدند و از کل مطلب ایشان مشخص بود که بدنبال اهدافی دیگر میباشد . وظیفه خودتان را در قبال این بی حرمتی به جایگاه ریاست جمهوری انجام دهید که این توهین به منتخبین هم میباشد . من به شخصه از عدم برخورد وزارت ارشاد با ایشان گله مندم . ازادی دلیلی بر بی حرمتی و افراط در حرکات سخیف و نامناسب نمی باشد . طبق وظیفه تان رسیدگی کنید وگرنه بدعت دیگری پدید ماید

  30. ندا گفت :

    بهمن ۲۹م, ۱۳۸۸ در ۱۷:۱۳

    با عرض سلام خدمت برادر بزرگوار و تبریک به مناسبت حماسه عظیم مردمی در راهپیمائی باشکوه در سراسر کشور عزیزمان در روز ۲۲ بهمن و همچنین تبریک به مناسبت حلول ماه پربرکت و فضیلت ربیع الاول چند نکته را خدمتتان عارض میشوم و امیدوارم در صورت صلاحدید به مسوولین ذیربط منتقل فرمائید.
    ۱-با توجه به فرمایشات بسیار گهربار مقام عظمای ولایت درخصوص اهمیت علوم انسانی در جامعه و همت مسوولین امر در جوامع اجتماعی اعم از دانشگاه ها و رسانه ها و لزوم بومی سازی و انطباق این امور با فرهنگ ایرانی و اسلامیمان لذا جای بسی تعجب است که تیم رسانه ای کارگزارانی قوی که دائما درصدد سست نمودن مبانی اعتقادی مردم در قالب پوشش های مختلف هستند جدیدا با چاپ مجله مهرنامه درخصوص علوم انسانی بازهم به دنبال ایجاد پروژه انحطاط فرهنگی در قابل چاپ نظرات وبر هابرماس سروش و … می باشد.سوالی که از حضرتعالی دارم این است که شما به سوابق مسوولین این مجله که در حال حاضر هم مجله ایران دخت را روزهای شنبه هر هفته روانه کیوسک های مطبوعاتی میکند بیندازید و ببینید که آیا محمد قوچانی اکبر منتجبی خجسته رحیمی و….. که از زمان استیلای باند کارگزارانی محمد عطریانفر در روزنامه همشهری تشکیل شدند چه رویه ای را تا به حال به پیش گرفتند که این افراد هنوز هم در محیط رسانه ای کشور فعالند و جالب آنکه حالا قصد ورود به حوزه بسیار مهم علوم اسلامی را هم نموده اند!!!
    سرنوشت نشریات عصرآزادگان-همشهری جهان-شرق -هم میهن-شهروند امروز -اعتماد ملی آیا برای شناخت عملکرد این تیم کافی نبود که حالا بسیار با توپ پرتری و با مجله های ایران دخت و مهرنامه بازهم درصدد القا مقاصد شومشان در ذهن پویای جوانان با اعتقاد این مرز و بوم هستند!!! خواهش میکنم درصورت داشتن وقت لازم نگاهی به مجله مهرنامه بیندازید و مطالب آن را با منویات مقام معظم رهبری تطبیق دهید و ببینید آیا در یک خط قرار دارند!!!
    ۲-به نظر میرسد که وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی قدری در دادن اجازه اکران به فیلم های توقیف شده قبلی از سیاست تسامح و تساهل استفاده مینماید البته این تعبیر من است و امیدوارم این طور نباشد اما خواهش میکنم رعایت اصول ارزشی در فیلم های تازه اکران شده کاملا رعایت گردد که مطمئنا نیز چنین خواهد شد.
    ۳-روزنامه جهان صنعت بسیار وقیحانه شخصیت محترم و مردمی ریاست جمهوری را با نقد گفتار اخیر ایشان به سخره گرفته است که امیدوارم با این نشریه هتاک نیز برخورد لازم انجام شود.
    با آرزوی توفیق روزافزون برای جنابعالی و هیات محترم دولت خدمتگزار

  31. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۳۰م, ۱۳۸۸ در ۱۹:۴۱

    آقا محمود
    با سلام
    با این مطالبی که شما فرموده اید بنده نمی توانم از خودم دفاع کنم. اگر مورد مشخصی را مطرح می کردید امکان دفاع به بنده می دادید.
    موفق باشید

  32. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    بهمن ۳۰م, ۱۳۸۸ در ۱۹:۵۴

    آقای آرمان
    با سلام
    از اینکه موافق جبهه سیاسی بنده نیستید متاسفم. جبهه سیاسی بنده جبهه مردم است و به هیچ جبهه دیگری تعلق خاطر ندارم.
    دولت یک مجموعه بسته و محدود نیست بلکه یک مجموعه بزرگ از نیروهای کاردان و کارشناس در گستره ایران عزیز است که همه آنها درحال خدمت به کشور هستند.
    اگر فرصت کردید با تامل در عملکرد و رویکرد دولت آقای احمدی نژاد، متوجه خواهید شد که این دولت علمی ترین ، دقیق ترین ، کارشناسانه ترین و هوشمندانه ترین رفتار و تصمیمات و اقدامات را در دفاع از حقوق و منافع ملت را داشته است. لطفا کمی انصاف!
    موفق باشید

  33. فرشید گفت :

    اسفند ۱م, ۱۳۸۸ در ۰۶:۴۹

    سلام
    آقای رحیمی من هم مثل شما بسیار متاسف شدم از آن چشمک و این موضوع که معلوم نیست چرا حرفه مقدس خبرنگاری را با ادا و اصولهایی نظیر چشمو ابرو و قر و غمزه آن هم در نشست خبری رییس جمهوری اسلامی ایران تا سطوحی پایین تر از رفتارهایی شبیه به رفتار زننده دختران خیابانی به ورطه نابودی می کشند.بی شک آن روز و آن چشمک و آن قر و فر، هیچگاه از ذهن خبرنگاران واقعی پاک نخواهد شد.
    و اما در باره پیشنهاد شما مبنی بر لزوم برخورد وزارت ارشاد با خبرنگار مذکور با شما موافق نیستم، چرا که بهترین تنبیه ممکن همان است که خداوند دانا برای او در نظر گرفت و آن اینکه از طریق دوربین و از راهی که حتی فکرش را هم نمی کرد، به زیبایی حرکت زشت او را در معرض دید افکار عمومی قرار داد تا سیه روی شود هر که در او غش باشد….

  34. صنایع نیوز گفت :

    اسفند ۱م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۲۱

    http://www.sanayenews.com/content/view/20284/1/
    http://www.sanayenews.com/content/view/20293/1/

  35. سارا گفت :

    اسفند ۲م, ۱۳۸۸ در ۱۵:۲۵

    سلام. دیروز تو یه وبلاگی که مال یکی از اعضای ستاد دکتر بود و در ایام انتخابات بعضی موقع ها حتی شبانه روزی کار می کرده خوندم که نوشته بود: اگه می دونستم قرار مشایی همه کاره ی دولت بشه این همه خودمو خسته نمی کردم!!!! و فقط به دکتر رای میدادم مثل بقیه!!!
    خیلی پشیمون بود!!!…البته من باهاش مخالفم! چون من هنوزم دکتر رو خیلی دوست دارم.و الان من حسرت می خورم که کاش من تو یکی از ستاداش کار می کردم! ولی وقتی می بینم بهترین طرفدارای دکتر به خاطر یکی مثل مشایی اینطوری سرخورده شدن خیلی خیلی ناراحت میشم :( برای همین هی میام اینجا غر می زنم!!! و گلایه می کنم! چون خیلی حیفه که دکتر محبوبیتش کم بشه اونم بین بچه بسیجیا…
    خیلی جالب بود که دکتر ، مشایی رو کرده نماینده ش در راهیان نور!!! چون همین بچه حزب اللهی و بسیجی هایی که میرن راهیان نور هستند که چشم دیدن مشایی رو ندارن!!!!!!!
    الان آقای مشایی چندتا شغل دارن؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

  36. از شیراز گفت :

    اسفند ۲م, ۱۳۸۸ در ۲۲:۲۷

    این که کیهان آقای مشایی را عامل موساد می دان به خاطر مصونیت آهنین ایشان که به این روناهمه این اجازه را داده که بر هرکس انگ بزند و او را عامل دست موساد و … بداند!اگر به تهمت ها و شایع سازی علیه انسان های مومن و انقلابی اصلاحات واکنشی نشان داده می شد کارتان به این جا نمی رسید
    امیدوارم نظر بنده را تحمل فرمایید و ان را نمایش دهید!

  37. مهدی گفت :

    اسفند ۳م, ۱۳۸۸ در ۱۰:۱۴

    جناب آقای جوانفکر توی جامعه ای که من ۲۶ ساله مهندس مکانیک بیکار هستم و حتی نمی تونم وعده هایی که به زن عقد شده خودم مبنی بر استقلال داده ام رو عملی کنم حرف از چی میزنی برادر من؟
    توی کشوری با این همه سرمایه که حتی نص صریح قانون اساسی اون ایجاد اشتغال مناسب رو به حکومت واگذار کرده, وقتی بنده باید عین بچه ها از پدرم پول تو جیبی بگیرم داری از چی حرف میزنی؟
    تا یادم میاد سعی کردم درست زندگی کنم و پامو کج نزارم.درس خوندم سربازی رفتم ولی الان حتی از زمان سربازی هم شرایطم بدتره
    یادمه همیشه روزای سربازی رو میشمردم تا تموم بشه ولی حیف که تموم شد. چون از ماهی ۶۰ هزار تومن نظام هم بازموندم
    حالا حضرتعالی بفرمایید که وقتی من محتاج ۶۰هزارتومان هستم چه تصوری نسبت به این زندگی و این حکومت باید داشته باشم

  38. محمد ابراهیمی گفت :

    اسفند ۳م, ۱۳۸۸ در ۱۴:۵۰

    متاسفانه آقای شریعتمداری از خوارج زمان هستند که همیشه بر طبل تفرقه میکوبند..
    آقای مشائی شخصی توانمند و بازویی خلاق برای رئیس جمهور متدین می باشند
    معتقدم عدالت در همه جنبه ها و جناح ها باید رعایت شود و بر همین اصل دفاع من بعنوان یک شهروند از آقای مشائی و رئیس جمهور محترم مبنی بر نادیده گرفتن ضعفهای دولت و افراد نمی باشد.. زیرا که هیچکس غیر از انبیاء و ائمه گرامی معصوم نبوده و نیستند
    و از جنبه ی سیاسی نیز به آقای موسوی رای داده ام
    (( در ضمن فردا آقای احمدی نژاد به بیرجند تشریف می آورند امیدوارم بتوانیم مهمان نوازی ای در خور شان از ایشان و همراهان محترمشان داشته باشیم))

  39. آرمان گفت :

    اسفند ۴م, ۱۳۸۸ در ۰۰:۴۸

    آقای جوانفکر عزیز
    بسیار متاسفم که اینجانب را جزو ملت ایران حساب نکردین،و با این همه تعصب خود را فارغ از هر گونه تمایل جناحی میدانید، باز هم که از مردم مایه گذاشتین اخوی،باز هم که مدعی العموم شدین.آری شما پاکین و بنده کمترین پراز آلودگی.امیدوارم که این منش های شما کوچکترین بهبودی در شرایط آن ملتی که از آن دم میزنید که در جبهه آنانید داشته باشید.
    اتفاقا مجموعه شما یک سیکل بسیار محدود و کوچک است و خیلی هم پا به رکاب،پس این ترین،ترین های شما به نظر من وخیلی ها(البته نه آن ملتی که شما فرمودین)غیر معقول مینماید.
    برادر بزرگوار من ۴۲ ساله ام،دو مدرک دکتری دارم یکی از بهترین دانشگاه ایران و یکی از ششمین دانشگاه جهان و بهترین شرایط رفاهی و مالی را با نفس کشیدن در این خاک با افتخار عوض نکرده ام،پس لطف نمایید بنده را هم جزو این ملت سر شماری نمایید.
    امیدوارم فردای قیامت همگی سر بلند باشیم
    یا علی

  40. سعید گفت :

    اسفند ۴م, ۱۳۸۸ در ۰۱:۵۶

    با سلام به شما آقای جوانفکر
    بنده خودم از طرفداران پرو پاقرص دکتر احمدی نژاد بوده ام ولی حقیقتا این حمایت ایشان از مشایی نه در شان رییس جمهور است نه شما. ببخشید ها ولی اینم شده یه موضوعه مسخره جناب جوانفکر که اقای احمدی نژاد ( و شما ) در جواب انتقادات به این آدم نادان (مشایی ) میگویند که ایشان دلسوز است و فلان و بهمان.. . بابا یه کم منطقی باشید دیگه . والا به خدا من تا جایی که برخورد کردم همه طرفداران عدالت از این شخص متنفرنند و البته جناح فتنه عاشق وی. ایشان در حد و اندازه ای نیشت که بیایید و در مورد مسایل کلان کشور نظر راهبردی ارایه کند. ما تا کی باید تاوان این فرد را پس دهیم . ؟ قحطی ادم تو این کشوره ؟ مواظب باشید مغرور نشید چون بدون رهبر و ملت یک روز هم شما نمیتوانید مقابل اقایون .. دوام بیاورید.

  41. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    اسفند ۴م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۱۰

    آقا سعید
    با سلام
    شما آزاد هستید هر نظری که می خواهید داشته باشید اما این تندروی ها هیچ مشکلی را حل نمی کند بلکه بر مشکلات هم می افزاید آقای مشایی انسان شریف و فرهیخته ای است که اگر امروز از او دفاع نکنیم فردا هم دیر است و هم جوابی به خدا نخواهیم داشت. حمایت از آقای مشایی به معنی قحط الرجال نیست . چرا مسائل را با هم قاطی می کنید. غبار تبلیغات مسموم علیه آقای مشایی مانع از دیدن حق در باره وی می شود اما این امر نافی مسوولیت من و شما نیست.
    موفق باشید

  42. نت ایران گفت :

    اسفند ۴م, ۱۳۸۸ در ۱۶:۰۵

    شبکه اجتماعی نت ایران، سرزمین مجازی ایرانیان، با آغاز دهه فجر شروع به فعالیت کرد. از شما دوست عزیز هم دعوت به فعالیت در این شبکه میشود
    به امید ایجاد شبکه ای امن برای ایرانیان
    یا علی
    http://www.netiran.info

  43. فرشید گفت :

    اسفند ۴م, ۱۳۸۸ در ۱۶:۴۱

    سلام جناب جوانفکر
    می خواستم از طریق موبایل ازتون خواهش کنم اگر براتون مقدور باشه ایران پترو رو وصل کنید به روابط عمومی ریاست جمهوری تا از این به بعد از ایران پترو هم نماینده ای در نشست های خبری دولت به خصوص نشست های خبری رییس جمهور و سفرهای استانیش حضور داشته باشه که موبایلتون خاموش بود. آمدم ایرنا برای طرح این درخواستم که جلسه داشتید، پیغام گذاشتم.البته این موضوع رو می خوام با آقای پرسان وزارت نفت هم در میون بذارم اگه ایشون تونستن، دیگه به شما زحمت نمی دم.راستی اگه از من بپرسن از بین وبلاگ شاهد و موبایل روشن آقای جوانفکر، کدومشونو بیش تر دوست داری؟ می گم سه تا شونو با هم: جوانفکر و وبلاگشو و موبایل روشنشو.البته اگه موبایل جدید گرفته باشید هم می تونم از طریق بچه ها پیداش کنم ولی خب وقتی این موبایلتون خاموشه لابد می خواید کسایی که موبایله خاموشو دارن به موبایل جدیدِ و روشن، زنگ نزنن پس ما هم بی خیال شماره جدید پیدا کردنیم دیگه.راستی اگه آقای مشایی رو دیدید بهش بگید خسته نباشه بگید، برایه احمدی نژاد کار کردن توفیقی است که به هر کس ندهندش. راستی “خدا قوت”، چه هم مشاور بودن و هم مدیرعامل بودن، انرژی زیادی می خواد که شما دارید.

  44. رضا گفت :

    اسفند ۶م, ۱۳۸۸ در ۰۸:۳۶

    جناب آقای جوانفکر
    با سلام و عرض ادب
    به نظر می رسد با تدبیر مقام معظم رهبری و حماسه دو گانه ملت فهیم در ۹ دی و ۲۲ بهمن فتنه حوادث بعد از انتخابات پر شور دهم فروکش کرده است ،امید آنکه آتش زیر خاکستر آن نیز بکلی خاکستر شود.
    اما آنچه می ماند این است که چگونه مسئولین حکومت اسلامی با چه راهکاری می توانند از این ملت قدردانی بکنند ،آیا با راهکار های سابق می شود حق این ملت نجیب را ادا کرد .
    تدبیر معیشت و اقتصاد همه آحاد جامعه با حکومت اسلامی است آیا تا الان حکومت اسلامی موفق شده است آنگونه که این ملت لایق آن هستند تدبیر معیشت کند ،متاسفانه این حداقل شان ملت ایران حالا به هر دلیلی صورت نگرفته ،به نظر بنده تا این بروکراسی حاکم است نباید انتظاری دیگر داشت ،نمونه اش بعد از ۱۷ ماه وقتی خروجی این بروکراسی عظیم تحت عنوان خوشه بندی عیان می شود خیلی زود کار به جا های باریک کشیده می شود طوری که رئیس جمهور مجبور می شود عنوان کند که ملت فکر خوشه بندی را از سرش بیرون کند و چند روز بعد دکتر فرزین اعلام می کند فعلا خوشه بندی مبنای پرداخت نقدی یارانه نیست و چند روز بعد وزیر اقتصادی که از دهک های بالای درآمدی خواهش ! می کند یارانه نقدی نگیرند.
    جناب آقای جوانفکر اگر قرار بود کار به خواهش کشیده شود چه احتیاجی بود این همه هزینه برای فرم اطلاعات خانوار شود ،طرح بالف برای تقابل با طرح تحول نبود ولی وقتی طرح دولت عیان شد بنده بدلایل مختلف بار ها و بار ها تلاش کردم تا بجای آن طرح بالف اجرایی شود چرا که راهکاری دقیق برای شناسایی دهک ها دارد ،تا دهک بندی علمی صورت نگیرد محال است یارانه ها به گروه های هدف برسد و سایر موضوعات دیگر اصلاح شود،بنده دلایل دیگری آوردم که طرح تحول آنطوری که مورد نظر دکتر احمدی نژاد است اجراء نخواهد شد چرا که در نهایت باید توسط همین بروکراسی پوسیده اجراء شود .معلوم است طرحی که به این طناب پوسیده آویزان شود چاره ای جز افتادن در قعر چاه نیست
    جناب آقای جوانفکر دوست و دشمن انتقاد های زیادی بر طرح تحول گرفتن اما نقد های بنده از جنس دیگری است ،به عقیده بنده هنوز هم دیر نشده حالا که طرح تحول قانونی شده می شود راهکار اجرایی آن طرح بالف باشد ،طرحی که اگر همین فردا استارت بخورد ظرف یکسال عملیاتی خواهد شد .
    با احترام رضا

  45. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    اسفند ۶م, ۱۳۸۸ در ۱۰:۴۰

    آقامحمد
    با سلام
    بنده نمی توانم حکم خوارج زمان بودن را به یک فرد مسلمان بدهم. امیدوارم با درک درست و فهم عمیق بتوانیم راه را از چاه تشخیص دهیم و البته از شر شیطان نیز باید به خدا پناه برد.
    موفق باشید

  46. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    اسفند ۶م, ۱۳۸۸ در ۱۰:۴۶

    آقا مهدی
    با سلام
    من از اینکه شما و هر جوان دیگری بیکار باشد واقعا متاسف و اندوهگین می شوم. وظیفه دولت ایجاد اشتغال است و این کار را با حرکت در مسیر پیشرفت وانجام خدمات گسترده عمرانی و اختصاص سرمایه های کشور به امر اشتغال دنبال می کند. قطعا کار دولتی برای همگان متصور نیست اما دولت مجدانه تلاش می کند تااز طریق اختصاص اعتبارات لازم به فعالان عرصه تولید و خدمات و فعالیت های بازرگانی ، فرصت اشتغال را برای بیکاران فراهم آورد. امیدوارم شما نیز هر چه زودتر به یک شغل مناسب دست پیدا کنید.
    عزیز و سربلند باشید

  47. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    اسفند ۶م, ۱۳۸۸ در ۱۰:۵۳

    خواهر محترم سارا خانم
    با سلام
    طرفداران آقای احمدی نژاد اگر ایشان را قبول دارند باید به انتخاب های او نیز به دیده احترام و اهمیت نگاه کنند. نمی شود ما به یک نفر رای بدهیم و دائما به تصمیمات و اقداماتش خرده بگیریم. یک روز کردان ، یک روز رحیمی ، یک روز مشایی ووو…. اگر آقای احمدی نژاد را فرد زیرک و باهوشی می شناسیم که می شناسیم بهتر است بپذیریم که او در انتخاب مشایی اشتباه نکرده است. کسانی که جزو راهیان نور قرار می گیرند ، از حقیقت فرار نمی کنند و به استقبال آن می روند.
    موفق باشید

  48. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    اسفند ۶م, ۱۳۸۸ در ۱۱:۲۱

    حامی محترم
    با سلام
    ضمن تشکر از تذکر درست شما
    انشاء الله نسبت به جبران این نقیصه اقدام خواهیم کرد.
    عزیز و سربلند باشید

  49. علی محمدی گفت :

    اسفند ۶م, ۱۳۸۸ در ۱۴:۰۶

    با سلام
    جناب آقای جوانفکر،
    چرا برخی از کارکنان و سردبیران ایرنا از القاب دکترا بدون داشتن مدرک استفاده می کنند و خودشان را دکتر مینامند و عوام فریبی میکنندو در مقابل دیگر همکارانشان خود رادکتر می نامند. لطفا رسیدگی شود

  50. راهی گفت :

    اسفند ۶م, ۱۳۸۸ در ۱۸:۵۷

    سلام خیلی جالب من اینو نمی دونستم
    مطالبتون مثل همیشه مفیدن
    به روزم و منتظر حضور و نظر شما
    التماس د عا
    یاعلی

  51. فرشید گفت :

    اسفند ۶م, ۱۳۸۸ در ۱۹:۲۴

    سلام
    امروز با آقای پرسان نشست داشتم ازشون خواهش کردم موضوع حضور نماینده ایران پترو در نشست ها و برنامه های دولت رو برامون پیگیری کنن و قرار شد ایشون تا فردا صبح خبرشو بهمون بدن تا چنانچه مذاکراتشون نتیجه داد، ایران پترو در نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت در روز شنبه، نماینده داشته باشه.

  52. رضا گفت :

    اسفند ۶م, ۱۳۸۸ در ۲۰:۰۸

    جناب آقای جوانفکر
    با سلام
    خواستم از این طریق از همه عوامل سریال (سال های مشر و طه) تشکر کنم سریالی که در آن همزمان به موضوعات اساسی بسیاری پرداخته بود از جمله نقش شاهان قاجاری در تضعیف ایران ،دسیسه های هدفمند دولت خبیثه انکلیس و اذناب داخلی اش در آن مقطع ،پرداختن به ماهیت فرقه ضاله بابیت و بهایت و نقش آنها در قتل بزرگ مردی چون امیر کبیر،زوم کردن روی فراماسو نری جهانی و نقش تعیین کننده شان در حوادث غمبار آن سال ها که مصاعب بسیاری برای ملت ایران به همراه داشت،پرداخت همزمان تاثیر روحانیون درباری و اسلام آمریکایی و روحانیون اسلام ناب محمدی و الی موارد بسیار دیگر ضمن تشکر ویژه از همه عوامل این سریال بسیار روشنگر باید عرض کنم می شد با تعمل بیشتر این سریال را بسیار پر بارتر کرد چرا که برخی صحنه بسیار آبکی در آمده بود امید آنکه این سریال چراغ راهی شود برای سریال های دیگر .
    با احترام رضا

  53. sanayenews گفت :

    اسفند ۸م, ۱۳۸۸ در ۰۳:۰۴

    http://www.sanayenews.com/content/view/20485/1/

  54. مرتضی گفت :

    اسفند ۱۰م, ۱۳۸۸ در ۰۰:۵۵

    سلام
    از شما انتظار نمی رفت که نسبت به آقای شریعتمداری این نظر را داشته باشید. حداقل اینه که ایشان تعهد خودش رو نسبت به مردم حزب الله نشون داده . این آقای مشائی چطور ؟
    در هر صورت بچه بسیجی ها ایشان رو قبول ندارند و همین طور برعکس این قضیه هم صادق است که این رو خود شما هم بهتر می دونید. آقای احمدی نژاد هم معلوم نیست با کی لج داره که ول کن این آقا نیست.

  55. فرشید گفت :

    اسفند ۱۰م, ۱۳۸۸ در ۰۱:۳۲

    سلام:

    http://www.irpetro.com/newsdetail-8357-fa.html

    http://www.irpetro.com/newsdetail-8358-fa.html

  56. الهام گفت :

    اسفند ۱۱م, ۱۳۸۸ در ۱۲:۵۹

    جناب آقای جوانفکر عزیز حساسیت مسئولان و مردم را آقای رئیس جمهور محترم با اصرار و پافشاری خارج از حدود ش از آقای مشائی افزایش داده است .
    مردم مکتبی رئیس جمهور مکتبی را دوست دارند اما تا زمانیکه مطیع بی چون و چرای رهبری باشد
    از دیگر مواردی که از مسئولان انتظار می رود اینست که وقتی مسئولی می خواهد سخنی را بیان کند باید حتماً بازتاب سخنانش را بسنجد آقای مشائی اگر چه شاید با نظر مثبت در خصوص مردم اسرائیل اظهار دوستی کرد اما به یقین با اصول و سیاستهای اسلامی ایرانی ما که با غاصب دوستی ممنوع است همسوئی نداشت دوم اینکه اگر زمانی مسئولی خطائی کرد باید شجاعت پذیرفتن اشتباه را داشته و عواقب اشتباه را پذیرا باشد نه اینکه با ماست مالی کردن بخواهد مشکل را بر طرف کند .
    حسنات البرار سئیات المقربین وای بحالی که ابرار خطا کنند؟
    شاید آقای مشائی فردی مذهبی باشد که انشاءالله هست اما هر فرد مذهبی می توانند عنان مسلمین را در اختیار گیرد.
    ویژگیهای مثبت آقای رئیس جمهور زیاد است اما معصوم نیست حتمآ آقای رئیس جمهور هم قبول دارد که معصوم نیست اما بصورت تئوری قبول دارد و اگر عملاً شجاعت پذیرش اشتباه را داشته باشد نمره اش ۲۰است.
    می گویند شخصی دروازهبان از خیابانی می گذشت دید کودکی از ارتفاعی به پائین پرت شد . چون کارش دروازه بانی بود بی اختیار با یک حرکت محیرالعقول کودک را دربغل گرفت و مانع زمین خوردنش شد دیگر عابران و حاضران در آن مکان با دیدن این صحنه برایش کف زدند او نیز طبق عادت احساساتی شد و کودک را شوت کرد.
    احمدی نژاد محبوب است چون در خط امام و رهبریست احمدی نژاد بدون رهبری مورد تنفر خواهد بود نه احمدی نژاد بلکه هر شخص دیگری ، فقط افتخارات و اقتدار کشور کافی نیست گر چه لازم است . جمهوری با اسلامی بودن زیباست و تفاوت مصدق و احمدی نژاد نزد مردم همین است
    با تشکر از حوصله ای که برای مطالعه نظراتم اگر چه ناقص بودقرار دادید

  57. مهدی گفت :

    اسفند ۱۱م, ۱۳۸۸ در ۱۳:۰۸

    مرسی از جوابتون
    مشکل اینجاست موقعیت های شغلی موجود هم عادلانه تقسیم نمیشه
    انتصاب به فلان آقا یا آقازاده کافی ست تا هیچ ضابطه ای در ورود افراد به محیط کار نباشه
    شعار دولت آقای احمدی نژاد عدالت بود اما امروز عدالت بیشتری نسبت به دوره های قبل را شاهد نیستیم
    باور بفرمایید مدیرکارگزینی یکی از شرکت های دولتی به خودم گفت به این خاطر جذب نشدی که قیافه مذهبی داری
    متاسفانه عدالت ورزی و مهرورزی در حد همان شعار باقی موند

  58. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    اسفند ۱۳م, ۱۳۸۸ در ۱۴:۱۳

    آقا مهدی
    با سلام
    اگر عدالت اجرا می شد وبرای مثال موقعیت های شغلی عادلانه تقسیم می شد برای ظهور آقا و مولایمان این همه انتظار نمی کشیدیم. هیچکس ادعای جاری بودن عدالت به معنای کامل آن را ندارد اما جهت گیری مهم است که باید در جهت اجرای عدالت باشد و البته با کسانی که بی عدالتی می کنند نیز برخورد شود. من نمی توانم نسبت به آنچه که آن مدیرکارگزینی به شما گفته است قضاوتی داشته باشم اما اگر چنین بوده است که او گفته حتما در مورد شما بی عدالتی کرده اند و البته این هم ربطی به عدالت محوری و مهر ورزی دولت ندارد و باید با خاطی برخورد شود.
    موفق باشید

  59. erectile dysfunction گفت :

    اسفند ۱۵م, ۱۳۸۸ در ۰۱:۰۷

    I read blogs on a similar topic, but i never visited your blog. I added it to favorites and i’ll be your constant reader.

  60. متعجب! گفت :

    اسفند ۱۵م, ۱۳۸۸ در ۱۴:۵۸

    سلام آقای جوانفکر. خیلی وقت بود که به وبلاگ شما سر نزده بودم. شما در تأیید حرفهای خانم سارا و در حمایت از آقای مشائی چنین فرموده اید:
    طرفداران آقای احمدی نژاد اگر ایشان را قبول دارند باید به انتخاب های او نیز به دیده احترام و اهمیت نگاه کنند… اگر آقای احمدی نژاد را فرد زیرک و باهوشی می شناسیم که می شناسیم بهتر است بپذیریم که او در انتخاب مشایی اشتباه نکرده است.
    عذر میخوام که اینطور شفاف و رک میپرسم: مگه اگه من به آقای احمدی نژآد رأی دادم (که داده ام) باید همه انتخابهای اون رو هم درست بدونم و خفه خون بگیرم؟! نکنه شما فقط ما رو برای رأی دادن در روز انتخابات میخواهید و بعدش انتظار دارید در مقابل تمام تصمیمات درست و نادرست دولت سکوت کنیم؟! واقعاً که استدلال شما برای من بسیار حیرت انگیز است. مگه رهبر معظم انقلاب مدام مردم را تشویق به نقد و نظارت بر مسئولین نمیکنند؟ مگه شما به آقای شریعتمداری به خاطر زاویه داشتن با مواضع آقا انتقاد نمیکنید؟ فکر نمیکنید در این زمینه خود شما از آقای شریعتمداری برای انتقاد شایسته ترید؟!
    مگه اگه کسی هوشمند و زیرک باشه هیچ اشتباهی نمیکنه و هرچی گفت ما باید بگیم چشم؟!
    بله دوست عزیز، فکر میکنم همین طرز فکر شماست که باعث شده حتی مقابل مجلس که عصاره و نماد و نماینده ملت بزرگ ایران است هم بایستید و نظر مجلس رو نادیده بگیرید و تهدید به عدم اجرای لایحه هدفمند کردن یارانه ها کنید! واقعاً که تمامیت طلبی و تنگ نظری هم حدی داره. ظاهراً شما ملت و مجلسی میخواهید که هرچه گفتید بگن چشم و جیک هم نزنند! اما دوست عزیز بنده به سهم خود شرمنده ام! چون از اون جنس آدمهایی که شما می پسندید نیستم و ملاک برایم حق است و نه فلان رئیس جمهور و بهمان نماینده! انشاء الله که صراحت لهجه بنده را میبخشید. یا علی مدد…

  61. فرشید گفت :

    اسفند ۱۶م, ۱۳۸۸ در ۰۵:۰۲

    سلام
    اگه یه دفعه بزنه و جوانفکر با همه گرفتاریهاش، از ایران پترویی ها بپرسه که دوست دارن خدا چی بهشون عیدی بده قطعا پاسخ خواهد شنید: “حضور در نشست های خبری دولت….”
    البته ذکر این توضیح هم ضروریه که چند روزیه ایران پترو به لطف آقای پرسان چهار نامه قرص و محکم از روابط عمومی وزارت نفت، دریافت کرده برای رسیدگی به فعالیت های اقتصادیش و امور مربوط به درامد زایی ولی در حالی که چند ماهی میشه به دلیل مشکلات مالی دفتر کارش رو پس داده، خبرنگاراشو از دست، تا الان از هیچ کدوم از نامه های مذکور هیچ استفاده ای نکرده، نامه هایی که به احتمال قوی باعث خواهند شد دوباره ایران پترو دفتری بگیره و خبرنگارهایی….ولی از اونجا که به دلیل حمایت شدیدمون از دولت تحت شدیدترین فشارها و تهمت ها هستیم (تهمت هایی نظیر مزدوری، جیره خواری و ….) فعلا نامه های مذکور رو نذاشتیم به اجرا هر چند که توصیه آقای پرسان هم در این زمینه مبنی بر اینکه در دروازه رو میشه بست در دهنه مردم رو نمیشه، تاثیری در اجرایی کردن نا مه ها نداشته…. راستی اگه یه روز خسته شدید از درد و دلهایی که باهاتون می کنیم مدیونید اگه نگید.

  62. داود گفت :

    اسفند ۱۸م, ۱۳۸۸ در ۱۳:۳۰

    جناب آقای جوانفکر
    با سلام
    احتراما” ، معروض می دارد :
    چند بار نظر و دیدگاه خود را نسبت به مطالب مرقومه جنابعالی در این وبلاک نوشتم نمی دانم به چه علتی جواب آنها را ندادید.
    حتی عرض تبریک خود را بمناسبت انتصاب بجا و شایسته جنابعالی به عنوان مدیر عامل ایرنا نوشتم باز اهمیت ندادید.
    حقیر مسلمان و مسلمان زاده هستم انتظار داشتم لااقل جواب سلامم را بدهید.
    در هر صورت برایتان دعا می کنم که در تمام مسوولیت ها یتان و زندگی تان موفق باشید.

  63. بهرام گفت :

    اسفند ۲۰م, ۱۳۸۸ در ۰۰:۱۹

    هزاران باراین آقای شریعتمداری به مسئولین نظام توهین کرد(مثل آقای خاتمی ومنتظری وصانعی ووو)هیچ حرفی نزدید.ایشان عادت دارندهمه رادشمن وعامل دشمن بدانندومن تعجب می کنم چراتاکنون درراس کیهان مانده اند؟!!

  64. generic prescription drugs گفت :

    اسفند ۲۰م, ۱۳۸۸ در ۰۸:۳۱

    I really like your blog and i respect your work. I’ll be a frequent visitor.

  65. عبدالله روستا نشین گفت :

    اسفند ۲۰م, ۱۳۸۸ در ۲۰:۴۷

    با سلام
    در جواب یکی از کاربران نوشته اید : « از اینکه موافق جبهه سیاسی بنده نیستید متاسفم. جبهه سیاسی بنده جبهه مردم است و به هیچ جبهه دیگری تعلق خاطر ندارم. »
    این مطلب که خود را از جبهه مردم بدانیم , واقعیتی انکار ناپذیر است لیکن همین مردم وقتی که آقای مشایی مطالبی را بر زبان می آورد و رهبر معظم انقلاب در آن مورد جنجالی می فرمایند : « دوستی با مردم اسراییل اظهارنظر غلطی است/ حرفی بود گفته شد و اشتباه بود و تمام»
    یا این که « ما با یهودی ها هیچ مشکلی نداریم، با مسیحی ها هیچ مشکلی نداریم، با اصحاب ادیان در دنیا هیچ مشکلی نداریم، اما با غاصبان سرزمین فلسطین چرا، مشکل داریم. غاصب هم فقط رژیم صهونیستی نیست. این موضع نظام است این موضع انقلاب و موضع مردم است/ یک نفر پیدا می‌شود درباره مردمی که در اسرائیل زندگی می‌کنند اظهار نظر می‌کند، البته این اظهار نظر غلطی است/ این درست نیست، این التهاب آفرینی است »
    همچنین فرمودند : « مردم اسرائیل مگر چه کسانی هستند؟ همان کسانی هستند که غصب خانه، غصب سرزمین، غصب مرزعه و غصب تجارت به وسیله همین‌ها دارد، انجام می‌گیرد. سیاهی لشکر عناصر صهیونیست همین‌ها هستند. نمی‌شود ملت مسلمان نسبت به افرادی که اینجوری عامل دست دشمنان اساسی دنیای اسلام هستند »
    جناب آقای جوانفکر
    چگونه خود را در جبهه مردم می دانید حال این که وقتی همین مردم به سخنان جناب مشایی اعتراض می کنند , ظاهرا آب از آب نمی جنبد ؟
    چگونه خود را در جبهه مردم می دانید حال این که وقتی ریاست محترم جمهور ایشان را به معاونت اولی خود منصوب می نمایند , سکوت را بر فریاد ترجیح می دهید ؟
    چگونه خود را در جبهه مردم می دانید حال این که در یکی از پست های مطلب خود در سایت شاهد می نویسید : « انتشار غیر اخلاقی یک نامه چرا ؟ » و در ادامه به جناب آقای ابوترابی حمله ور می شوید که « سووال این است که چه کسانی پیش از قرائت نامه توسط رئیس جمهور ، وجود چنین نامه ای را به صورت عمومی منتشر کرده اند؟ آیا مسوولیت اعلام رسمی نظرات و اوامر رهبری خطاب به دیگران ، برعهده آقای ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی است؟ این اطلاعات از کجا به دست ایشان رسیده است ؟ آقای ابوترابی چه پاسخی برای دامن زدن به اختلافات که رهبر فرزانه انقلاب همگان را از آن منع کرده اند، دارد؟ وقتی آقای مشایی به دلیل یک اظهار نظر اشتباه ، صلاحیت باقی ماندن در پست معاون اول رئیس جمهور را از دست داده است، به طریق اولی ، آقای ابوترابی نیز به دلیل دخالت غیرقانونی در مسائل اجرایی ، افشای غیراخلاقی نامه رهبری به رئیس جمهور و ایجاد تشویش در اذهان عمومی ، صلاحیت باقی ماندن در سمت نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی را از دست می دهد.»
    جالب تر این که انتشار نامه رهبری پس از یک هفته معطل ماندن توسط ریاست محترم جمهوری به نظر جنابعالی موجب سلب صلاحیت کسی می شود که نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی است و ظاهرا در دفاع از ولایت -که واقعا در این جریان که می توان آن را فتنه نامید-سینه سپر نموده و از ولایت دفاع می کند ولی بی توجهی ریاست محترم جمهور موجب سلب صلاحیت ایشان نمی شود ٌ!!!!!
    بگذریم که به قول مولا علی (ع) تلک شقشقه هدرت ثم قرت
    نیک که نظر می کنم شما را در جبه مردم نمی بینم
    مردم در فتنه اخیر ثابت نمودند که از خواص صدها فرسنگ فاصله دارند .
    جناب جوانفکر : ارادت به شما همچنان باقیست
    پیروز باشید
    عبدالله روستا نشین

  66. محمد حاشر یزدانی گفت :

    اسفند ۲۱م, ۱۳۸۸ در ۱۴:۵۶

    با سلام خدمت آقای جوانفکر. امروز متوجه شدم شما وبلاگ دارید وبا شوق مطالبتان را خواندم.چهره شما مرا با یاد روز های خوب خرداد ۸۴ می اندازه چون همیشه در کنار آقای احمدی نژاد بودید.
    من پیشنهاداتی در باره نحوه هدفمند کردن یارانه ها دارم به کجا ارسال کنم؟
    اگر به وبلاگ ناقص بنده سر بزنید ممنون میشم.

  67. آرش سیگارچی گفت :

    اسفند ۲۲م, ۱۳۸۸ در ۲۰:۳۵

    جناب جوانفکر . عرضی داشتم ، اگر ایمیلی برای تماس بدهید سپاسگذار می شوم. در غیر این صورت بفرمایید تا همین جا مطرح کنم.
    با تشکر .

  68. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    اسفند ۲۳م, ۱۳۸۸ در ۰۰:۲۶

    آقای سیگارچی
    باسلام
    لطفا همین جا پیامتان را بگذارید
    متشکرم
    موفق باشید

  69. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    اسفند ۲۳م, ۱۳۸۸ در ۰۰:۳۴

    آقا داوود
    باسلام و تشکر از ابرازلطف شما
    سلامتی و موفقیت شما را از خداوندمنان مسالت می کنم.
    عزیز وسربلندباشید

  70. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    اسفند ۲۳م, ۱۳۸۸ در ۰۰:۴۲

    آقا یا خانم محترم
    باسلام
    ما رئیس جمهور انتخاب کرده ایم تا برای اداره هرچه بهتر کشور تصمیم گیری بکند.بنده نگفته ام که با هر تصمیم واقدام رئیس جمهور موافقت وهمراهی کنید بلکه تاکید کردم وقتی رئیس جمهور انتخاب کردیم باید به تصمیماتش نیز احترام بگذاریم.احترام گذاشتن به تصمیم رئیس جمهور به معنای چشم بسته عمل کردن در حمایت از او نیست. بعضی ها مدعی هستند که اگر آنها نبودند آقای احمدی نژاد رای نمی آورد و حالا که رای آورده باید در خدمت آنها و تسلیم خواسته ها آنان باشد. چنین رفتاری از هر کس که باشد پذیرفته نیست و آقای احمدی نژاد نیز به آن تن نخواهد داد.
    موفق باشید

  71. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    اسفند ۲۳م, ۱۳۸۸ در ۰۰:۴۷

    سرکار خانم الهام
    باسلام
    قطعا آقای احمدی نژاد معصوم نیست و ایشان نیز چنین ادعایی را مطرح نکرده اند. ایشان از شجاعت کافی برای پذیرش هرگونه اشتباهی برخوردار است اما شما توقع نکنید که ایشان مانندشما بیندیشند و هرچه را که شما اشتباه می پندارید ، اشتباه بدانند. آقای مشایی هم هیچ ادعایی ندارد و فقط برخی دیدگاههای او با جنجال آفرینی طرفهای عنود وحسود مواجه شده است که سود چنین رفتاری به جیب دشمنان ودود آن به چشم دوستان می رود.
    موفق باشید

  72. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    اسفند ۲۳م, ۱۳۸۸ در ۰۰:۴۹

    آقا مرتضی
    باسلام
    آقای احمدی نژاد با هیچکس لج ندارد.اگرپای حق و حقیقت بایستد نباید متهم به لجبازی شود.
    موفق باشید

  73. فرشید گفت :

    اسفند ۲۳م, ۱۳۸۸ در ۰۹:۰۷

    سلام
    می خواستم از آقا داود خواهش کنم درباره گله ای که کرده اگه براش مقدور گلشو فراموش کنه چرا که بهش اطمینان می دم صاحب این وبلاگ معمولا نسنجیده کاری نمی کنه و بدون دلیل نیز.به ایشون اطمینان می دم قصد آقای جوانفکر بی احترامی نبوده چه اگه اصولا این ویژگی در اقای جوانفکر ویا بسیاری از ویژگی های منفی دیگه که متاسفانه رایج و باب شده در اقای جوانفکر بود خیلی ها از جمله “فرشید” کامنت توی این وبلاگ نمی گذاشتند.

  74. سارا گفت :

    اسفند ۲۶م, ۱۳۸۸ در ۰۲:۴۴

    بگو پناه می برم به پروردگار سپیده صبح … و از شر هر حسودی هنگامی که حسد می ورزد

    * اگر دولت لایحه دو فوریتی به مجلس بدهد تبدیل به یک فوریتی می شود اگر یک فوریتی باشد به لایحه معمولی تبدیل می شود و می رود آخر صف . اگر لایحه بدهد آنقدر در آن دست می برند و تغییرات می دهند که به چیزی ضد خودش تبدیل می شود . خلاصه نمی شود دولت تصمیم بگیرد کاری بکند و رد پایی یا به عبارت بهتر رد لگدهایی از این حضرات در آن طرح نباشد .

    * کافی است رئیس جمهور یا یک مسئول دولتی کوچکترین انتقادی از این مجلس نشینان بکند آنوقت سیل پاسخهای رنگانگ و گاه سخیف و توهین آمیز است که برای خفه کردن دولت و پاک کردن آن ایراد و نقصشان از اذهان ، سرازیر می شود اما اگر قضیه بالعکس باشد – آنهم انتقادهای مجلس که اکثراً بهانه گیری های بی پایه و ایرادهای بنی اسرائیلی است و بعضاً توهین و تحقیر – آن وقت دولت در صورت اعتراض ، به انتقاد ناپذیر بودن و قانون شکنی متهم می شود !

    * سعی می کنند تا می توانند با انواع حربه ها در مسیر حرکت دولت سنگ اندازی کنند تا نه تنها از سرعت حرکتش بکاهند بلکه آن را فلج کنند و مانع شوند که دولت گره و یا مشکل اساسی را از پیش پای مردم بردارد تا خدای ناکرده ! توجهات بیشتری به سویش جلب نشود و موفقیتی به نامش ثبت نگردد . یک نمونه روشن آن همین طرح نفرین شده ! هدفمندی یارانه هاست . بعد از آن بازی سیاهی که سال قبل بر سر این لایحه درآوردند و از لایحه بودجه خارجش کردند تا تصویب آن باعث افزایش رأیی برای رئیس جمهور نشود و در عوض طرحی با ۸ هزار میلیارد کسری بودجه روی دست دولت گذاشتند تا شاید بتوانند دولت را با مغز نقش زمین کرده و در انتخابان ناک اوت ، امسال باز به گونه ای دیگر وارد شدند و وقتی دیدند که دیگر نمی توانند اجرای آن را به تاخیر بیاندازند ، آنقدر آن را از خاصیت انداخته اند و اجرای آن را تحت عناوین مردم فریبی چون جلوگیری از افزایش تورم فرسایشی و طولانی کرده اند تا بتوانند اثرات اصلاحی آن را خنثی کنند به علاوه اینکه پایان و جمع شدن این طرح بزرگ اصلاحی به گمان دنیامدارانه آنها در این دولت و به نام او انجام نگیرد و در فهرست موفقیتهایش ثبت نشود . خود این رئیس جمهور بیچاره هم در یکی از سفرهای استانی اش نقل می کرد که وقتی در پاسخ یکی از امثال همین بیماردلان که سابقاً در انتقاد به سیاستهای اقتصادی دولت توصیه می کرده که باید این یارانه ها را هدفمند کرد ، می گوید ما که داریم به توصیه شما عمل می کنیم ، چرا باز هم نق می زنید آن شخص می گوید من نمی خواهم این طرح به وسیله شما و دولتت انجام شود !

    * حال با تمام این موانع اگر دولت و ملت موفقیتی را کسب کنند و بر افتخارات نظام اسلامی بیافزایند آن وقت به سرعت صفی از قاعدین که در مسیر دشوار این پیروزیها نقشی جز سنگ اندازی و یا یاس پراکنی و یا سکوت نداشته اند تشکیل می شود و ادعای أنا شریک می کنند و بعضی اوقات با تبلیغات پر حجم کار را به آنجا می رسانند که عامل اصلی مقاومت و پیروزی را از صحنه خارج نموده و خود را یگانه منجی و اصلاح گر معرفی می کنند و نقش دولت را در حد یک قیچی کننده روبان قرمز در آخر کار . مانند قضیه هسته ای و یا نقش رئیس جمهور و دولت در برپایی انتخابات پرشور و بی سابقه ۴۰ میلیونی ریاست جمهوری . مثلاً همین حسن روحانی در این مصاحبه اخیرش حتی از این شعار ” انرژی هسته ای حق مسلم ماست ” هم نگذشته و گفته بود ” من خودم این شعار را اولین بار در سال ۸۳ وقتی برای سخنرانی به مشهد رفته بودم شنیدم. درآن وقت که من مسئول پرونده هسته ای ایران بودم … این شعار از آنجا شروع شد …” !!

    * از دیگر بچه بازیهای اینها ، عملکردهای موازیشان با دولت می باشد یا یک نوع تلاش برای علی البدل سازی یا به عبارتی شخصیت سازیهای موازی در مقابل احمدی نژاد از راههای گوناگون ، مثل همین سفرهای دیپلماتیک و خارجی بیش از حد و طولانی رئیس مجلس و یا اظهارنظرها و موضع گیریهای خودسر و فراوان وی در مورد سیاست خارجی چه در این سفرها و چه در آغاز هر جلسه مجلس که البته با پوشش پررنگ سیما و سایر ارادتمندان رسانه ای ! هم همراه است . جدیداً مجلس سفرای آلمان و ایتالیا را هم برای دستگیری اتباع ایرانی و تروریستها به مجلس احضار کرده ! معلوم نیست مسئول رسمی این امور یعنی دولت و وزارت خارجه اینجا چه کاره اند ؟! این امر منجر به نمایش نوعی رقابت و دوگانگی در بین مواضع مسئولین نظام در مقابل چشم بیگانگان می شود . سفرهای استانی رئیس مجلس هم از این قبیل است . البته اگر گرهی از کار مملکت بگشاید بد نیست ولی نقش رئیس مجلس در این سفرها بیشتر به یک تریبون متحرک می ماند که صرفاً مشغول سخنرانی و نمایش یک سفر استانی است تا اینکه در میان مردم به رفع مشکلات بپردازد . یا مثلاً همین شهردار تهران و دار و دسته رسانه ای وی که دائم در حال اغراق و گنده گویی در مورد کارهای خود همراه با تحقیر و زیر سوال بردن دولت است . حال اگر نقص و کمبودی در امور کشور باشد اینجا دیگر تنها و تنها مقصر و پاسخگو دولت است !

    اینها اندکی بود از نمونه های فراوان از الگوی رفتاری ای که با دولت در طول این ۵ سال و کم و بیش از سوی اکثر نهادهای مسئول انجام گرفته است . شاید گفته شود دلیل این کارها و واکنشها مثلاً سیاسی است و یا برای کسب قدرت و از این قبیل . این هست ، اما اگر کمی با مسائل روان شناختی انسان و روحیات آن آشنا باشیم و از این زاویه به این واکنشها بنگریم و آنها را تحلیل و علت یابی کنیم ریشه ای تر می توانیم دلیل این رفتارهای سبک و عاجزانه را بیابیم .

    اولاً هر منصفی این را می پذیرد که عملکرد شخص رئیس جمهور و دولت وی به خاطر توکل و ایمان به خداوند و خط ولایت و نیز تخصص و تجربه ایشان در امور اجرایی ، به نسبت دولتهای گذشته در اکثر زمینه ها چه در سیاست داخلی و چه در سیاست خارجی کارآمدتر و قوی تر ، در خط انقلاب حرکت می کند و همان طور که رهبری هم بارها گفته اند بسیاری از انحرافات گذشته را هم اصلاح کرده است . این است که این دولت مورد حمایت ویژه ایشان می باشد . روحیات خاص و ایمانی رئیس جمهور و تواضع و شجاعت و توکل وی محبوبیت ویژه ای برایش در داخل و خارج میان مردم فراهم کرده است .

    با در نظر گرفتن این پیشرفتها و تاییدها و محبوبیت ها که طبق گفته رهبر از مشروطه تا کنون سابقه نداشته است اگر یک بار دیگر آن نمونه رفتارهای گفته شده را بنگریم و در آنها دقت کنیم ، به آسانی در می یابیم که اینها در مقابل این محبوبیت و موفقیتها و پیشرفتها دچار مرض حسادت شده اند و در نتیجه به شدت احساس کم آوردن و حقارت می کنند . اینکه دائم در حال خرابکاری و مانع تراشی و یا قرار دادن ردپایی از خود در برنامه های دولتند و اگر نشد ، در پی کم ارزش نشان دادن کارهای دولت و منتسب کردن آن به این و آن هستند و یا پیوسته مشغول تعریف و تمجیدهای اغراق آمیز در مورد خود می باشند ، یک تخلیه روحی و یک واکنش نسبت به احساس حقارتشان در مقابل این پیشرفتها و محبوبیتها است تا مگر از این راه بتوانند به خیال دنیاطلبانه شان ضمن اثبات و مطرح کردن و برتر نشان دادن خود ، به جایگاه و مرتبه ای که رئیس جمهور با ایمان و کار در راه خدا نزد ملت و رهبری کسب کرده ، خدشه وارد کنند و جلوی این صعود را بگیرند . با موازی کاری با دولت و یا ساختن شخصیتهای آلترناتیو و موازی در مقابل رئیس جمهور ، در پی آن هستند که نقش و جایگاه وی و دولت را هر چه بیشتر پیش چشمها کم رنگ کنند و توجهها را از او به نمونه های ساختگی جلب نمایند . همه این واکنشها یک نوع انتقام از آن احساس حقارتی است که به خاطر ناتوانیها و ضعف اخلاص و ایمانشان در برابر دولت به آن مبتلا شده اند . عکس العملهای خشمگینانه و بعضاً توهین آمیزشان نسبت به انتقاد از آنها به این دلیل است که این انتقادها آن نقص و کم داشتنشان و در نتیجه آن حس حقارت را بیشتر به یادشان می آورد و پیش چشمشان قرار میدهد .

    این مرض قلبی حسادت را نباید دست کم گرفت . بسیاری از وقایع مهم و تلخ تاریخی را همین احساس حسادت انسانهای ضعیف الایمان رقم زده است . قتل هابیل به دست قابیل ، معامله ای که برادران یوسف (ع) با او کردند . از دلایل اصلی جریان سقیفه و به دنبال آن گمراهی بشریت هم ، حسادت و حقد به امام علی (ع) بود و حالا هم ظاهراً قرار است پیشرفت و تعالی این نظام اسلامی – آرزوی همه انبیا و اولیا – فدای امراض قلبی یک مشت دنیا طلب از خدا بی خبر شود .

    در این زمینه گفتنی و درد و مظلومیت بسیار است ، بسیار.

    منبع: http://mahsatarighat.blogfa.com

  75. سلمان گفت :

    اسفند ۲۶م, ۱۳۸۸ در ۲۰:۰۴

    سلام جناب آقای جوانفکر

    اینجانب هر روز کیهان را مطالعه می کنم و از اینکه روزنامه ای در ایران وجود دارد که در مقابل ظلم و دسیسه و کج اندیشی و مبارزه می کند بسیار خشنود هستم. و این روزنامه را یکی از معدود نشریاتی می دانم که در راه امام و مکتب امام قدم می گذارد.

    اما نمی دانم چرا و به چه دلیل شماو دولت اظهارات دلسوزانه مدیرمسوول کیهان را به درستی بداشت نمی کنید و می پتدارید که صراط آقای شریعتمداری راست نیست.

    اما مساله مهم و اساسی این است که چرا حمایت بی دریغ شما و شخص رییس جمهور را از جناب آقای مشایی می بینیم.
    بنده یک جوان ۱۹ ساله هستم. و در آغاز راه سیاست.
    بنده عید سال گذشته شما را در حرم امام رضا ملاقات کردم، اگر یادتان باشد.
    این سووال برایم مطرح است: این همه حمایت برای چیست؟

    یا علی

  76. سلمان گفت :

    اسفند ۲۶م, ۱۳۸۸ در ۲۰:۱۵

    یک سال دیگر از شما استاد گرامی؛

    به چه دلیل حمایت رهبر انقلاب را در مورد شخص رییس جمهور و هیات دولت در ماه های اخیر نمی بینیم.
    در صورتی که در ۴ ساله اول ریاست جمهوری دکتر ، معظم له در اکثر سخنرانی هایشان از دولت حمایت می کردند.
    اما امروزه و در شرایط حساس حمایت چندانی از رهبری نمی بینیم.
    آیا این نشانه ی دلسردی معظم له از دولت است یا جواب دیگری دارید.

    لطفا جواب این جوان سراپا سوال و مشتاق دانستن را بدهید.

    یا علی

  77. فرشید گفت :

    اسفند ۲۸م, ۱۳۸۸ در ۰۳:۵۷

    سلام جناب جوانفکر
    پیشاپیش عید نوروز رو تبریک می گم به شما و کاربران وبلاگتون.
    امیوارم در کنار خانواده سالی پر از مهر، دوستی و شادی داشته باشید.
    امیدوارم همه مردم ایران زیر آسمان این کشور دلاور خیز سالی پر از مهر، دوستی و شادی داشته باشن.آمین.

  78. sanayenews گفت :

    اسفند ۲۸م, ۱۳۸۸ در ۱۶:۴۸

    هواللطیف
    سلام علیکم
    فرارسیدن بهارطبیعت وایام شادومفرح نوروزرابحضورشماوهمکاران ارجمند صمیمانه تبریک وتهنیت عرض نموده وامیدوارم سال پرخیروبرکتی پیش روداشته باشید.
    باارادت محمدعلی روشن
    مدیر صنایع نیوز

    http://www.sanayenews.com

  79. discount generic cialis گفت :

    اسفند ۲۹م, ۱۳۸۸ در ۲۰:۳۲

    Very interesting and amusing subject. I read with great pleasure.

  80. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    فروردین ۳م, ۱۳۸۹ در ۰۹:۲۵

    جناب آقای روشن
    با سلام
    متقابلا سال نو را به شما و سایر دوستان عزیز در صنایع نیوز تبریک و تهنیت عرض می کنم و سالی همراه با سلامتی کامل و سرشار از موفقیت وبهروزی را برایتان آرزومندم.
    موفق باشید

  81. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    فروردین ۳م, ۱۳۸۹ در ۰۹:۲۶

    آقا فرشید
    با سلام
    متقابلا سال نو را به شما تبریک و تهنیت عرض می کنم و بهترین برکات الهی را برایتان آرزومندم.
    موفق باشید

  82. رضا گفت :

    فروردین ۴م, ۱۳۸۹ در ۱۱:۳۷

    جناب آقای جوانفکر
    با سلام و عرض ادب

    امیدوارم امسال و سال های دیگر حداکثر بهره را از تهدید ها و فرصت های سال های گذشته الخصوص سال ۸۸ ببریم و آن حوادث چراغ راهی برای حال و آینده باشد،انشاءالله برای همه مردم ایران وشماو خانواده ات نیز سال توام با ادای تکلیف الهی و انسانی باشد چرا که عید روزی باشد که در آن گناه نباشد
    با احترام و ادب رضا

  83. محمود گفت :

    فروردین ۶م, ۱۳۸۹ در ۲۲:۰۴

    سلام.سال نو مبارک.امیدوارم درسال همت مضاعف وکار مضاعف در راه اعتلای نام واعتبار ایرنا موفق باشید.

  84. علی بمانی گفت :

    فروردین ۹م, ۱۳۸۹ در ۰۹:۵۲

    با سلام؛ و ارزوی سالی سرشار از موفقیت وبهروزی برای شما ؛ برادر ارجمند حال که فضای کشور به یک ارامش نسبی رسیده است مردم انتظار عدالت وعده داده شده دولت را دارند ؛شاید یکی از مهمترین انها پالایش بدنه اجرایی دولت ؛مخصوصا مدیران خط مقدم ان که مستقیما با مردم سر کا ر دارند ؛ می باشد . موفق سربلند باشید.

  85. سید محمد گفت :

    فروردین ۱۱م, ۱۳۸۹ در ۱۱:۰۵

    سلام استاد(از دانشجویان قدیمی دانشکده خبر)
    ضمن تبریک سال نو
    خیلی از دوستان و نزدیکان جناب آقای رئیس جمهور وحتی دلسوزان وحامیان دولت بر این امر واقفند که هجمه ها وتخریب هایی که به جهت جناب رحیم مشایی بر رئیس جمهور می رود کم نیست وحتی در یک جلسه خصوصی در یکی از استانها تنی چند از اصولگرایان نزدیک به دولت اذعان داشتند که ضمن ارائه اسناد ومدارکی دال بر مشکل ساز بودن جناب رحیم مشایی برای دولت عدالت محور …اما متاسفانه جناب رئیس جمهور بر مواضع خود در حمایت بی قید وشرط از مشایی ادامه می دهد وهمه ما در خیلی از موارد مخصوصا صحبت ها وموضع گیری های جناب مشایی واظهار نظرهای ایشان در موارد ومسائل مختلف می دانیم که اشتباهات فاحشی رو مرتکب شده است …ومی دانیم که این کار به سان سر خود را زیر برف کردن است واز خیلی از واقعیات فرار کردن …از حمایتهای بی دریغ رئیس جمهور از جناب مشایی در تعجبم(هر چند ایشان یک ارتباط فامیلی خیلی نزدیکی به رئیس جمهور محترم دارند)اما آیا مصلحت دولت وشخص احمدی نژاد و…چه می شود؟

  86. آیدین گفت :

    فروردین ۱۲م, ۱۳۸۹ در ۰۲:۰۷

    با سلام و خسته نباشید،

    جناب آقای جوانفکر،

    با تبریک عید نوروز، از درگاه خداوند برای آقای احمدی نژاد، جناب عالی و همۀ همکارانتان در دولت دهم آرزوی سلامتی، توفیق و برکات روز افزون دارم، و امیدوارم که سال جدید سرشار از پیشرفت و ترقی برای ایران عزیزمان باشد.

    در روزهای پایانی سالی که سپری شد بنده عیالوارشدم، و امیدوارم در سال جدید مجال وبلاگ خواندن بویژه استفاده کردن از مطالب یادداشتهای جناب عالی را داشته باشم، به هر حال همواره دعاگوی شما و همۀ همکارانتان در دولت دهم هستم.

    سلامت و پیروز باشید.

  87. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    فروردین ۱۲م, ۱۳۸۹ در ۱۸:۰۲

    آقا سلمان
    باسلام
    رهبرعزیزانقلاب با هیچکس تعارف و رودربایستی ندارند وهرگاه لازم بدانند به افراد یا مجموعه های مختلف تذکر می دهند یا حمایت می کنند. حمایت از دولت علاوه بر آنکه برای رهبر عزیز همواره یک اصل محسوب می شده ، حمایت از دولت آقای احمدی نژاد نیز همواره از سوی معظم له مورد تاکید قرار داشته است.
    موفق باشید

  88. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    فروردین ۱۲م, ۱۳۸۹ در ۱۸:۰۶

    آقا سلمان
    با سلام
    اگر حمایتی از آقای مشایی صورت گرفته به خاطر هجمه های سنگینی بوده که علیه او بوجود آمده بود. به هر حال نظر شما در مورد کیهان محترم است و بنده هم آقای شریعتمداری را بسیار دوست دارم و برای ایشان احترام زیادی قائل هستم اما این مساله مانع آن نیست که نظر خودمان را در باره برخی از عملکردها ابراز نکنیم.آقای شریعتمداری نیز چنین توقعی از بنده ندارند و بالعکس
    موفق باشید

  89. مهدی گفت :

    فروردین ۱۸م, ۱۳۸۹ در ۲۲:۲۶

    با این اوصاف بنده برای ایجاد عدالت و بالطبع یافتن شغل باید تا ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا فداه صبر کنم
    مرسی جناب جوانفکر

  90. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    فروردین ۱۹م, ۱۳۸۹ در ۲۲:۵۱

    جناب آقای آیدین
    با سلام
    سلامتی و موفقیت شما را از خداوند منان مسالت می کنم و ازدواجتان را تبریک عرض می کنم. سالم و شادکام باشید

  91. مروا گفت :

    فروردین ۲۲م, ۱۳۸۹ در ۰۱:۰۹

    سلام. ای کاش به جای توجیه و حمایت بی دلیل ( و شاید دلایل پشت پرده) کمی فکر می کردید. آقای جوانفکر مردم ( بر خلاف آنچه بعضی ها تصور می کنند) بصیرت دارند و گول ماستمالی های امثال شما را نمی خورند. نفرین بر کسانی که دل رهبر رو خون کردند. من به جواب شما نیاز ندارم. چون جواب های مشابه اصلا منطقی نبود.

  92. هنر و ادبیات انقلاب گفت :

    فروردین ۲۴م, ۱۳۸۹ در ۱۲:۳۷

    درج آخرین مطلب از پرونده اخراجی ها:

    ده ‌نمکی در مسیر شدن و عبور از میدان مین!

    منتظر حضور و نظرتان هستیم

  93. reza foroozesh گفت :

    فروردین ۲۵م, ۱۳۸۹ در ۲۳:۵۹

    سلام
    خیلی خوب بود
    خوشحال میشم به من هم سر بزنید

  94. سلمان گفت :

    اردیبهشت ۵م, ۱۳۸۹ در ۱۶:۵۵

    سلام،
    در جواب سوال اینجانب که در مورد حمایت بیش از حد شما و دکتر احمدی در آن مطرح شده بود شما فرمودید که : « اگر حمایتی از آقای مشایی صورت گرفته به خاطر هجمه های سنگینی بوده که علیه او بوجود آمده بود. »

    اما باز هم سوال: عامل بوجود آورنده ی این همه هجمه که بوده، نه اینکه خود آقای مشایی؟؟؟
    با سخنرانیها و …

  95. هادی گفت :

    اردیبهشت ۱۱م, ۱۳۸۹ در ۱۰:۳۷

    با سلام
    آقای جوانفکر آیا بهتر نیست به جای حمایت کورکورانه از آقای مشایی ، به ایشان توصیه نمایید به مسائلی که به او ربطی ندارد وارد نشده و کار خود را انجام دهد؟
    حضرت نوح چه دخلی به یک رئیس دفتر داره؟
    چرا باید نظرات مشعشع ایشان راجع به حضرت نوح درست در زمانی گفته بشه که امثال اکبر گنجی ها وجود امام زمان رو زیر سوال می برند؟
    در ضمن شما که به یکی دو انتقاد کیهان به آقای احمدی نژ‍اد اینقدر حساسید چرا انصاف رو رعایت نمی کنید و به صدها موردحمایت کیهان و مدیر مسئولش از دولت انقلابی حاج محمود اشاره ای نمی کنید؟
    آخرین سوال
    مگر آدم قحطی است که آقای احمدی نژ‍اد برخی افراد مسئله دار مثل مشایی و رحیمی رو در حساس ترین پست ها به کار می گیرد؟
    مگر حضرت علی به مالک نفرمود که افراد متملق و چاپلوس را از خودت دور کن ؟
    آقای جوانفکر عزیز آیا تملق های آقای رحیمی در زمانی که استاندار بودند راجع به آقای هاشمی را دیده اید؟
    ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی این ره که تو می روی به ترکستان است!!!!!!!!!!!!!!!!

  96. صنایع نیوز گفت :

    اردیبهشت ۱۲م, ۱۳۸۹ در ۲۳:۳۲

    http://www.sanayenews.com/content/view/21459/1/
    http://www.sanayenews.com/content/view/21458/1/

  97. ندا گفت :

    اردیبهشت ۱۸م, ۱۳۸۹ در ۲۰:۴۳

    با عرض سلام خدمت برادر بزرگوار
    همانطور که جناب آیت الله خاتمی در نماز جمعه فرمودند که بی حجابی و ابتذال در تمام عرصه ها میتواند وجود داشته باشد متاسفانه روزنامه مثلا ورزشی گل در شماره امروز خودش با عکسی بزرگ در روی جلدش که فرهاد مجیدی را به صورت عریان و همراه با نشان دادن اعضای بدن او نشان داده است دست به کار بسیار زننده ای زده است در حالیکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز در اقدامی درست با جریمه ای سنگین این بازیکن را به دلیل ارتکاب این کار زشت جریمه کرده است انتظار می رود که هیات نظارت بر مطبوعات سریعا به این اقدام روزنامه گل واکنش نشان دهند.
    خواهشمندم درصورت صلاحدید مراتب را به اطلاع وزارت ارشاد و به خصوص آقای رامین برسانید.
    با تشکر فراوان

  98. رضا گفت :

    اردیبهشت ۲۲م, ۱۳۸۹ در ۱۰:۳۷

    جناب آقای جوانفکر
    با سلام
    متاسفانه بعد از قبول مسئولیت کار اجرایی از طرف شما شاهدیم که در شاهد مطلب جدیدی ننوشتید با این حال امیدوارم لااقل هر از چند وقتی مطالب ما را رویت نمایید
    بیشتر از دوسال است که بار ها مزاحمتان شدم از جهت ارائه راهکار بالف متاسفانه علی رغم تلاش بنده موفق نشدم آنگونه که بود طرح بالف را برای مسئولین ارشد نظام تشریع کنم ،حیف که فرصتی به این خوبی در این مقطع از زمان از کف ….
    با احترام رضا

  99. زینب گفت :

    اردیبهشت ۲۶م, ۱۳۸۹ در ۱۰:۲۷

    با سلام… من یک حامی سرسخت رهبری و دکتر و مخالف سرسخت مشایی و رحیمی! شما که ادعا میکنید “غبار تبلیغات مسموم علیه آقای مشایی مانع از دیدن حق در باره وی می شود ” لطفا شما تبلیغات غیر مسموم کنید تا ما حق را ببینیم! به جای کوبیدن آقای شریعتمداری کمی فقط کمی از محسنات و خدمات ارزنده مشایی و رحیمی عرض کنید! البته اگه پیدا کردید!!! در ضمن این رحیمی شما هر کار ارزنده ای هم کرده باشد با دست به سینه شدنش در برابر کروبی فتنه گر حجت را بر همه ما حامیان ولایت تمام کرد! این رفتارش را چگونه توجیه میکنید؟ ما امروز به ابوذر نیاز داریم ابوذری که استخوان بر دهان مخالفین نبی می کوبید! نه یک ….
    لطفا اینهمه ما را متهم به ندیدن حق نکنید کمی هم شما چشمان خود را باز کنید.

  100. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    اردیبهشت ۲۹م, ۱۳۸۹ در ۲۱:۱۰

    زینب خانم
    با سلام
    از توصیه شما به دیدن حق متشکرم.امیدوارم چیزی جز حق نبینم و از چیزی جز حق دفاع نکنم.
    موفق باشید

  101. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    اردیبهشت ۲۹م, ۱۳۸۹ در ۲۱:۱۸

    آقا رضا
    با سلام
    از ابراز محبت شما متشکرم. درمورد طرح والف هم بنده تلاش خودم را انجام دادم.
    موفق باشید

  102. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    اردیبهشت ۳۰م, ۱۳۸۹ در ۲۳:۲۷

    آقای هادی
    با سلام
    ۱- بنده کور نیستم و حمایت کورکورانه نیز از کسی نکرده ام.
    ۲- اظهار نظر در باره مسائل دینی و سایر امور محدود به یک عده خاص نیست و انسان مسلمان آزاد است تا در باره دین اظهار نظر کند و به تحقیق بپردازد و یافته های خود را با دیگران در میان بگذارد ، نقد کند، نقد شود تا به حقیقت برسد و ایمانش را به راه حق و حقانیت دین مبین اسلام مستحکم کند.
    توصیه می کنم به جای جو زده شدن و تحت تاثیر فضای کاذب و غیرواقعی ساخته شده از سوی مخالفان آقای مشایی به مطالعه نظرات ایشان وتامل در باره آن بپردازید. بزرگانی که سخنان ایشان را شنیده اند ، این اظهارات را رد نکرده اند.
    بنده آقای شریعتمداری را دوست دارم وبه ایشان احترام می گذارم اما در باره برخی از مسائل با ایشان اختلاف نظر دارم. این اختلاف نظر میان دو برادردینی است.
    موفق باشید

  103. فرهاد گفت :

    خرداد ۳م, ۱۳۸۹ در ۱۲:۵۶

    با عرض سلام به کهنه سرباز عرصه رسانه های ارزشی و دلسوز دستاوردهای انقلابی و اسلامی کشور در طول سی سال گذشته
    از ارج نهادن به انسانهایی که خدمات بی شائبه ای را در ایرنا داشتند ، بسیار خرسندم. جناب آقای جوانفکر از اینکه برنامه ای را برای تقدیر و تجلیل از ریش سفیدان و گیس سپیدان ایرنا در پیش گرفته اید نهایت تشکر را بسهم خود دارم.
    باید عرض کنم از بهترین تقدیر ها برای کارکنان صدیق و وفادار به نظام در این سازمان که در حال بازنشستگی و یا بازنشسته هستند، اینست که امنیت فکری آنان تامین گردد و مهمترین آن رسیدگی به وضع شغلی و معیشت فرزندان آنان است. یعنی از فرزندان خبرنگاران و کارکنان خبر هم می توان با توجه به وضع تحصیلی و درایت در کار خبر و شایستگی های گوناگون این افراد آنان را مشغول به کار نمود و زندگی بیشتر آنها را سامان داد. بدون شک با این توجه که شما دارید سختی های روحی و روانی غالب بر فرزندان خبرنگاران و دبیران و سردبیران در این برهه از زمان با توجه به بازار بی رونق کار ، بسیار مشکل گشا خواهد بود. فشار سختی است بر دوش والدین خدمتگزار دولت و این توجهی خاص را می طلبد که خداپسندانه. ما هیچ اندوخته ای نداریم و بدون سرمایه و ثروت امید به رحمت اللهی داشته و از بندگان خوب خدا در راه رستگاری طالب مددیم . موفق باشید

  104. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    خرداد ۳م, ۱۳۸۹ در ۱۵:۲۰

    آقا فرهاد
    با سلام
    از ابراز لطف شما متشکرم.
    شما می دانید که خبرگزاری جمهوری اسلامی یک سازمان خبری حرفه ای است که نیروهایش در بخش خبر یابد عناصر متخصص ، مسلط به زبان خارجی و آشنا با مفاهیمی مانند رایانه، اینترنت و تایپ باشند. از اینکه فرزندان برخی از همکاران با مشکل بیکاری مواجه هستند واقعا ناراحت هستم و احساس آنها را درک می کنم اما تایید می فرمایید که امکان به کارگیری افراد دیپلمه ، فوق دیپلم یادارای مدرک لیسانس غیر مرتبط وجود ندارد و برای ارتقاء موقعیت سازمان نیازمند درک موقعیت و همکاری همه کارکنان هستیم.
    موفق باشید

  105. Mr Sunglass گفت :

    مرداد ۱۱م, ۱۳۸۹ در ۱۰:۵۱

    Hey! I simply wanted to say your site has really been helpful to me and I thank you for your time and effort working on it. Good Luck! :)

  106. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    مرداد ۱۸م, ۱۳۸۹ در ۲۱:۱۳

    thanks a lot

  107. cheating roulette گفت :

    مرداد ۲۸م, ۱۳۸۹ در ۲۳:۰۰

    A topic close to my heart cheers, found you through Bing.

  108. halter dress گفت :

    شهریور ۱۲م, ۱۳۸۹ در ۰۸:۵۰

    It’s mind boggling how many videos and news come out on a weekly basis.

  109. anti wrinkle cream گفت :

    بهمن ۳م, ۱۳۸۹ در ۱۴:۵۹

    Nice information, many thanks to the author. It really is incomprehensible if you ask me now, playing with general, the usefulness and significance has me overwhelmed. Thank you and good luck!

RSS نظرات این نوشته · آدرس دنبالک

ارسال نظر