اختلاف با برکت و اختلاف مذموم

مستند به اجرای دهها هزار طرح و پروژه کوچک و بزرگ عمرانی ، صنعتی ، کشاورزی ، فرهنگی ، خدماتی ، رفاهی، ورزشی، بهداشتی و درمانی در جای جای ایران عزیز، با جرات و افتخار ادعا می کنیم که دولت نهم طی سه سال گذشته ، منشاء انجام کارها و خدمات مهم ، موثر ، کم نظیر و بلکه بی نظیری در جای جای ایران عزیز بوده است و این تحول بزرگ یا انقلاب در خدمت رسانی ، بیش از هرچیز ، مرهون تلاشهای خستگی ناپذیر ، بی وقفه و مجدانه رئیس جمهور ، حاکمیت روحیه وفاق ، برادری ، همدلی ، همفکری ، همکاری مشترک و دلسوزانه ، تعهد و وفاداری به آرمانها و ارزشهای اسلامی ، پرهیز از ورود به مجادلات بی حاصل سیاسی و در یک کلام ، جاری بودن مسابقه خدمت بیشتر و موثرتر در مجموعه هیات دولت و دستگاه اجرایی کشور بوده است.     

نامه اخیر وزیر کار و امور اجتماعی به رئیس جمهور در باره اختلاف نظر وی با رئیس کل بانک مرکزی ، از نوع اختلافات مذموم ، آزار دهنده و روحیه شکنی نیست که متاسفانه گاه و بی گاه، از سوی برخی افراد و مجموعه های وابسته به قوای مختلف مشاهده می شود.

موضعگیری دل نشین و خوش آهنگ آقای جهرمی در اعلام آمادگی برای کناره گیری از  سمت خود که با هدف پی جویی امور مهمی مانند تولید هرچه بیشتر و ایجاد اشتغال برای جوانان صورت گرفته است ، از جلوه های زیبا و منحصر به فردی است که فقط می توان آن را در دولت نهم سراغ گرفت. یعنی اگر اختلاف نظری میان برخی اعضای دولت وجود دارد ، بر سر انجام خدمت بهتر و موثرتر به مردم و کمک به پیشرفت و تعالی همه جانبه کشور است و نه بر سر مسائل پوچ سیاسی و نفسانی که به تجربه دریافته ایم ، جز فرصت سوزی ، هیچ ثمر دیگری برای مردم در بر ندارد. این اختلاف نظر و تنازع کاری برای کشور و مردم عزیز ایران ، با برکت است و به نوبه خود ، حاکی از زنده بودن ، با نشاط بودن ، مسوولیت شناسی ، مسوولیت پذیری و جدی بودن دولتمردان در انجام بهینه و مطلوب وظایف سنگین و خطیری است که برعهده خود احساس می کنند.

ای کاش منش و روش وزیر کار و امور اجتماعی ، به رویکرد و الگوی رفتاری همه کسانی تبدیل می شد که اختیارات و جایگاههای قانونی ، می تواند آنها را وارد عرصه اختلاف و تنازع با دیگران کند.

پایبندی عمیق به مبانی ارزشی انقلاب اسلامی ، استکبار ستیزی و مبارزه با رژیم فاسد و جنایتکار صهیونیستی از ویژگیهای شاخص و بارز رئیس جمهور احمدی نژاد است و این افتخار در جهان اسلام و به نام دولت نهم به ثبت رسیده است که بر اثر افشاگریها و موضعگیریهای دقیق و هوشمندانه رئیس جمهور ، موجودیت رژیم اشغالگر قدس امروز بیش از هر زمان دیگری با تردیدهای جدی ، حتی در اردوگاه حامیان و بانیان اصلی این رژیم منحوس مواجه شده است .

تلاش برای فراخوانی رئیس جمهور به صحن علنی مجلس جهت پاسخگویی به سوالاتی در باره اظهارات خارج از حیطه مسوولیتی رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در قبال رژیم صهیونیستی ، نه تنها اقدامی هوشمندانه ، اصولگرایانه و برخوردار از منطق قابل دفاع نیست بلکه در شرایط کنونی که دشمنان ملت ایران ، فعل و انفعالات داخلی ایران را زیر ذره بین نگاه خود قرار داده اند ، مشکوک و شبهه انگیز به نظر می رسد.

با اطمینان می توان گفت که افکارعمومی از مشاهده و استماع چنین اختلافات مذموم و نکوهیده ای رویگردان است و آن را به این دلیل که متضمن حراست از منافع ملی و حقوق مردم نیست، برنمی تابد. رفتار و اقدامات نسنجیده برای تحت فشار قرار دادن رئیس جمهور محبوب ، پرتلاش و خستگی ناپذیر ، برای مردم خوشایند نیست ، بویژه هنگامی که منش و روش به کار گرفته شده حامل این پیام باشد که گویا عده ای حاضرند برای یک دستمال ، قیصریه ای را به آتش بکشند!    

 

۵۷ نظر »

  1. علی گفت :

    شهریور ۲۲م, ۱۳۸۷ در ۱۹:۵۹

    جناب آقای جوانفکر
    در بخشی از نوشته خود فرموده اید ” تلاش برای سئوال از رئیس جمهور بخاطر اظهارات خارج از حیطه مسئولیت آقای مشائی در شرایط کنونی مشکوک و شبهه انگیز است”
    باید چند نکته را خدمت حضرت عالی متذکر شوم.
    ۱- به شخصه با سخنان آقای مشائی کاملا موافقم.
    ۲-همانگونه که اقای احمدی نژاد ۳ سال پیش با رای مردم بر سر کار آمده اند، نمایندگان این مجلس نیز توسط مردم انتخاب شده اند. اگر منتخبان مردم یا بخشی از آنان را به عمل مشکوک و شبهه انگیز متهم مینمایید در نظر بگیرید که دیگران در مورد کارها و اقدامات انقلابی آقای احمدی نژاد نیز میتوانند چنین تعبیری بکار برند.
    کارهایی مانند انتخاب آقای کردان، عزل و نصب پی در پی وزرا با دوره مدیریت کوتاه باقی مانده و موارد بیشمار دیگر. بهتر است در این مورد از بدعت شدن چنین استدلال هایی بپرهیزید.
    ۳-شاید در نظر شما آقای مشائی فرمایشاتی خارج از حیطه مسئولیتشان فرموده باشند، اما مردم وقتی مشاهده میکنند که در هر سفر با ربط و بی ربط داخلی و خارجی، جناب مشائی دست راست اقای احمدی نژاد هستند، دیگر حرفهای ایشان را به حساب “خارج از حیطه مسئولیت” نمیگذارند.
    ۴-سئوال حق طبیعی مردم و نمایندگان آنهاست. شما نیز بنده خدا هستید و همکار آقای احمدی نژاد. شما را توصیه میکنم که در اظهاراتتان رضایت خدا و حق الناس را مد نظر قرار دهید، نه جلب رضایت رئیس جمهور محترم را.
    ۵-پیشنهاد میکنم ابتدا یک نظر سنجی سالم و قابل اعتماد در باره افکار عمومی انجام دهید و بعد از آن با قاطعیت در مورد افکار عمومی نظر دهید.
    ۶- تمام این نوشته ها صرفا از این جهت بود که شما را فردی وظیفه شناس و دوست دار حق و حقوق مردم میشناسم و الا اگر نظر مردم و افکار عمومی برایتان بی ارزش بود یک خط هم نمینوشتم.
    از قول بنده از آقای مشائی بخاطر شجاعتشان در شکستن تابوهای سیاسی تشکر کنید و بگویید مردم طرفدار ایشان هستند.
    موفق و سربلند باشید.
    ** علی آقا
    با سلام
    از تذکرات شما تشکر می کنم.نظر شما نیز مثل نظر دیگران محترم است .منطق شما را در بند ۳ یادداشت قبول ندارم.
    یک خط از مطلب شما حذف شده است .
    موفق باشید

  2. ابوذر گفت :

    شهریور ۲۳م, ۱۳۸۷ در ۰۰:۵۶

    سلام برادر.
    نوشته‌اید که ای کاش منش و روش وزیر کار و امور اجتماعی ، به رویکرد و الگوی رفتاری همه کسانی تبدیل می شد که اختیارات و جایگاههای قانونی ، می تواند آنها را وارد عرصه اختلاف و تنازع با دیگران کند.
    و من به‌عنوان یک مسلمان، در ماه رمضان، سئوال می‌‌کنم اگر مسئولی، مدیری، وارد عرصه اختلاف و تنازع با ملت ایران شود، چه باید کرد؟ وضعیت برادر مشایی همین گونه است و نمی‌دانم که چرا ایشان عدالت را نه در حق خود و نه در حق ملت ایران رعایت نمی‌کنند.
    ما که آقای احمدی‌نژاد را نمی‌بینیم، شما از طرف ما به ایشان بگویید که برادر مشایی با اعلام دوستی و تآکید روی دوستی ملت ایران و اسرائیل (!!!) وارد عرصه اختلاف و تنازع با ملت ایران شده‌اند. برادر، ما حق‌مان را می‌خواهیم و عدالتی را که باید اجرا شود. از دولت خدمتگزار، از خادمان ملت، چه توقع دیگری باید داشت؟
    سپاسگزارم اگر پاسخی بدهید.
    ** آقای ابوذر
    با سلام
    آقای مشایی هرگز از عنوان “ملت اسرائیل” استفاده نکرده است. متاسفم که برخی از رسانه ها این مطلب را به ایشان نسبت دادند.
    موفق باشید

  3. حسین گفت :

    شهریور ۲۳م, ۱۳۸۷ در ۰۱:۰۴

    کاملا موافقم .. واقعا جای تاسفه .. جناب لاریجانی روزهای اول تشکیل مجلس هشتم دم از رسیدگی به مشکلات اقتصادی و معیشتی با کمک دولت می زدند اما عده ای سعی دارند این مجلس رو هم به بازیهای سیاسی سوق بدهند و مردم رو از مجلس هشتم هم نا امید و رویگردان کنند ..
    آیا مشکل امروز مملکت ما تعیین دوستی یا دشمنی با ساکنان سرزمینهای اشغالی است ؟
    جالبتر اینجاست که این سوال رو می خواهند از کسی بپرسند که خود بخاطر موضع ضد صهیونیستی اش از همه روسای جمهور پس از انقلاب میان صهیونیستها و طرفدارانشان منفورتر و میان مسلمین محبوبتر است.

  4. محمد گفت :

    شهریور ۲۳م, ۱۳۸۷ در ۰۲:۱۰

    عده ای همیشه بودن خود را در ساز مخالف زدن با هر آنچه روی می دهد می پندارند و تصور می کنند که مردم نیز مشتاقانه دنبال آن هستند .بکی در باب مردم اسرائیل سختی گفته و تمام گشته ،و خود نیز سخنان خود را اصلاح نموده است ،ولی ظاهرا عده ای از بی کاری ول قضیه نیستد و تصور می کتتد که وظیفه دارند به خاطرآن چند کلمه باید دمار از روزگار گوینده آن سخنان در بیاورند!!!.
    این روزا همه شعار یهره گیری از استعداد و توان مختصصان ایرانی را بدون توجه به گرایش ها سر می دهیم !!!چندی قیل خبر انتصاب دکتر مولانا را به سمت مشاور رئیس جمهور شنیدم ،جدای از گرایش فکری ایشان ، از جسن انتخاب بسیار خرسند شدم که جناب استاد در حیطه کاری خود جزو بهترین ها در دنیای ارتباطات هستند.اما باز عده ای ساز مخالف زدند و مدعی شدند که این تیریزالاصل شهروند امریکایی است و واویلا سردادند!!!!
    البته چنین موضع گیری ها مختص به اصطلاح اصلاج گرا یان یا اصول گران ندارد. که هر زمان هر کدام از حوزه قدرت به دور بوده اند چنین رفتاری داشته اند.
    حال پرشش اینجاست آیا در محلی که منافع حزبی و گروهی بر منافع ملی رجحان داده می شود جایی برای انتقاد سازنده باقت می شود .برای انتقاد سازنده اول باید نگرش توسغه ای را در لایه های ذهنی فعالان سیاسی رسوخ داد.تا همه چیز را دراین راستا ببینند تا بعد انتظار وقوع آن را داشته باشیم.و این یعنی گروههای سیاسی موجود در جامعه نیاز به به سازی و ساماندهی مجدد دارد.
    برای آنکه به جایی برسیم که تاکنون نبودیم باید آنی شویم که تا بجال نبودیم .ژ
    اوضاع کتونی فعلی ما حاصل اندبشه و ذهن فعالان سیاسی امروز ماست .اگر از امروز مان راضی هستیم حنما آن اندیشه ها مطلوب بوده اند و گرنه باید در به سازی و ساماندهی مجدد اندیشه های فعال سیاسی تجدید نظر کرد.
    ایران امروز جدایی از این غوغاسالاری ها که در طولانی مدت هیچ نفعی برای ملت و کشور ندارد ، و بدور از شعار های عوام گریانه که چون افیونی برای آینده این مرزو بوم است .با نگاهی جدید زیر نظر مقام ولایی با تخصص گرایایی واقعی (نه تخصص گرایی مدرکی ) که از این افراد در سرتاسر گینی خاکی که ایرانی اصیل نیز باشند بسیار می توان یافت .
    یادمان باشد افراد هر چقدر توانمند درزمینه فعالیت
    خود باشند ، انتفادات شان نیز سازنده می گردد ، و هر چقدر بیگانه از حوزه فعالبت خود باشند گفتارشان بوی تخریب به خود می گیرد ، چون دانسته سخن می گویند.مگر اینکه از عمد تخریب کنند .پس به بیان کوتاه گفتاروانتقاد سازنده حاصل انسان های فرهیخته است که باید تعدادشان را افزایش داد.و اگر امروز بااین اوضاع مواجه هستیم بعتی تعداد چنین افرادی اندک هستند.
    باید ساختن ایرانی شایسته بایستی آنی باشیم که تاکنون نبودیم . بعنی نگر

  5. محمد طبرستانی گفت :

    شهریور ۲۳م, ۱۳۸۷ در ۰۳:۰۴

    من به آمار زمین مشکوکم -اگر این سطح پراز آدمهاست-پس چرا این همه دلها تنهاست
    حاج آقا سلام
    الان درست چند وقته خیلی دلم از این جماعت گرفته از جماعتی که فقط به فکر دنیا وقدرت هستند
    جماعتی که برای رسیدن به قدرت تموم اعتقاد وشرفشون به ارزونی می فروشن آره من به این دنیا واهل دنیا مشکوم

  6. مظلومی کیاپی گفت :

    شهریور ۲۳م, ۱۳۸۷ در ۱۳:۴۹

    با عرض سلام خدمت شما جناب اقای جوانفکر
    روحیه انقلابی و خدمتگزاری دولت نهم بر هیچ کسی پوشیده نیست و همین روح خدمت گذاری دولت باعث شده است که همیشه مقام معظم رهبری از دولت حمایت کند اختلاف نظر بین دولت و بانک هیچگاه باعث این نمی شود که مردم ضرر کنند چون اقای جهرمی نشان داد که روحیه دولت ما فقط برای خدمتگذاری می باشد نه دود به چشم مردم کردن انهایی که امروزه اختلاف بین دولت و بانکها را بزرگ نمائی می کنند حتما فراموش کرده اند که در زمان خودشان اختلاف بین دولت و اقای نوربخش بانک مرکزی باعث این شده بود که کشور فلج شود
    به امید ایرانی اباد و سربلند

  7. کوشان گفت :

    شهریور ۲۳م, ۱۳۸۷ در ۱۴:۱۷

    سلام و خسته نباشید
    برخوردهایی گذرا با شما داشته ام و دلسوزی و صداقت شما را تحسین کرده ام. به جهت اینکه فعلا شما را در دسترس ترین چهره به حلقه یاران نزدیک دکتر احمدی نژاد می دانم، خطابم به شماست و امید آن دارم که به نحو شایسته به رئیس جمهور منعکس فرمایید:
    ** آقای کوشان
    با سلام
    (مطالبی که خصوصی فرموده اید ، مورد استفاده قرار گرفت)
    موفق باشید

  8. آیدین گفت :

    شهریور ۲۳م, ۱۳۸۷ در ۱۵:۴۱

    با سلام
    جناب آقای جوانفکر
    در این ایام مبارک به تمام اعضای دولت نهم که بصورت خستگی ناپذیری در راه خدمت به مردم تلاش می کنند خسته نباشید می گویم.
    و همچنین تمجید می کنم از تمام هم وطنان به خاطر صبر و بردباریشان در برابر مشکلات زندگی از قبیل بی کاری و گرانی قیمتها و … که با وجود تلاش خستگی ناپذیر دولت نهم هنوز بر زندگی روزمره فشار وارد می کند، ولی این فشار رو به کاهش است و انشاالله روزهای خوبی با رفاه بیشتر برای همه در پیش رویمان قرار دارد.
    البته برخی از مفسرین، اقتصاد دانان و رقبای آقای احمدی نژاد به نا حق و البته بدون آوردن دلایل قانع کننده و راه حل قابل اجرا و قابل قبولی، این مشکلات را به سیاستها و عمل کرد دولت نهم ربط می دهند. باید توجه داشت که دولت نهم نتنها در شرایط بسیار مشکلی زمام امور را به دست گرفت بلکه سیاستهای شجاعانه ای را در راه احیاء عدالت و توصعه کشور دنبال می کند که بدلیل تحولی که در مدرییت کشور در بر دارد درگیر مخالفتهای گوناگنی می شود. ولی ایران به این تحول احتیاج دارد.
    اگر در وبلاگنتان صحبتی را در خصوص بیلان کاری دولت نهم و مشکلات گرانی و بی کاری داشتید بنده خوشحال می شوم به چند دست از دلایل داخلی و خارجی بی کاری و تورم در ایران اشاره کنم.
    بنده با اظهارات آقای مشایی موافق هستم و به هیچ وجه آن را دال بر به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی نمی دانم، و حال که برخی نمایندگان مجلس لازم دیدند که آقای مشایی را به خاطر بیاناتشان پرس و جو کند به ایشان پیشنهاد می کنم که یک سایت نظر سنجی افکار عمومی در این زمینه ایجاد کنند.
    برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

  9. زهرا فرزانه گفت :

    شهریور ۲۳م, ۱۳۸۷ در ۱۶:۳۸

    شما از قول رئیس جمهور محترم نوشته اید
    اجرای عدالت باید دقیق ، قاطع و سریع باشد تا مردم آن را در زندگی خود لمس کنند . اگر اجرای عدالت درجامعه حاکم شود خود به خود زمینه فساد از بین خواهد رفت

    این سخنان بسیار حقی است که دقیقا صحیح است
    و باید خدمت ایشان از قول ما بفرمائید که خیلی دیر شد
    شما عدالت را در مورد کردان اجراء نکردید
    راستی شما چه پاسخی در برابر احساسات وباورهای ما داید ؟

  10. سلمان مهدیان گفت :

    شهریور ۲۳م, ۱۳۸۷ در ۱۶:۵۶

    احمدی نژاد را تنها نگذارید

  11. خواننده گفت :

    شهریور ۲۴م, ۱۳۸۷ در ۱۷:۳۸

    حسین درخشان پیشنهادی درباره شکایت از روزنامه اسراییل‌پرست نیویورک سان در ربودن رییس جمهور نوشته که خوب است آن را بخوانید و به مسوولان دفتر ریاست جمهوری هم بدهید. گفته که باید از این روزنامه شکایت کرد و احتمال پیروزی هم زیاد است:
    ** با سلام
    از پیشنهاد سازنده شما متشکرم . آن را به دفتر سازمان ملل در نیویورک منعکس کردم.
    موفق باشید.

  12. جواد یاوری گفت :

    شهریور ۲۴م, ۱۳۸۷ در ۲۱:۳۶

    زنده باد احمدی نژاد
    با این حمایتهایی که این روزها مقام معظم رهبری از دولت و شخص رییس جمهور میکنند میفهمیم که هر کس که با این دولت مخالفت میکند (مخالفت نه انتقاد سازنده) حتما خدای ناکرده با آقا مشکل دارد.که اگر دارد انشاالله با باقی دشمنان رهبر محشور شود .
    الهی آمین یا رب العالمین

  13. reza گفت :

    شهریور ۲۵م, ۱۳۸۷ در ۰۰:۰۹

    salam, kash be andaze e ke javanfekr hastid , javanmard ham boodid va nazare mokhalefane in mataleb ra ham monakess mikrdid. 2-3 shab pish chizi neveshtam, amma darj najrdid
    ** آقا رضا
    با سلام
    برای درج مطلب در اینجا معیارهایی رعایت می شود. از اینکه مطلب شما حذف شده است ، عذرخواهی می کنم.
    موفق باشید.

  14. فرشید گفت :

    شهریور ۲۵م, ۱۳۸۷ در ۰۲:۱۱

    لطفا پیام زیر عمومی نشود:
    این آخرین پیام من به آقای جوانفکر است چه دیگر هیچ پیامی ارسال نخواهم کرد:چون:
    آقای جوانفکر موضوع گیریش در قبال یاران احمدی نژاد در نوشته قبلی گویی در افزایش آرای نمایندگان برای طرح سوال از احمدی نژاد بسیار موثر افتاده است:چون:
    آقای جوانفکر در حساس ترین لحظه ها که می بایست پشت رییس جمهور را می گرفت نگرفت و هموار کرد راه را برای ماشین تخریب به نوعی!!
    و این همه در حالی است که این روزها:
    سایتها و روزنامه هایی که تا کنون در وصف دولت فقط کلمات رکیک به کار نمی برند جدیدا با استفاده از علم اشاره و ایما در جمله سازیها صفحات خود را به لجن پراکنی هایی از این دست نیز می آرایند ! به خصوص سایتهایی مثل الف و تابناک و روزنامه هایی مثل اعتماد ملی و کارگزاران

  15. فرید وحدت گفت :

    شهریور ۲۵م, ۱۳۸۷ در ۰۲:۵۷

    به نام خدا
    اقای جوانفکر گرامی
    درخصوص سفر نیویورک آقای احمدی نژاد گرامی پیشنهادی داشتم.خلاصه آن اینکه “ایشان واژه آبادی را به جای توسعه برای تصویب به مجمع پیشنهاد بدهند”.دلایل وتوضیحات آن هم مفصل است که اگر نیاز بود واصل قضیه را صلاح دانستید خواهم گفت.
    شماره تماس من هم این است:….
    ازخداوند قبولی طاعات وعبادات همگان راخواستارم.
    یا حق

  16. علی بمانی گفت :

    شهریور ۲۵م, ۱۳۸۷ در ۰۸:۵۳

    برادر ارجمند جناب اقای جوانفکر با سلام بنده از طرفداران محکم شعارهای عدالت خواهانه اقای احمدی نزاد هستم بهتر بود به خا طر حساسیتی که در جامعه روی اقای مشا ئی پیش امده برای جلو گیری از خدشه دار شدن شعارهای عدالت خواهانه ایشان را برکنار کنند حتی اگر مستحق برکناری نباشند.

  17. محمدزاده علمداری-تبریز گفت :

    شهریور ۲۶م, ۱۳۸۷ در ۱۱:۳۴

    شترسواری اصولگرایی دولادولا نمیشه!

    درتعریف اصولگرایی ازجمله شاخصه های اصلی وبسیار مهمی که مورد ارزیابی وملاک قرارمیگیرد تبعیت ازفرمایشات مقام عظمای ولایت ونیز داشتن صداقت درعمل وگفتار میباشد.ولی درارزیابی عملکرد تعدادی ازمدعیان اصولگرایی متاسفانه شاهد مواردی برخلاف این شاخصه های اصولگرایی هستیم که مثال معروف شترسواری دولادولا… رابه ذهن متبادرمیکند.

    بطور مثال درحالی که مقام معظم رهبری دربرابرهجمه های غیرمنصفانه علیه دولت بحثهایی چون غیر کارشناسی بودن تصمیمات دولت ،اشتباه دانستن سفرهای استانی ویاجنجال سازی ورسانه ای کردن مباحثات انتقادی و بداخلاقیهای مطبوعاتی را ازمصادیق غرضهای سیاسی وکاملا نادرست برشمرده وبا اعلام حمایت صریح ومکرراز رئیس جمهور وتلاشهای دولت نهم؛ همه و بخصوص مجلس مدعی اصولگرایی را دعوت به همکاری مطلوب با دولت میکنند چگونه ومطابق باکدام معیارهای اصولگرایانه عده ای ازاین مدعیان اصولگرایی برخلاف فرمایشات صریح مقام عظمای ولایت، آشکاروپنهان به کارشکنی ولجبازی با دولت و شخص احمدی نژاد ادامه می دهند!

    آیااین است معنای ذوب درولایت وپیروی ازخط رهبری؟ آیااین همان تکرارتاریخ و گشوده شدن دوباره بحث مولوی وارشادی است !؟

    البته باید تاکید کرد که انتقاد امری کاملا آزاد ومطلوب بوده ومورد استقبال رئیس جمهورمحترم نیزمی باشد ولی آیا کارشکنی درراه تصمیمات اجرایی وحتی جزئی رئیس جمهور ویا مچگیریهای غرض ورزانه ازدولت اصولگرا ازمصادیق انتقادهای منصفانه وسازنده است؟ وآیا با ارکان اصولگرایی تناسب دارد ؟ آیا با اینگونه رفتارها وغضنفربازی دوستان، راه را برای مخالفان هموار وروشن نکرده ایم!؟

    واما یک بخش دیگراز اصولگرایان هم هستند که درگفتار وکردارخود صداقت را رعایت نکرده و راه فریب وسیاسی کاری در پیش گرفته اند. این عده ملقب به اصولگرا باعلم به اینکه توده های مردمی وبخصوص

    اکثریت بدنه نیروهای ارزشی حامی احمدی نژاد هستند به خاطر ازدست ندادن اعتبار اجتماعی وجایگاه سیاسی خود و نیز کسب پست ومقام دردولت، برخلاف منویات قلبی خود به ظاهرسازی درحمایت ازاحمدی نژاد روی آورده اند. درحالی که اینان در تبعیت ازسرکرده های سیاسی وحزبی خود، کماکان درصدد فرصتی برای عبور از احمدی نژاد هستند! وعده دیگر نیزکه با لطایف الحیل وارد بدنه دولت شده اند با عملکرد خنثی ومغایر با آرمانهای دولت نهم؛ خیانت و ضربه ای بزرگ به دولت نهم که تنها افتخارش را نوکری مردم میداند، وارد میکنند.

    آیا براستی چنین رفتارهایی برازنده اصولگرای واقعی است؟ آیا با اینگونه رفتارها می توان ادعای وحدت وانسجام اصولگرایان ورسیدن به اهداف عالیه را داشت؟ اگربه اصطلاح دوستان اینگونه رفتارکنند از مخالفان چه انتظاری می توان داشت ؟آیا وقت آن نرسیده که کینه های قدیمی وزخمهای سوم تیر ۸۴ رافراموش کرده وبه فکر خدمت صادقانه وتمام وقت به مردم واعتلای ایران اسلامی زیر پرچم ولایت مطلقه فقیه ودولت منتخب قاطبه ملت باشیم؟ آیا بهتر نیست درباره خود وادعاهایمان کمی تامل کنیم وبه باز تعریف وشفاف سازی عنوان اصولگرایی بپردازیم!؟ براستی چه زود دیر می شود!

  18. طهماسبی گفت :

    شهریور ۲۷م, ۱۳۸۷ در ۰۴:۰۷

    اینقدر لایحه خاک خورده تو مجلس هست به جای رسیدگی به آنها
    مجلسیان محترم مدام درحال چوب گذاشتن لای چرخ دولت هستند.
    آیا راهی برای برون رفت از این بحران نیست؟
    ** آقای طهماسبی
    با سلام
    ۱- شاید یک راه حل این باشد که دولت سرعت خود را به قدری افزایش دهد که هیچکس نتواند چوب لای چرخ دولت بگذارد.
    ۲- یک نکته تعجب آور این بود که امروز چهارشنبه رئیس محترم مجلس تذکر نماینده محترمی را خطاب به مسوولان اجرایی کشور قرائت کرد که در آن خواسته شده بود به هنگام عزل و نصب ها با نمایندگان مجلس مشورت شود! منظور از مشورت هم مشخص است یعنی آن کسی را که آنها می گویند منصوب کن و آن کسی را که آنها می گویند برکنار کن.این یعنی دخالت قوه مقننه در امور قوه مجریه.
    موفق باشید

  19. سعید گفت :

    شهریور ۲۷م, ۱۳۸۷ در ۱۱:۴۹

    برادر بزرگوار، جناب آقای جوانفکر. سلام.
    اولا از اینکه این ابزار ارتباطی را فراهم کردید، ممنونم
    ثانیا یک سوال داشتم، آیا به نظر شما اگر کذب بودن ادعای جناب کردان درخصوص مدرک تحصیلی ایشان و حواشی آن که حتما همه می‌دانند، صحت داشته باشد، ایشان این صلاحیت را دارند که انتخابات سالم را برگزار و عدم تقلب و خیانت به آرای مردم را در انتخابات تضمین کنند؟ آیا بهتر نیست قبل از آنکه دیر شود، در این خصوص چاره‌اندیشی کنیم، چون شاید تاخیر در این مهم، برای اصولگرایان و اصولگرایی هزینه‌های زیادی داشته باشد و قطعا همه مسئولین، مسئول خواهند بود. با تشکر فراوان
    آقا سعید
    باسلام
    سازو کارهایی در داخل نظام طراحی شده است که از بروز تقلب و خیانت در رای مردم جلوگیری می کند. یکی از این سازوکارها مجلس شورای اسلامی است که چندی پیش صلاحیت آقای کردان را برای وزارت کشور تایید کرد و به ایشان رای اعتماد داد.اگر اشکال مهمی در این زمینه وجود داشته باشد حتما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به وظایف خود عمل خواهند کرد. ضمن آنکه دولت و رئیس جمهور محترم نیز به وظایف خود کاملا آشنا هستند.
    موفق باشید

  20. masoud گفت :

    شهریور ۲۸م, ۱۳۸۷ در ۱۴:۲۵

    برادر فهیم جناب آقای جوانفکر
    با سلام و آرزوی قبولی طاعات
    چندی است که مطالبی از فردی معلوم الحال به نام حسین درخشان در برخی رسانه ها منعکس می شود. آغاز این حرکت رسانه ای که از سوی برخی روزنامه ها و سایت های منتسب به جریانی خاص آغاز شده است جریانی هدف مند در راستای استفاده از یک عنصر معلوم الحال و بی آبرو برای تخریب است.
    بنده به جهت آنکه از نخستین سال های شکل گیری جریان رسانه یی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات سردبیری سرویس جامعه اطلاعاتی ایسنا را بر عهده داشتم وقایع مرتبط با سایت های اینترنتی و وبلاگ ها را به صورت مستمر پیگیری می کردم.
    در آن سال ها دست نوشته هایی به نقل از وبلاگ نویسی به نام حسین درخشان در صفحه اینترنت برخی روزنامه ها به چشم می خورد که به جهت داشتن مخاطب خاص توجه اذهان عمومی را به خود جلب نمی کرد.
    بعدها وی با هدف راهیابی به خاک آمریکا راهی کانادا شد و به جهت تلاطمی که در زندگی فردی اش پیش آمد سرگردان سال ها در آن دیار ماندگار شد.
    کسانی که نوشته هایش را دنبال می کردند به یاد دارند که وی به کرات پا را از گلیم خود فراتر نهاد و به حرمت شکنی مقدسات و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت که البته وبلاگش در داخل ایران فیلتر شد.
    چند سال پیش که به جهت حضور در اجلاس جامعه اطلاعاتی تونس به همراه تیمی از وزارت ارتباطات در آن کشور حضور داشتم او را دیدم. از مشکلاتش در زندگی شخصی برای برخی دوستانش تعریف می کرد و مشکلاتی که به جهت حضور غیرقانونی در آمریکا برایش پیش آمده و مجبور به ماندن در کانادا شده است را شرح می داد. بالاخره او به آرزویش رسید و وارد خاک آمریکا شد.
    روزی که روزنامه ای دولتی مطلبی از او را نقل کرد بسیار شگفت زده شدم چرا که کسانی که دستی در رسانه دارند و او را می شناسند و نوشته هایش را به یاد دارند هیچ گاه به خود اجازه نمی دهند در ادبیات وارد در نظام رسانه های کشور عزیزمان نامی از او بیاورند. شاید آن زمان اقدام این روزنامه دولتی را بیشتر یک حرکت نسنجیده پنداشتم تا هدف مند.
    ولی امروز تیتری دیگر برگرفته از وبلاگ درخشان در یکی از این سایت ها نظرم را به خود جلب کرد که خبر از پروژه تخریب رئیس جمهور پیشین کشورمان می داد. اقدامی ناصواب که هر کسی در آن شریک نمی شود. آقای اقدامات اینچنینی از سوی رسانه های مدافع دولت پسندیده است؟

  21. ناشناس گفت :

    شهریور ۲۸م, ۱۳۸۷ در ۱۵:۰۹

    با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات

    برادر جوانفکر ! موضع گیریهای اصولگرایانه و مطالب زیبای دردمندانه و مصلحانه شما در موضوعات مختلف با استقبال دلسوزان روبرو شده است . متاسفانه نمیدانم چه اصراری برای دفاع از اقای مشایی دارید و میکوشید موضع گیری وی به نحوی فاقد اهمیت قلمداد کنید. دوست عزیز ! بعد از انقلاب اسلامی نخستین کس از تیره مسوولان که چنین سخنانی گفته مشایی است. این همه از نمایندگان مجلس تا مراجع و نمایندگان خبرگان و مطبوعات و…ناراحتی خود را از موضع گیری مشایی نشان داده اند و متاسفانه دولت اصولگرا سکوت کرده است .
    با توجه به تبعات سیاسی و تبلیغاتی گسترده ای که سخنان مشایی علیه انقلاب اسلامی و حزب الله لبنان و مقاومت فلسطین داشته است کناره گیری وی اقدامی است که تعلل درباره ان موجب ایجاد سوالات در اذهان شده است.

  22. ناشناس گفت :

    شهریور ۳۰م, ۱۳۸۷ در ۰۰:۲۲

    سلام
    حالا دیگه این حرف ما نیست درست ۱ روز پس از اعلام حمایت آقا احمدی نژاد از اضهارات آقای مشایی که قبلا تلویحا از رف ایشون انجام می گرفت واکنش قاطع مقام معظم رهبری رو شاهدیم که کل نظر رو چه محتوا و چه ساختار رد فرمودند و انشا الله تضمیمات مقتضی برای جبران از سوی کابینه اعمال بشه تا شعار ولایت مداری دولت نهم اثبات بشه .درمورد بیانات ایشون در مورد خاتمه بحث ها به نظر من کسی که اول شروع کرده باید شجاعت پس گرفتن حرف و عذرخواهی رو داشته باشه که اگه این کار زودتر انجام می گرفت کار به اینجا نمی رسید کلا مخالفان آقای مشایی به ناحق حرفی نزدند که حالا پشیمان باشند و امیدوارم به جای استفاده تبلیغاتی از این بخش از بیانات مقام معظم رهبری گامهایی در جهت هر چه تخصصی تر کردن عملکرد ها برداشته بشه که در اینصورت کسی بدون الاع کافی از یک مسئله اظهار نظر نکنه
    نظرات بنده که تا این لحظه تائید یا جواب داده نشده و بنده همچنان منتظر پاسخگویی جنابعالی هستم

  23. رضا اسدآبادی گفت :

    شهریور ۳۰م, ۱۳۸۷ در ۰۶:۳۸

    متاسفانه من در زمینه ی آقای مشایی و احمدی نژاد و قضیه ی اسرائیل با شما موافق نیستم آقای جوانفکر… دید ریاست جمهوری با برخی از طرفداران دولت تفاوت زیادی دارد…
    موفق باشید.

  24. محمد رضا حبیب اللهی - دانشجو گفت :

    شهریور ۳۰م, ۱۳۸۷ در ۱۱:۲۶

    نه برادر
    شما در پاسخ یکی از عزیزان در خصوص شبهه در سلانمت انتخابات با حضور کردان فرموده اید
    سازو کارهایی در داخل نظام طراحی شده است که از بروز تقلب و خیانت در رای مردم جلوگیری می کند.
    بعدهم مجلس و دیگران را پیش کشیده اید
    شهامت چیز خوبی است
    به راحتی بگوئید مسئله کردان هم اهمیتی ندارد
    اینها جوسازی افراد مخالف دولت است
    کردان مظلوم واقع شده است !!!!
    ما کسانی را که در ذهنمان متهم به حمایت از فساد گران جاعل هستند، نمی توانیم توجیه کنیم
    (با پوزش ، دو خط از مطالب حذف شده است.)

  25. رضا گفت :

    شهریور ۳۰م, ۱۳۸۷ در ۱۶:۲۷

    جناب جوانفکر
    سلام بر شما طاعات قبول

    متاسفانه آقای ناطق در سخنرانی کم مطالعه خودشان در شب قدر مواضع مهدوی رییس جمهور را با طعنه و کنایه تخطئه کردند .

    فکر میکنم آقای احمدی نژاد از فرصتی که در اختیار دارد باید بیشتر برای توسعه فرهنگ مهدوی بهره ببرد .

    پیشنهاد میکنم با توجه به اینکه اکثریت جمعیت دنیا را مسیحیان تشکیل میدهند اقای احمدی نژاد برای سخنرانی اش در سازمان ملل از ظهور مسیح و انتظار مشترک مسلمین و مسیحیان برای آن بیشترین بهره را ببرد .

    موفق باشید .

  26. رضائی گفت :

    شهریور ۳۰م, ۱۳۸۷ در ۱۷:۳۳

    جناب اقای جوانفکر با سلام

    ذیلا دو جمله عینا از مصاحبه جناب آقای احمدی نژاد با رسانه های داخلی و خارجی و مقام معظم رهبری در نماز جمعه دیروز ارائه می نمایم . خواهش میکنم نظرتان را نسبت به آن ها اعلام فرمائید

    جناب اقای دکتر احمدی نژاد :
    حرف آقای مشایی حرف دولت است و حرف روشن است. ملت ما با ملت‌ها و با مردم مشکلی ندارد. البته ما برای رژیم صهیونیستی نه دولت قائلیم و نه ملت. ما اصولا آنها را به رسمیت نمی‌شناسیم. ما ملتی به نام اسراییل را به رسمیت نمی‌شناسیم.

    مقام معظم رهبری :
    یک نفر پیدا می‌شود درباره مردمی که در اسرائیل زندگی می‌کنند یک اظهار نظر می‌کند، البته این اظهار نظر، اظهار نظر غلطی است. اینکه گفته شود ما با مردم اسرائیل هم مثل مردم دیگر دنیا دوستیم این حرف درستی نیست، حرف غیرمنطقی است.

    حالا با مقایسه این دو مطلب بفرمائید نظر شما چیست . ممنون

  27. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    شهریور ۳۰م, ۱۳۸۷ در ۱۸:۲۸

    جناب آقای رضایی
    با سلام
    رهبر عزیز انقلاب با اشاره به نارضایتی مردم از برخی گفتگوهای بیجا و بی مورد در میان نخبگان سیاسی فرمودند: باید با هوشیاری به این مسائل کوچک و پوچ خاتمه داد.
    موفق باشید

  28. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    شهریور ۳۰م, ۱۳۸۷ در ۱۸:۳۰

    آقا رضا
    با سلام
    از اینکه اظهارات آقای ناطق نوری در شب قدر و در حرم حضرت امام (رض)، یک نمونه دیگر از ترویج فرهنگ بی انصافی بود ، متاسفم
    موفق باشید

  29. حامد گفت :

    شهریور ۳۱م, ۱۳۸۷ در ۲۱:۳۲

    به نظرم بهتر بود که جناب احمدی‌نژاد و یا دوست فرهیخته و اسلام شناس ایشان(مشایی بزرگ!) با عذرخواهی از مردم ایران و فلسطین به این مسئله کوچک خاتمه دهند.
    لازم به ذکر است که در نامه جناب مشایی به رهبری، هیچ نشانی از عذرخواهی وجود نداشت.
    به هر حال بهتر بود که ایشان با استعفای خود، مشکل را حل کنند.

  30. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    مهر ۲م, ۱۳۸۷ در ۱۴:۱۲

    اقای حامد
    با سلام
    به نظرم با سخنان رهبر عزیز انقلاب ، موضوع آقای مشایی تمام شده است.
    موفق باشید

  31. آیدین گفت :

    مهر ۳م, ۱۳۸۷ در ۲۱:۳۲

    با سلام و خسته نباشید.

    مصاحبه آقای احمدی نژاد با آقای لاری کینگ خیلی جالب بود شما حتما دیدید ولی لینکش را برای بازدید کنندگان سایتتن می فرستم.

    http://edition.cnn.com/2008/WORLD/meast/09/24/ahmadinejad.us.iran/index.html#cnnSTCVideo

    سلامت و پیروز باشید

  32. ali gonabadi گفت :

    مهر ۴م, ۱۳۸۷ در ۱۰:۴۴

    آقای دکتر لطفا یک قسمت جهت نوشتن نظرات و پیام خصوصی به خودتان ایجاد کنید** با تشکر **

  33. سین جیم گفت :

    مهر ۴م, ۱۳۸۷ در ۱۷:۲۲

    سلام
    به نظر شما علت افزایش قیمت کالاهای اساسی و غیر اساسی ، که صحت آن رو با سر زدن به بقالی یا سبزی فروشی سر کوچه تون می توانید آگاه شوید( اگر منزلتان نارمک نباشد!!) ،یا روند تصاعدی مبالغ قبوض آب و برق و… ، را که با شعرهای انتخاباتی یا حتی فعلی رئیس دولت سازگار نیست ، را کجا می توان جست و جو کرد؟

    منتظر پاسخ شما هستم البته اگر نوشته ی مرا حذف نکنید ! که امیدوارم چنین باشد.
    تا بعد

  34. محمدمهدی گفت :

    مهر ۵م, ۱۳۸۷ در ۱۶:۵۴

    با سلام و قبولی طاعات و عبادات شما وهمه خدمت گزاران -با اینکه بنده در بعضی از حوزه ها نقد های جدی دارم ولی در جواب کسانی که می گویند مشکلات کشور در زمان دکتر احمدی نژاد زیاد شده عرض می کنم عزیزان تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد من با تمامی احترامی که به اقایان هاشمی و خاتمی قائلم ولی با جرات تمام می گویم شما کار چندانی برای ملت نکردید که الان در جایگاه مدعی قرار بگیریدتمامی افتخار اقای هاشمی سازندگی بود که بسیاری از پروژه های کلید زده ایشان یا در زمان خودشان بنا به مصلحت اندیشی و رقابت و مسائل سیاسی و قومی شروع شده اند که قریب به اتفاق انها نه الان بلکه در زمان خودشان نیز توجیه اقتصادی نداشتند که علاوه بر ملیاردها تومن بیت المال تلف شده سنگینی تورم ان را باید مردم و ناسزاها و تخریب هایش را باید رییس جمهور تحمل کنند و اما در مورد اقای خاتمی شعار و تلاش ایشان در مورد ازادی و توسعه سیاسی و بهبود روابط با غرب بود که متاسفانه هیچ کدام ان محقق نشد ادعای ازادی را اقای خاتمی کرد ولی ازادی واقعی در زمان دولت نهم برقرار شد نمونه ازادی بی حد و حصر مطبوعات وسایت ها و شخصیت ها که علاوه بر نقد دولت به تخریب شخص اقای احمدی نژاد نیز می پردازند و اما در مورد سیاست خارجی می توان گفت:بر خلاف تمامی ادعاها در زمان اقای هاشمی چیزی به لابی و دیپلماسی وجود نداشت و در زمان اقای خاتمی که فخرفروشی شان به روابط حسنه با اروپا و سفر های اروپایی شان بود همه شاهد بودند که این دیپلماسی کوچکترین منفعتی برای ایران نداشت نمونه اش قضیه هسته ایران که همین ظاهرا”دوستان ما اولین ضربه را بر ما وارد کردند ولی اقای دکتر در این سه و اندی ثابت کردند که دنیا فقط اروپا و امریکا نیست می شود حرفمان به صراحت بزنیم وحتی بدون انها زندگی کنیم و این را برای خیلی ها در داخل ثابت کردند که سازمان ملل و مجمع عمومی سالانه جای گل و بلبل نیست باید استوار بایستی و حرفت را بزنی حتی اگر خیلی ها خوششان نیاید.
    موفق باشید

  35. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    مهر ۶م, ۱۳۸۷ در ۱۰:۳۲

    علی آقا
    با سلام
    مطالبی که شما و دیگر دوستان ارسال می کنند تا وقتی روی سایت قرار نگیرد ، خصوصی تلقی می شود. اگر تاکید بر خصوصی بودن داشته باشید ، می توانید به آن اشاره کنید.
    موفق باشید

  36. یک اصلاح طلب گفت :

    مهر ۷م, ۱۳۸۷ در ۱۶:۴۷

    سلام آقای جوانفکر
    نمیدانم دلیل مماشات همفکران شما با روزنامه اعتماد ملی و هفته نامه شهروند امروز چیست؟
    چرا فقط باید با تهران امروز و شرق برخورد شود؟!!!

    آقای اصلاح طلب
    با سلام
    همفکران ما کسانی جز مردم نیستند.
    برخورد با رسانه ها باید بر اساس قانون باشد. شاید پاسخ مناسب برای سووال شما این باشد: به همان دلیلی که با آن دوتا برخورد شده ، هنوز با این دوتا برخورد نشده .
    موفق باشید

  37. درد آشنا گفت :

    مهر ۹م, ۱۳۸۷ در ۱۴:۰۴

    با سلام مجدد،
    آقای جوانفکر ما به صداقت شما اعتماد داریم و دلیل اون هم مطالب این وب سایت شماست،
    آقای جوانفکر تو رو به خدا یه فکری برای اسلام بکنید، به نام اسلام …..
    از این اختلافی مذموم تر می بینید!!!!
    مطالب نامه منتشر شده توسط جناب وزیر به اقای رئیس جمهور (در مورد جعلی بودن مدرکشان) رو با این گزارش که واسه ۱۵ مرداد! هست مقایسه کنید!!!
    (برخی از مطالب به دلیل تکراری بودن حذف شده است)
    همه ما مسئولیم، من فکر می کنم وظیفه ام تا این حد بود، حال شما وظیفه خود را دریابید (ان شا ا…)
    یا علی

  38. اشکان گفت :

    مهر ۹م, ۱۳۸۷ در ۱۵:۵۵

    با سلام
    وقتی نامه اقای جهرمی منتشر شد دوستی به من گفت منظور اقای جهرمی اینست که مظاهری برود.
    گذشت زمان هم این را ثابت کرد.

  39. هومن گفت :

    مهر ۱۰م, ۱۳۸۷ در ۰۵:۵۰

    جناب جوانفکر، حالا که شکر خدا معلوم شده که مدرک جناب آقای کردان جعلی هست. آیا وقت اون نرسیده که رییس جمهور در یک اقدام شجاعانه ایشون رو از کار برکنار کنه؟

  40. سید علی رضا محمودیان گفت :

    مهر ۱۰م, ۱۳۸۷ در ۱۰:۲۵

    جناب جوانفکر بزرگوار
    با سلام و تبریک عید فطر
    نامه کردان به آقای رئیس جمهور سراپا دروغ بود و بازی دادن شخصیتی مانند احمدی نژاد و هزینه کردن او برای جعل خودش
    شما را به خدا نگذارید حیثیت این مرد بزرگ که ما بچه های مذهبی به او اعتماد کردیم و رای دادیم و امروز در دانشگاهها مورد تمسخر هستیم بیش از این لکه دار شود
    امروز هم دیر است چه رسد به فردا
    شما را به حق این روز عزیز عید فطر متن مطلب مرا به آقای احمدی نژاد برسانید
    کردان و رحیمی یک باند جعل و دروغ هستند و هر ثانیه حضور آنها در کابینه برای این مرد بزرگ خسارت است
    این دست و پا زدن ها بیهوده است
    با مجازات یک فرد ، بازی را تمام کنید
    امروز آقای کردان که حیثیت نظام را زیر ضربه برده اند در نقش یک مظلوم ، طلبکار نیز هستند و تصور می کنند با این اقدامات می توانند مردم فهیم ایران را فریب دهند
    حیثیت نظام زیر ضربه قرار گرفته است و باید چاره ای اندیشید بزرگان تصمیم گیرنده نظام و مسئولین دلسوز و خصوصا روسای محترم سه قوه می توانند دستور دهند تا با مجازات یک فرد ، بازی تمام شود و حیثیت نظام اعاده گردد .
    در غیر این صورت ، آری در صورت استمرار حکومت کردان بر وزارت کشور ، برگزاری انتخابات با چنین شخصی یک انتحار سیاسی است و هر نتیجه ای ، جز ایجاد بحران ثمره ای نخواهد داشت
    سید علی رضا محمودیان

  41. محمد علی نصیری گفت :

    مهر ۱۰م, ۱۳۸۷ در ۱۷:۳۵

    جناب اقای جوانفکر حرف شما قبول اما خواهشا درباره ی علت برکناری آقای مظاهری کاملا شفاف توضیح دهید چون حداقل برای خود من سؤالات زیاد و بی پاسخی وجود داره که عنایت شما رو در این مورد میطلبه .
    با تشکر

  42. محسن گفت :

    مهر ۱۰م, ۱۳۸۷ در ۱۹:۳۴

    سلام آقای جوانفکر
    شخصا از رفتار آقای جهرمی (البته آن بخشش را که ما دیدیم) لذت بردم. ای کاش همه به همین راحتی وقتی می‌دیدند کار پیش نمی‌رود صاف و ساده می‌گفتند آقاجان من و این بنده خدا اختلاف نظر داریم. یا منو ور دار و یا اینو.
    اما به همین ترتیب که رفتار آقای جهرمی چهره زیبایی از این دولت نشان می‌دهد رفتار اقای کردان دارد روز به روز آن را خراب تر می‌کند. همانطور که آقای مشایی کرد. آخر من نمی‌دانم این آقا من را (نمی‌گویم مردم که از جای دیگران حرف نزده باشم) چی فرض می‌کند . از اول داستان تا حالا هر بار یه چیزی گفته و هیچ دو چیزش هم به هم نمی‌خورد. اون قسمتهای هم که تک قسمتی است (یعنی قسمت دوم ندارد که با آن بخواند یا نخواند)، خودش با خودش نمی خواند. آخر چطور ممکن است مدرک یه نفر از سایت آکسفورد حذف شود؟ ایشان اصلا با استاندارهای کاری آنها انگار آشنا نیست که چنین چیزی درواقع یک بحران جدی برای اعتبار دانشگاهی مثل آکسفورد است. یعنی اینکه بانک اطلاعاتی آنها باگ دارد …
    این صدا ها را به گوش آقای احمدی نژاد برسانید که تا باز مقام رهبری وارد موضوع نشده‌اند و تا از آبروی ایشان بیشتر از این خرج نشده، تمام کند موضوع را. حالا هی دوباره این استدلال بیاورد که قضیه مدرک این بود، مخالفان باز یه چیز دیگه می‌کند (عین قضیه آقای مشایی) اونا شروع می‌کنند به امضا جمع کردن برای استیضاح، کلی وقت سر این گرفته میشه، بعد دوباره به یه دلیل غیر قابل گفتن امضاها پس گرفته میشه و … باور کنید اینها همه هزینه است. موضوع روشن است، در خوش بینانه ترین حالت، بسیار بسیار خوش بینانه، به فرض اینکه ایشان بر مطلب آگاه نبوده است، به عنوان بالاخره یک انسانی که عمری توی این مملکت زندگی کرده باید متوجه می‌شد که کاسه ای زیر نیم کاسه است و به همین الکی به کسی دکترا نمی‌دهند. آنهم به پاس خدمات ایشان در عرصه مدیریت و اجرا با مقاله‌ای درباره تربیت اسلامی دکترای حقوق که نمی دهند. الآن همه می‌دانند که به فرض اگر دربازار گوجه را یک نفر ارزان‌تر از بقیه می‌دهد لابد یه مشکلی هست اونوقت چطور ایشان همینطوری دکترا گرفته‌اند اونهم از کجا، آکسفورد! این فرض در رویایی ترین حالت و بسیار خوشبینانه‌اش است، والا واضح است که قضیه چیست.
    قصد نداشتم اینهمه بنویسم اما انگار بغضی بود که ترکید. موضوع آنقدر … ولش کن دوباره دارم شروع می کنم.
    ممنون

  43. موسوی گفت :

    مهر ۱۱م, ۱۳۸۷ در ۰۲:۴۲

    با سلام
    با مطلب ‹‹ داستان یک رئیس جمهور(تصویری)›› به روزم.

  44. مسعود گفت :

    مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۰:۵۲

    با سلام دوباره و عرض پوزش -جناب اقای جوان فکر در مطلب قبلی که حقیر نوشته بودم به اشتباه اسم بنده محمد مهدی تایپ شده بود که از این بابت پوزش می طلبم چون بنده در میان غیر خودی ها خود را به این نام معرفی می کنم باید خدمتتون عرض کنم که اسمم مسعوده و دانشجوی مدیریت هستم -اقای جوان فکر بنده می خواهم دو مطلب خدمتتان عرض کنم که اولی اوضاع سیاسی کشور ما که بعد از سوم تیر ۸۴بطور عجیبی دچار تغییرات گسترده ای شد تا قبل از این واقعه گروهها و جناحهای سیاسی به راست ها و چپ ها یا اصولگرا و اصلاح طلب تقسیم می شدند ولی از زمانی که به قول اقای دکتر احمدی نژاد ایشون وارد حریم ممنوعه اقایون شدند اوضاع به کلی تغییر کرد از این به بعد بودکه خیلی ها چهره اصلی خودشونو نشان دادند چه اونایی که منافع جناحی شون به خطر افتاد وچه اونایی که دست چپاولگرشون بوسیله دولت قطع شد من این دولت رو تنهاترین دولت بعد از انقلاب می دونم و دلیلشم دوستان بهتر از حقیر می دونن من جامعه بعد از انتخاب دکتر رو به احمدی نژادی ها وغیر احمدی نژادی ها تقسیم می کنم کسانی که تا قبل از روی کار اومدن دکتراحمدی نژاد در زمره اصول گرایان بودند حالا لعاب اصلاح طلبی بخودگرفتند یا به قولی نیت واقعی شان را اشکار کردند مصادیق بسیاری برای این مطلب وجود دارد نمونه اش اقای ح-ر که عضو جامعه روحانیت هستند ولی فعلا بدلیل کینه واهی شان لاینشان را عوض کردند یا اقای م ب-ق که سوابق ارزشی هم دارند امدن خودشان را به نیامدن اقای م-خ منوط می کنند چون که با ایشان احساس قرابت عقیده می کنند و اما نمونه اصلاح طلبش اقای م-ک که نامه ی افشاگرانه ایشان خطاب به اقای هاشمی چه جنجال ها که نکرد ویا مواضع اخیر اقای ناطق که تصادفا ایشان هم جدیدا” با دوستان اصلاح طلب دل و قلوه رد وبدل می کنند – دوستان به نظر شما چه اتفاقی افتاده که این دوستان با تمامی اختلاف های شدیشان دور هم جمع شده اند انها از چه احساس خطر می کنند؟؟؟؟؟؟انها حول چه محوری جمع شده اند ایا به نظر شما این همان محور تخریب سه سال گذشته نیست ؟؟؟؟؟اقای جوان فکر پیشنهادی که بنده دارم اینست که همفکران دولت و شخص رییس جمهور در میان جوانان و دانشجویان و سایر اقشار مردم و بالاخص در میان وبلاگنویسان کم نیستند ولی متاسفانه انسجامی در میانشان وجود ندارد حقیر احساس می کنم با این هجمه شدیدی که وجود دارد و با توجه به نزدیک شدن انتخابات شدید تر هم خواهد شد ضرورت اتحاد ما وبلاگ نویسان در محیط وب بیشتر نمایان میشود منتظر پیشنهاد شما هستم با تشکر فراوان

  45. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۱:۵۹

    آقای موسوی
    با سلام
    از گزارش مصور شما استفاده کردم. متشکرم.
    موفق باشید

  46. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۲:۰۸

    آقای نصیری
    باسلام
    رئیس کل بانک مرکزی باید با سیاست های دولت هماهنگ باشد و با دولت همراهی و همکاری نزدیک داشته باشد. این مساله در همه دولتهای گذشته نیز وجود داشته است. بنده برای شخص آقای مظاهری احترام ویژه ای قائل هستم اما رفتن ایشان از بانک مرکزی برای پیشبرد سیاست های اقتصادی و پولی دولت یک ضرورت بود.
    موفق باشید.

  47. مَهدی گفت :

    مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۴:۲۸

    جناب جوانفکر عزیز : سلام.
    اولین مطلبی را که در وبلاگ شما خواندم مربوط به آقای کردان بود و خوشحال شدم از روحیه عدالتخواهی در فردی نزدیک به رئیس جمهور .(یعنی شخصی که حکم وزارت را برای آقای کردان صادر نموده است)
    دوست دارم اکنون هم با وضعیت پیش آمده نظر جنابعالی را بدانم. ممنون

  48. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    مهر ۱۳م, ۱۳۸۷ در ۱۸:۲۶

    آقا مهدی
    با سلام
    نظر بنده همان است که گفتم : اجرای عدالت
    موفق باشید

  49. علی بمانی گفت :

    مهر ۱۴م, ۱۳۸۷ در ۱۱:۲۲

    برادر ارجمند جناب اقای جوانفکر ـ باسلام یکی ازدلایل رای اوردن اقای دکتر احمدی نزاد تفاوت ماهوی شعارهای ایشان با بقیه کاندیها بود شاید اگر ان تفاوتها را درعمل در همه زمینهااجرامی کردند و بدنبال شیوهای معمول دنیای سیاست نمی رفتند امروز بابن بستی مثل پدیده اقای کردان رو برو نبودند در نظر بگیرید اگرقرار باشد با تغییر اقای کردان کل کابینه از مجلسی که کلانترش کردان را با یک معامله سیاسی به وزارت رساند چه اتفاقی می افتد . جناب اقای جوانفکر سلام مرا به اقای دکتر احمدی نزاد برسانید و بفرمائید که پیروی از سیاستهای نخ نمای گذشته در بعضی مسائل وکم دقتی در انتخاب همکاران نزدیکتان بهر دلیلی باعث ایجاد شبهاتی در علاقمندان گمنام و واقعی شعارهای عدالت خواهانه شده است و لازم است برای تنویر افکار عمومی چاره ای بیاندیشید مو فق باشید

  50. احمد ی نیا گفت :

    مهر ۱۶م, ۱۳۸۷ در ۱۰:۵۳

    برادر جوانفکر اولا در مجموع مطالبتان روشنگرایانه است ثانیا اینکه موضع وزیر کار را تمجید کردید برداشت دقیقی نیست چون ۱- اگر ایشان و هر کسی از وزرا باهم حرفی دارند باید در دولت بزنند نهایتا در جلسه با رئیس جمهور حل کنند نه اینکه ژست منتقد در بیرون آن هم دادن نامه و خبر به جراید این کار تبلیغات است نباید به هر شکل تمجید شود ۲- به نظر من چون وزیر کار به وظایف اصلی خودش نمی رسد که موضوع روابط کار بهره وری کار .وضعیت کارگران . اشکالات قانون کار وکسی هم از او نمی خواهد که چرا این امور در کشور ما رها است تقریبا بیکار است از اظهار نظر پیرامون انتقال پایتخت تا امور بین المللی تا بانکی و….درست این است که افراد به کار خودشان بپردازند . در کنار خیلی از خدمات ارزنده دولت نهم متاسفانه این اشکال که بعضی کارهای خودشان را نمی کنند و به فرافکنی مشغول هستند دیده می شود لطفا این موضوع را هم به عنوان امین رئیس جمهور عزیز ما به ایشان برسانید.

  51. دیده بانان (سربازانی برای انقلاب) گفت :

    مهر ۱۸م, ۱۳۸۷ در ۱۰:۳۲

    به نام نامی حق
    درود و سلام بر همه انقلابیون متعهد و انسانهای متدین
    دشمن در کمین است ،انسانهای مسخ شده توسط شیاطین در فضای اینترنت به باورهای ارزشی و بنیانهای اخلاقی انسانیت هجوم آورده اند آنها برای نابودی انقلاب اسلامی همه ارزشهای دینی و انسانی همه ادیان الهی را زیر سوال برده و می برند آنها خصوصی ترین رابطه انسانی را که حیای انسانی حکم می کند در خلوتش باشد با بی حیایی تمام در معرض نمایش دیگران قرار می دهند برای مبارزه با این شیاطین ضمن مطالعه وبلاگ ما در صورت تایید آن را لینک دهید .

  52. یاسر گفت :

    مهر ۱۹م, ۱۳۸۷ در ۱۶:۴۸

    (خصوصی) سلام…..مدتیه به نوشته هاتون علاقمند شدم …خبرنگاری کم مقدار هستم در صداو سیما و مشتاق آموختن…خوشحال میشم با شما بیشتر و بهتر آشنا بشم …البته دیدن اخوی در واحد مرکزی خبر اخیرا منو به یاد شما میندازه
    ولی غرض از مزاحمت اینه که این بنده خدا وزیر کشور هزینه زیادی داره به دولت عدالت محور و به نظام وارد میکنه ، ایشون که خیلی سفت سر جاش نشسته آقای رییس جمهور هم که انگار قصد نداره عکس العملی نشون بده، شمارو به خدا یه حرکتی بکنید . وجهه دولت در حال آسیبه و جای حمایت هم باقی نگذاشته، ایشون که قصد نداره عدالتو ردر مورد خودش که نه لیسانس داره و نه فوق لیسانس اجرا کنه ، این بحث نقل همه محافل ….آقای جوانفکر عزیز برای این وصله ناهمگون دولت نهم فکری بکنید، ماندن این آقا بر مسند وزارت کشور وجهه دولت مردمی و عدالت خواهو نابود میکنه

  53. محمد گفت :

    آبان ۷م, ۱۳۸۷ در ۲۳:۳۶

    آقای جوانفکر با سلام
    مطلبی در خصوص فیلم مرجان ساتراپی” پرسپولیس ” نوشته ام خوشحال می شوم سر بزنید
    http://casestudy.blogfa.com/

  54. فواد گفت :

    آبان ۹م, ۱۳۸۷ در ۰۸:۳۰

    آقای جوانفکر
    حق می‌دهم نظر مرا تایید نکرده باشید، اما اگر خودتان می‌خوانید بگذارید بنویسم که آگاه‌ام به این دلیل تایید نشده که پاسخی برای آن نیافته‌اید. وگرنه حتما درج می‌شد. این است رسم صداقت و عدالت در جناح محافظه‌کار.

  55. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    آبان ۱۱م, ۱۳۸۷ در ۱۳:۴۰

    آقای فواد
    با سلام
    بنده در سفر استانی بودم و نتوانستم کامنت ها را مرور کنم. عجله در قضاوت درست نیست.
    موفق باشید

  56. ناصر گفت :

    آبان ۱۱م, ۱۳۸۷ در ۲۲:۵۳

    با سلام و خدا قوت
    از اینکه با صبر و حوصله به تمامی نظرات پاسخ میدهید سپاسگزارم و شما را مردی مومن و متعهد میبینم
    ولی با بعضی از نظراتتان که متاسفانه بر آنها هم بدون منطق پافشاری مینید موافق نیستم خوب بود در مسئله کردان بر همان نظر اولتان میماندید
    خدا، حافظ شما و کلیه کسانی باشد که حداقل در این وانفسا گوشهای خود را نمیبندند

  57. علی‌اکبر جوانفکر گفت :

    آبان ۱۲م, ۱۳۸۷ در ۱۲:۵۶

    آقا ناصر
    با سلام
    از حسن ظن شما و تذکری که داده اید تشکر می کنم.
    موفق باشید

RSS نظرات این نوشته · آدرس دنبالک

ارسال نظر